Revertim les retallades a l’educació #DefensemLaPública

defensemleducacioConcentració demà dimarts, a les 18h, a la plaça Sant Jaume per mostrar el rebuig unitari a les mesures de l’actual Departament d’Ensenyament

El sindicats de l’ensenyament públic -USTEC-STEs (IAC), CCOO, ASPEPC-SPS, CGT i UGT- convoquem tots els treballadors i les treballadores de l’ensenyament a una concentració demà dimarts, 20 de setembre, a les 18 h a la Plaça Sant Jaume de Barcelona, per així manifestar el nostre rebuig unitari a les mesures de l’actual Departament d’Ensenyament.

Els sindicats de l’ensenyament públic considerem que són moments on s’ha de prioritzar l’interès col·lectiu i la realització d’accions conjuntes, per aquest motiu continuem amb les mobilitzacions programades en defensa de l’educació pública.

Fem una crida a la mobilització de tots els professionals dels centres educatius públics de Catalunya i els convidem a defensar les seves condicions laborals, bàsiques per assolir un sistema educatiu públic de qualitat.

Els sindicats sotasignats intensificarem la lluita si no recuperem els recursos i drets manllevats.