Salvador Peinado i Laura Toribio reben la medalla al treball President Macià

Peinado va ser sindicalista a La Seda i a la Federació de Tèxtil-Pell de la UGT de Catalunya i Toribio és advocada laboralista del Gabinet Jurídic del nostre sindicat

El proper dimarts, 4 de maig, la Generalitat concedirà la Medalla al Treball President Macià a 23 persones, entre elles, dos membres de la UGT de Catalunya: Salvador Peinado i Laura Toribio:

Salvador Peinado Rodríguez. Sindicalista, per la seva defensa dels drets dels treballadors i treballadores del sector tèxtil-pell de Catalunya des de les files de la UGT de Catalunya.

Laura Toribio Martínez. Advocada laboralista, en reconeixement a la seva tasca en la defensa de la dona i la seva igualtat des del Gabinet Jurídic de la UGT de Catalunya.

Les medalles President Macià volen recompensar tant treballadors com empreses pels seus mèrits laborals i la seva contribució a l’impuls de l’economia catalana. Aquests guardons també són un reconeixement als treballadors i als empresaris que s’han distingit per la dedicació, la constància i l’esperit d’iniciativa en el treball.