Reunió MUCE amb el President Torra i el conseller Bargalló

Avui el Marc Unitari de la Comunitat Educativa (MUCE) ens hem reunit amb el President Torra i el conseller Bargalló.

Els hem demanat un decret llei per valor de 240 milions d’euros. Un decret de mínims que pugui satisfer les reivindicacions bàsiques de la comunitat educativa, des de l’horari lectiu a la rebaixa de les taxes universitàries, passant per les mesures urgents i necessàries per a l’escola inclusiva, el finançament de les escoles bressol, la gratuïtat dels cicles formatius de grau superior o la reducció de ràtios. La resposta del Govern ha estat nul·la, cap compromís envers la comunitat educativa, segons el Govern, per motius pressupostaris, quan sabem que hi ha mecanismes tècnic i un excedent econòmic, fins i tot dins el nostre model de finançament autonòmic, a causa del creixement econòmic dels darrers anys. Des del MUCE denunciem la manca de compromís del Govern de la Generalitat i donarem suport a totes les mobilitzacions convocades, començant per la vaga estudiantil del proper dijous i la de professorat del 16 de maig.