Que ningú decideixi per tu

urna-electoral
La UGT de Catalunya i la CONC fan una crida a la participació en les eleccions d’aquest diumenge

La UGT de Catalunya i la CONC fan una crida als treballadors i les treballadores de Catalunya i a la ciutadania en general a participar en les eleccions al Parlament de Catalunya que tindran lloc el proper diumenge, 28 de novembre, perquè ningú decideixi per ells.

Els sindicats alerten que en la situació de greu crisi econòmica en què ens trobem, no participar en les eleccions acaba afavorint aquells que volen decidir sota les directrius dels mercats i no sota els mandats democràtics que expressa la ciutadania mitjançant el seu vot.  No participar significa donar un xec en blanc a l’acció dels mercats que no volen que els podes polítics siguin el contrapès dels seus interessos i de les seves decisions.

La UGT de Catalunya i la CONC volen destacar la importància de cada vot perquè la sortida de la crisi es marqui des de l’acció política, que representa la majoria, i no sota els dictats dels interessos econòmics d’una minoria.

D’altra banda, en aquest enllaç us podeu descarregar el manifest electoral de la UGT de Catalunya: