Publicat el segon Butlletí Laboral i Sindical, on s’explica l’estat de les negociacions de l’Acord Interprofessional de Catalunya

Publicat ja el segon Butlletí Laboral i Sindical, destaquem l’inici de les negociacions a Catalunya de l’Acord Interprofessional i del IV “Acuerdo Interconfederal para el empleo y la negociación col·lectiva” a nivell estatal. Aquests acords, i en especial l’AIC constitueixen l’eix central de la concertació del nostre país, sent la base del marc català de relacions sociolaborals.

En els processos de negociació, tant de l’AIC com de l’AENC, es vol aprofitar “la fase de recuperació” en què diuen que ens trobem, per dissenyar un nou escenari laboral i aconseguir, entre moltes altres coses, una pujada salarial digne i més quan les darreres dades (incloses en l’apartat d’indicadors del Butlletí) ens indiquen que els augments salarials pactats estan molt lluny de les nostres reivindicacions (1.58% de pujada salarial mitjana).

Butlletí Laboral i Sindical número 2
86.5 KiB, 314 descàrregues