Protestes dels treballadors de Cárniques Vilaró pel tancament del centre de Mollerussa

vilaro-mani

Treballadors de Cárnicas Vilaró viatjarn fins als centres de Sils i Granollers per denunciar el tancament de Mollerussa

La UGT denuncia que la companyia ja té comprador per a l’escorxador lleidatà, però que el vol vendre sense la plantilla per treure’n la màxima rendibilitat

El Comitè d’Empresa de Cárnicas Vilaró ha convocat per a demà dissabte 29 de gener, a les 10 h., una assemblea de treballadors per acordar les propers mobilitzacions en contra de la decisió de la companyia de tancar la planta de Mollerussa.

Després que la plantilla estigués afectada des del passat mes d’agost per un ERO temporal, amb suspensió de treball i sou, el passat dimecres la direcció de Cárnicas Vilaró va presentar un ERO d’extinció per al tancament de la planta.

Des de la UGT de Catalunya portem temps denunciant que Cárnicas Vilaró té ja un comprador per a la planta, però que vol evitar la subrrogació de la plantilla per així vendre l’escorxador treient-ne la màxima rendibilitat.

En l’assemblea de demà es convocarà els treballadors per viatjar el proper dilluns, 31 de gener, fins els altres centres de treball, a Sils i Granollers, per denunciar la seva situació i exigir que l’escorxador lleidatà prossegueixi amb la seva activitat. Els treballadors, que es desplaçaran amb autocars, tenen previst concentrar-se davant del centre de Sils a les 10 hores. D’allà emprendran el viatge fins a Granollers, on es concentraran davant de l’escorxador a les 13 h, aprox.

Tanmateix, els membres del Comitè d’Empresa continuaran amb el seu tancament indefinit a les instal·lacions de Mollerussa, que ja fa cinc dies que dura, i hi tornaran un cop acabin les concentracions de dilluns.