Professors i catedràtics d’universitat donaran suport a la vaga general del 29-S

Creix el suport social a la convocatòria de vaga general del proper 29 de setembre, convocat pel nostre sindicat i per la CONC. Aquest migdia s’ha presentat al Col·legi de Periodistes de Catalunya el grup promotor del Manifest de les Universitats Catalanes, format per professors i catedràtics d’universitat que donen suport a la vaga general convocada per UGT i la CONC per al 29 de setembre contra la reforma laboral.

El Grup impulsor, format per 24 catedràtics, professors i també té el recolzament de personal administratiu de les universitats catalanes, ha presentat a l’opinió pública el Manifest de professors professores univèrsitàries davant la reforma laboral i les polítiques d’ajust econòmic.

En aquest Grup Promotor del Manifest de les Universitats Catalanes, que també ha creat el bloc http://manifestuniversitatscatalanes.blogspot.com, hi trobem persones vinculades al món universitari: Joan Anton Mellón (UB), Teresa Torns (UAB), Albert Recio (UAB), Rosa Queralt (URV), Josep Moreno Gené (UdL), Maria José Saura (UPC), Pere Jódar (UPF), Cristina Carrasco (UB), José Manuel Rúa (UB), Sergi Fillet (UPC), Xavier Vinader, Antonio Madrid (UB), Aida Ruiz (UPF), Ramon Sans (UPC), Àngel Miret (UPF), Jaime Rodríguez (UB), Victoria Fabregat (URV), María José Feijoo (UAB), Chelo Chacartegui (UPF), Francisco Martín (UAB), Eulàlia Guiu (UdG), Emili Loncà (UdL), Juan Ignacio Marín (Inspector de Treball), Vicenç Navarro (UPF).