“Especuladors, heu de pagar!”

Entitats socials convoquen una concentració davant la Borsa de Barcelona per demanar un impost a les transaccions financeres i l’abolició dels paradisos fiscals

Les entitats catalanes promotores i adherides a la Campanya per un impost a les transaccions financeres i l’abolició dels paradisos fiscals hem convocat una concentració de protesta demà dijous, 17 de febrer, a les 11.30 hores, davant la Borsa de Barcelona sota el lema “Especuladors, heu de pagar!”.

Aquesta acció s’emmarca en la convocatòria d’accions de la campanya a nivell estatal (www.itfya.org) i en el primer dia de Protesta Global arreu del món acordat i impulsat per diverses organitzacions i moviments socials.

Durant l’acte, el cantant Gerard Quintana llegirà el manifest de la campanya.

Manifest per un impost a les transaccions financeres i supressió dels paradisos fiscals

A Catalunya, les entitats promotores de la Campanya per un impost a les transaccions financeres i l’abolició dels paradisos fiscals són:

AICEC – ADICAE, Associació Cultural Roig, Associació Projecte FIARE, ATTAC Acordem, CCOO de Catalunya, Col•lectiu Inflexió, CONFAVC, Cristianisme i Justícia, Dempeus per la Salut Pública, Ecologistes en Acció de Catalunya, FETS – Finançament Ètic i Solidari, Fundació Cipriano García, Fundació Francesc Ferrer i Guàrdia, Fundació Pau i Solidaritat, Gestha – Sindicat de Tècnics del Ministeri d’Hisenda, Gestha Catalunya, ICV-Iniciativa per Catalunya Verds, Intersindical Alternativa de Catalunya, Joves Comunistes de Catalunya, Joves d’Esquerra Verda, Justícia i Pau, Moviment Laic i Progressista, Observatori DESC, PSUC Viu i UGT de Catalunya.

Concentració per un impost a les transaccions financeres
i l’abolició dels paradisos fiscals

DIA: 17 de febrer de 2011

HORA: 11.30 hores

LLOC: davant la Borsa de Barcelona (Passeig de Gràcia, 19).