Presentació del Manifest “Per l’ocupació cal reactivar la construcció”

Tematicas de Trabajadores construccion de edificiosLa principal qüestió de la nostra economia és l’elevada taxa d’atur que pateix, la qual no es pot explicar sense comprendre l’impacte que sobre l’ocupació té el sector de la construcció, ja sigui de forma directa o indirectament sobre la resta de sectors, donat el seu efecte d’arrossegament. Quasi bé la meitat dels aturats totals de la nostra economia provenen de la construcció, al que cal afegir els induïts als altres sectors econòmics. Per tant, sense la revifalla d’aquest sector es farà impossible poder redreçar la xacra que suposa l’atur al nostre país. En aquest sentit, s’ha considerat adient exposar aquesta situació mitjançant el manifest que es presenta, per tal de engegar mesures en aquesta direcció.

• Sr. Joaquim Gay de Montellà, President – Foment del Treball Nacional (FTN).
  • Sr. José Antonio Pasadas, Secretari de Polítiques Sectorials de la Unió General de Treballadors de Catalunya (UGT).
  • Sr. José Cachinero, Secretari d’Acció Sindical i Política Sectorial de Comissions Obreres de Catalunya (CC.OO.)
  • Sr. Joaquim LLansó, President de la Comissió d’Infraestructures de Foment del Treball

Foment de Treball, 7 de juny de 2016 a les 12:00h