Primera jornada del Sindicat Professional d’Infermeria de la UGT: “Visualitzem la infermeria del segle XXI”

El Sindicat Professional d’Infermeria de la UGT de Catalunya organitza el proper 16 de maig la seva primera jornada, sota el títol “Visualitzem la infermeria del segle XXI”, que tindrà lloc a la Sala d’Actes del sindicat a la seu de la Rambla de Santa Mónica 10 de Barcelona.

Proposem aquesta jornada com a una introducció de la tecnologia, una eina d’ajuda destinada a millorar les condicions en múltiples aspectes de l’assistència i la cura. Amb l’avanç de la tecnologia i la introducció de registres mèdics electrònics, la professió d’infermeria ha canviat. La tecnologia en les cures d’infermeria té com a nexe d’unió a la infermera, entre la tecnologia i el pacient. L’ús de les tecnologies dins de la formació
de professionals d’infermeria reforça les habilitats amb les que s’arriba a la pràctica clínica, afavorint l’adaptació a l’entorn laboral.

La innovació no depèn tan sols de les institucions de salut. La implementació de noves tecnologies busca que els professionals vegin una oportunitat per al creixement professional. La tecnologia és un element neutre i són les actuacions d’infermeria les que determinen la presència d’aspectes positius o negatius associats a l’aplicació de la mateixa. Els professionals d’infermeria no poden mantenir-se allunyats de les noves tecnologies de la informació i la comunicació com a mitja de provisió de serveis sanitaris a la població.

Trobareu tota la informació sobre la jornada aquí.