“Comitiva funerària” pel decés de la Guàrdia Urbana de l’Hospitalet de Llobregat

polilh

Sortirà demà de la seva seu al carrer Migdia fins a la plaça de l’Ajuntament per denunciar la manca de seguretat i les condicions precàries de les instal·lacions

Després que dimarts s’abaixessin els pantalons per denunciar que se senten despullats i insegurs al seu lloc de treball, els agents de la Guàrdia Urbana de l’Hospitalet de Llobregat tornaran a sortir demà al carrer per mostrar el malestar que viuen els efectius d’aquest municipi des de fa sis anys per la manca de seguretat i la precarietat de les instal·lacions dels locals del cos. Ho faran en una “comitiva funerària” pel decés de la Guàrdia Urbana de l’Hospitalet. La comitiva sortirà de la seu de la Guàrdia Urbana al carrer Migdia i arribarà fins a la Plaça de l’Ajuntament.

Fa sis anys que el nostre sindicat denuncia a l’Ajuntament de l’Hospitalet les condicions indignes en què es troben els vestidors de la Guàrdia Urbana, situats al carrer Migdia. Aquest soterrani no té ventilació ni llum natural. A més de patir males olors, amb l’arribada de la calor han de patir la presència d’escarabats. L’anterior de l’alcalde de l’Hospitalet, Celestino Corbacho, es va comprometre, en el seu moment, a solucionar els problemes del local. Però després de sis anys, i de canvi d’alcalde, no s’han produït ni reformes ni un canvi de local.

La situació de precarietat també afecta els sistemes de comunicació de la Guàrdia Urbana del municipi. Actualment, tant les emissores portàtils com les dels cotxes funcionen malament, el que suposa un greu perill per als agents.

“Comitiva funerària” Guàrdia Urbana de l’Hospitalet

DIA: divendres, 23 d’abril de 2010

HORA: 12.30 hores

LLOC: De la seu de la Guàrdia Urbana de l’Hospitalet (c/Migdia, 5-7) a la Plaça de l’Ajuntament. L’Hospitalet de Llobregat.