Presentació dels diàlegs per una Catalunya Social

catalunya_socialRoda de premsa dilluns, 22 de juny, a les 11.00 hores, a la seu de la CONFAVC a Barcelona

Diverses entitats, com l’ANC, Federalistes d’esquerres i la Plataforma x una Catalunya Social – representada per la UGT de Catalunya, CCOO de Catalunya i la FAVB-, davant el procés que viu Catalunya, i compartint una voluntat de canvi transformador amb visions diferents sobre el futur polític, ens hem anat autoconvocant els darrers mesos. L’objectiu ha estat el de trobar un espai de diàleg en temàtiques socials, amb persones i organitzacions, afavorint la conversa tranquil·la, en confiança, en la recerca de propostes comunes a partir de la suma de voluntats, i propiciant l’acord al voltant de línies estratègiques d’aplicació immediata pel nou Govern sortint de les properes eleccions al Parlament de Catalunya. També, amb l’horitzó de com configurar un model social per a la Catalunya del futur.

Dilluns, 22 de juny, a les 11.00 hores, a la seu de la Confederació d’Associacions Veïnals de Catalunya (CONFAVC), es celebrarà una roda de premsa per a presentar el procés d’aquests Diàlegs per una Catalunya Social, que s’inicien aquest mes de juny i tractaran temes com la sanitat i salut ambiental, el benestar, l’exclusió i pobresa; l’habitatge, l’educació i les relacions laborals.

A la roda de premsa assistiran les persones representants de les entitats que hi donen suport, entre elles:

• Josep Maria Àlvarez, secretari general de la UGT de Catalunya.
  • Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya.
  • Lluís Rabell, president de la Federació d’AV de Barcelona (FAVB)
  • Jordi Sánchez, president de l’Assemblea Nacional de Catalunya (ANC)
  • Carme Valls, vicepresidenta de Federalistes d’Esquerres.
  • Jordi Giró, president de Confederació d’Associacions Veïnals de Catalunya (CONFAVC)

Roda de premsa presentació Diàlegs per una Catalunya Social

DIA: 22 de juny.
HORA: 11 hores.