Que no ens retallin el dret a l’avortament!

avortamentDemà dijous, a les 19 hores, davant de la Catedral de Barcelona, acte reivindicatiu de la Plataforma Nosaltres Decidim

Davant de les constants amenaces per part del Govern del Partit Popular de reformar la Llei de salut sexual i reproductiva i d’interrupció voluntària de l’embaràs (2/2010), i coincidint amb el tercer aniversari de la seva entrada en vigor, la Plataforma Nosaltres Decidim -de la qual forma part la UGT de Catalunya- convoca la societat catalana a manifestar-se perquè no ens retallin el dret a l’avortament.

L’acte reivindicatiu tindrà lloc demà dijous, 4 de juliol, a les 19 hores, davant de la Catedral de Barcelona: 60 minuts, 60 veus, 60 raons diran NO a la llei de la contrareforma de l’avortament. En nom del nostre sindicat intervindran Josep M. Àlvarez, secretari general de la UGT de Catalunya, i David Papiol, secretari de Moviments Socials i d’Igualtat.

En aquest enllaç trobareu el manifest de la convocatòria.

Acte: “Que no ens retallin el dret a l’avortament”

DIA: dijous, 4 de juliol de 2013

HORA: 19 hores

LLOC: Plaça Garrigues i Bachs (pujant per la Catedral, a mà dreta, davant l’entrada pel  Claustre de la Catedral)