“Cremem la precarietat laboral”

cremem-la-precarietatAcció de l’Avalot – Joves de la UGT de Catalunya per denunciar la tràgica situació que viuen els i les joves

Els i les joves del país estan vivint una situació crítica pel que fa a la realitat sociolaboral. Una taxa del 43% d’atur juvenil, un 56% de temporalitat, l’aprovació del reial decret de prolongació dels contractes de formació fins als 30 anys, només un 28% d’emancipats durant l’any 2011

L’Avalot – Joves de la UGT de Catalunya realitzarà demà dijous, 15 de setembre, una acció reivindicativa a la Plaça dels Àngels, en la qual es cremaran els contractes precaris que se’ns estan imposant.

D’aquesta manera es posa de manifest que els joves catalans estan, com es coneix popularment, “fins als collons”, i s’escenifica el rebuig als nous contractes de formació, que només precaritzaran més la situació i faran endarrerir el procés vital de creixement i autonomia del jovent del nostre país.

Acció Avalot “Cremem la precarietat

DIA: Dijous, 15 de setembre de 2011.
HORA: 19 hores.
LLOC: Plaça dels Àngels (davant MACBA). Barcelona.