Primera jornada de vaga a Catalunyabanc pel bloqueig de les negociacions de l’ERO

caixabank5Dilluns, 30 de setembre, a les 12 hores, manifestació dels treballadors i treballadores de l’entitat financera

La UGT de Catalunya, juntament amb la resta de forces sindicals amb representació a CatalunyaBanc, ha convocat els treballadors i les treballadores de l’entitat financera a dues jornades de vaga, dilluns 30 de setembre i dimarts 1 d’octubre, com a resposta al brutal ERO presentat per l’empresa i el bloqueig de les negociacions.

En el marc de la jornada de vaga de dilluns s’ha convocat, a més, una nova manifestació, que sortirà a les 12 hores davant de la seu de Barcelona del Banc d’Espanya i recorrerà el camí entre la Plaça de Catalunya i la Plaça d’Antoni Maura (serveis centrals de CatalunyaBanc).

Els treballadors de CatalunyaBanc, com ja van fer de forma massiva el passat 5 de setembre, sortiran al carrer per reclamar els seus drets, trepitjats per una direcció d’empresa que, emparats en el Pla de Reestructuració de Brussel•les, vol destruir més de 2.400 llocs de treball. La plantilla porta dues setmanes fent aturades parcials.
A més de la manifestació de Barcelona hi haurà, a la mateixa hora, concentracions en d’altres punts de l’Estat, com Sevilla, Alacant i Madrid.