Roda de Premsa de Cándido Méndez, Fernández Toxo i Ada Colau sobre la tramitació de la ILP Hipotecaria

Demà es tracta al Congrés dels Diputats el text conjunt elaborat pel PP del seu projecte de llei i la ILP per la dació en pagament

La Comissió Promotora de la Iniciativa Legislativa Popular per la dació en pagament retroactiva, la paralització dels desnonaments i el lloguer social –formada per la UGT, CCCO, la Confederació d’Associacions Veïnals de Catalunya (Confederación Estatal de Asociaciones de Vecinos a nivell estatal), l’Observatori DESC, la Plataforma d’Afectats per les Hipoteques (PAH) i la Taula del Tercer Sector Social de Catalunya (i el seu referent estatal Red Europea de Lucha contra la Pobreza y la Exclusión Social – EAPNES)-, oferirà demà dimarts, 9 d’abril, una roda de premsa a Madrid per valorar el procés de tramitació de la ILP.

A la roda de premsa hi intervindran Cándido Méndez, secretari general de la UGT; Ignacio Fernández Toxo, secretari general de CCOO, i Ada Colau, portaveu de la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca (PAH).

També hi seran representants de les altres entitats de la Comissió Promotora, com Gema Gallardo, secretària de la Comissió Permanent d’EAPN España, i Vanesa Valiño, directora de l’Observatori DESC.

Les entitats valoraran el procés de tramitació de la ILP i el text que el grup parlamentari del Partit Popular ha enviat a la resta de grups amb la seva proposta de text unificat del projecte de llei de mesures urgents per reforçar la protecció de deutors hipotecaris i de la proposició de llei fruit de la ILP, i que es tractarà al Congrés dels Diputats en la reunió de la ponència de demà dimarts.

Roda de premsa: ILP dació en pagament  – ponència Congrés

DIA: dimarts, 9 d’abril de 2013
HORA: 12 hores
LLOC: Sala d’Actes de l’Ateneo de Madrid (c. del Prado, 21, Madrid).