Principi d’acord amb AENA per garantir el futur dels llocs de treball

aeroport-girona
A última hora d’aquest matí, la UGT i la resta de sindicats amb representació han arribat a un principi d’acord amb la direcció d’AENA, que es formalitzarà el proper dilluns, i que recull els primers aspectes globals i necessaris per garantir l’èxit de la negociació que s’ha de produir per consolidar les condicions laborals actuals i de futur.

Aquest principi d’acord senta, doncs, les bases per començar a negociar el futur dels llocs de treball i del conveni únic de grup que hem exigit des que el Govern va fer pública la seva intenció de dividir Aena en diverses empreses.

Dilluns, després que la Coordinadora Sindical Estatal el validi, el document serà traslladat a tots els treballadors i treballadores d’AENA per al seu coneixement.

La UGT de Catalunya agraeix l’esforç de tots els companys i companyes que han donat el seu suport a les mobilitzacions d’ahir, que han permès que la direcció d’AENA prengui consciència de les reivindicacions de la plantilla.