Resultats de les eleccions sindicals a la Generalitat

Fa poques hores han tancat les meses de les eleccions sindicals a la Generalitat de Catalunya, amb una participació del 45%. És evident que aquestes eleccions s’han celebrat en un context polític molt complex per al nostre país, una situació que sens dubte ha tingut un pes important en el procés electoral aquestes darreres setmanes. Així i tot, la Federació d’Empleades i Empleats dels Serveis Públics (FeSP) de la UGT de Catalunya hem guanyat un cop més les eleccions sindicals als centres penitenciaris i mantenim, amb alguna excepció, la nostra representació.

D’entrada la FeSP – UGT de Catalunya volem felicitar tots els treballadors i treballadores que han participat en aquest procés electoral i molt especialment tots aquells que han dipositat un cop més en nosaltres la seva confiança. No cal dir que continuarem treballant intensament, com ho hem fet sempre, per estar a l’altura de la seva confiança als centres de treball i a les meses de negociació. Caldrà treballar molt encara per recuperar tot allò que ens han pres a nivell laboral i salarial aquests darrers anys de retallades.

Aquests resultats marquen l’inici d’una nova etapa amb grans reptes, davant dels quals la FeSP – UGT de Catalunya continuarem fent un sindicalisme reivindicatiu i seriós, amb la defensa dels drets de tots els treballadors i treballadores públics com a eix principal de la nostra acció sindical.