Principi d’acord per al manteniment dels llocs de treball i les condicions laborals a AENA

aeroport-girona

La UGT celebra aquest matí una assemblea de delegats del sindicat als diferents centres, amb la presència de Cándido Méndez

La UGT i la resta de sindicats amb representació a AENA han arribat aquesta matinada a un principi d’acord que permetria -encara ha de ser referendat per les assemblees dels sindicats i ratificat per la plantilla- desconvocar les vagues convocades.

El principi d’acord contempla el manteniment dels llocs de treball i de les condicions laborals dels treballadors d’AENA, AENA Aeropuertos i de les empreses concessionàries, punt clau de les reivindicacions sindicals, així com el fet que el conveni col·lectiu sigui d’aplicació a tots els treballadors i les treballadores d’AENA, independentment de l’empresa en què treballin.

Aquest principi d’acord ha de ser referendat per les organitzacions sindicals. Aquest mateix matí té lloc l’assemblea de delegats de la UGT dels diferents centres d’AENA, a la qual assistirà també el secretari general de la UGT, Cándido Méndez. Tanmateix, el principi d’acord serà sotmès la setmana vinent a referèndum per part de la plantilla.

Tot i el principi d’acord assolit per garantir els llocs de treball i les condicions laborals de la plantilla d’AENA, la UGT continua manifestant el seu rebuig a la privatització de l’ens.