Ratificada la pròrroga de la ultraactivitat del conveni del metall de Lleida

comer-metallMCA – UGT de Catalunya exigeix a les patronal de les altres tres províncies que compleixin l’acord del 17 de maig i ratifiquin també la ultraactivitat dels seus respectius convenis

La Federació del Metall, Construcció i Afins de la UGT de Catalunya, la Federació d’Indústria de CCOO i la patronal FEMEL vam ratificar ahir a la reunió de la Comissió Negociadora del Conveni del Metall de Lleida la pròrroga de la ultraactivitat del conveni, segons l’acord de la Comissió Negociadora del Conveni del Metall de Catalunya del passat 17 de maig, que va servir per desconvocar la vaga al sector.

Des de MCA – UGT de Catalunya exigim a les altres tres patronals provincials que donin resposta a la nostra sol·licitud del passat 20 de juny, per tal que convoquin les comissions negociadores dels respectius convenis i donin compliment al que es va acordar:

“4.-  Durant el temps que duri la negociació del conveni autonòmic es mantindrà l’aplicació de la ultraactivitat (article 86.3 de l’Estatut dels Treballadors) dels àmbits provincials. Es ratificarà aquest acord als àmbits respectius. La duració de la ultraactivitat finalitzarà a tots els efectes el 31-12-2015.”