Salvem la UPEC! Perquè no es perdi un espai de llibertat i reflexió, popular i democràtic!

salvemUPECVivim moments difícils en el nostre país, cruïlles que sens dubte seran vistes en un futur no molt llunyà com històriques. Les esquerres semblen haver quedat bandejades d’aquest moment. Tan sols ho sembla.

L’hegemonia neoliberal, teixida des de la dècada dels noranta del segle passat, ha fet gairebé impossible pensar i governar la realitat més enllà d’uns curts paràmetres que no són altra cosa que barrots. Entremig fins i tot la mateixa democràcia sembla perdre el seu sentit més profund. Abdicar ara no seria altra cosa que admetre una derrota en el just moment que totes les crítiques desplegades per les esquerres s’han mostrat punyentment certeres, en el just moment que les alternatives són més necessàries que mai.

La UPEC no vol abdicar d’aquest moment i d’aquesta necessitat. Convençuts que ara, com mai, és necessari un espai de diàleg, formació o reflexió de les esquerres en tota la seva diversitat, un espai que permeti impulsar i renovar de nou el vell programa de les esquerres,  ens fem el ferm propòsit de seguir endavant. Però per fer-ho també ara, com mai, fa falta que el poble de l’esquerra agafi de nou el seu destí en mans pròpies.

Us demanem que col•laboreu amb la UPEC ajudant a què NO ES PERDI UN ESPAI DE LLIBERTAT I REFLEXIÓ, POPULAR I DEMOCRÀTIC!  Campanya de recollida de fons per a la Universitat Progressista d’Estiu de Catalunya

I aquesta és la voluntat que ens mou a buscar els recursos i els suports necessaris perquè això segueixi funcionant i portar a terme la 9a edició de les jornades de la UPEC.

Ho pots fer de diferents maneres: amb una aportació ÚNICA mitjançant ingrés bancari al compte de la UPEC o amb una aportació ANUAL mitjançant domiciliació bancària.

Trobaràs tota la informació de com fer-ho a www.upec.cat.