“Mi mamá me mima”

prisoner.jpg

L’Avalot – Joves de la UGT de Catalunya organitza demà una acció per denunciar que la crisi està fent augmentar els joves “exemancipats” que s’han vist obligats a tornar a casa dels pares

En el marc de la campanya “Amb l’aigua al coll”, l’Avalot – Joves de la UGT de Catalunya organitza demà dimarts, 20 d’abril, a les 11 hores, una acció de denúncia sota el nom de “Mi mamá me mima”. Es tracta d’una manifestació simbòlica de joves acompanyats del seu pare o mare, que marxaran des de la seu de la UGT fins als cavallets del Maremàgnum.

Amb aquesta acció l’Avalot vol denunciar que aquesta crisi té cara de treballador i treballadora jove. L’atur, la precarietat laboral i el difícil accés a l’habitatge està provocant l’augment dels joves “exemancipats”: entre el 2008 i el 2009, el 16,07% dels joves de 18 a 24 anys i el 7,40% de 25 a 29 es van veure obligats a tornar a casa dels seus pares. D’altra banda, l’Avalot vol reivindicar la necessitat de més polítiques socials, una mancança que actualment està cobrint l’entorn familiar.

Acció d’Avalot “Mi mamá me mima”

DIA: dimarts, 20 d’abril de 2010

HORA: 11 hores

LLOC: des de la seu de la UGT de Catalunya (Rambla de Santa Mònica, 10) fins als cavallets del Maremàgnum (entre l’Aquàrium i l’Imax).