Recollida solidària de joguines de l’Avalot i la UGT de Catalunya

nadal_joguines2015L’Avalot – Joves de la UGT de Catalunya organitza per segon any la Recollida solidària de joguines, aquesta vegada conjuntament amb l’AMIC i la Secretaria de Suport a les Persones Aturades de la UGT de Catalunya.

Aquesta recollida pretén fer arribar als infants una il·lusió en forma de joguina, i es per això que necessitem de la teva solidaritat. La pobresa que fa uns anys semblava es tractés d’una cosa llunyana, cada dia es més presents a les llars de famílies treballadores, és per això que a més de voler continuar treballant amb diferents entitats, la fem extensible a als nostres afiliats/des  que s trobin en situació econòmica de necessitat i que ho tinguin complicat per arribar a fi de mes, i més encara assumir despeses extres en aquestes dates

• Les joguines poden ser noves o de segona mà, però és imprescindible que estiguin en bon estat.
  • Els punts de recollida estaran situats a la seu de la UGT (Rambla del Raval, 29-35), l’AMIC (Rambla de Santa Mònica, 10) i l’Avalot (Rambla del Raval / Plaça de Manuel Vázquez Montalbán, 4).
  • L’entrega es farà  de forma provisional el dia 4 de gener a la seu de la UGT de la Rambla de Santa Mònica, 10.

Us animem a recollir joguines als vostres centres de treball!

Més informació:
Avalot – Joves de la UGT de Catalunya
Plaça de Manuel Vázquez Montalbán, 4 – Barcelona
avalot@catalunya.ugt.org
www.avalot.cat

4 comentaris a “Recollida solidària de joguines de l’Avalot i la UGT de Catalunya

1. Yo soy uno de esos con cuota reducida.
    Pero que quereis que os diga, esta bien la ilusion de un niño, pero intento inculcar los valores actuales a mi hijo de 5 años, sabe perfectamente que no trabajo, que estoy en las ultimas de la ayuda familiar del estado y que pese a que mi mujer cobra en dos trabajos(eso si, legales no de economia sumergida), nos apretamos el cinturon, le hacemos un agujero mas y tirar adelante, no fumo, no tomo cafes en los bares como tantos que veo cada dia sentados en la terraza del bar cobrando el PIRMI, primero las necesidades basicas de mi familia, comida luz agua etc y si no llega para un triste cafe en el bar pur en casa, lo que me ahorro lo dedico a pequeños privilegios de mis hijos.
    Con esto quiero decir, que esta bien la ayuda, pero que se de muchos que se acostumbran a vivir de ayudas y no se preocupan lo mas minimo, ya que lo tienen todo hecho y como no les vigilan ni controlan su rutina, hacen y deshacen a su gusto convirtiendose muchos de ellos en parasitos sociales, disculpad si ofende esta definicion a alguien.
    En mi ayuntamiento solo dan trabajo a 6 meses a aquellos que cobran el PIRMI, he solicitado ese trabajo y me lo han denegado cobrando la ayuda, pero hay dos que conozco personalmente que cobran uno 700€ y otro mas de 900€ de PIRMI y les he dicho que aprovechen ellos y soliciten ese puesto y los dos me han dicho lo mismo, que trabajen los otros que ellos estab bien asi y cada jueves los ves ir a caritas a llenar el carro de la compra, la verdad que se me cae la cara de vergüenza ajena……………….Yo tan solo pido trabajar.
    Deciros que esta bien que ayudeis, pero mirar bien a quien porque hay mucho parasito, yo prefiero mas que me ayuden a buscar un trabajo a que me den nada sin mas.
    Un saludo.

2. No sé si pot ser problema del redactat de la notícia, o una mala comprensió lectora meva, però entenc que aquesta campanya va dirigida a beneficiar a les famílies on algú del seus membres siguin cotitzants de la UGT.

No hi tinc res a dir (cadascú és ben lliure de fer les campanyes que vulgui, mentre no siguin delictives), però trobo poc coherent que per un costat es critiqui campanyes dutes a terme per un casal filofeixista i dirigides a beneficiar a persones “nacionals” [sic] i per l’altre costat es propossin campanyes dirigides a beneficiar a persones “amb carnet” d’un determinat sindicat.
    No seria més coherent (i just) fer l’entrega de les joguines amb coordinació amb els serveis d’assistència social dels ajuntaments i organismes/organitzacions afins?

Atentament

3. Joan:

El que demanem es solidaritat entre els mateixos afiliats de la UGT de Catalunya. Tenim molts companys que no poden arribar a fi de mes o pagar cap joguina als seus nens. Ja hem fet campanyes de suport als nens del barri del Raval (que es on tenim la seu) i d’altres pobles i barris on la UGT té presència. Però, per un cop hem volgut ser solidaris amb els afiliats, que es sacrifiquen pagant una quota per fer funcionar el sindicat sense tenir treball.

4. Felicitats per l’iniciativa, tots sumen! I que els nens i nenes gaudeixin del Nadal, no tenen culpa de la crisis, principalment una crisis de valors étics.