SAP – UGT de Catalunya amb La Marató de tv3

El SAP – UGT de Catalunya, sindicat majoritari del Cos de Mossos d’Esquadra, a través de la seva associació de lleure i esports (AELSAP), ha organitzat una jornada solidària amb la qual es pretén recaptar fons que es donaran íntegrament a La Marató de TV3 del proper diumenge, 16 de desembre, destinada a la lluita contra el càncer.

La jornada solidària tindrà lloc el mateix diumenge, 16 de desembre, a partir de les 10 hores, al Complex Torribera de Santa Coloma de Gramenet. Podeu participar i col·laborar d’alguna de les següents maneres:

• Cursa de muntanya de 10 km: pujada a la Serralada de la Marina. Inscripció: 10 euros.
  • Caminada popular de 5 km: visita al Poblat Iber de la Serralada de la Marina. Inscripció: 5 euros.
  • 1 milla infantil: 1,8 km al Complex Torribera. Inscripció: una joguina (es donarà a una associació benèfica).
  • Fent un donatiu.

Un cop acabades les curses, tots els participants tindran esmorzar i obsequi i, per finalitzar l’acte, es farà una rifa solidària.

Trobareu tota la informació per inscriure-us en aquest enllaç o a la web del SAP – UGT de Catalunya.

www.ugt-cat.net/subdominis/premsa/inscripcio_sap_marato.pdf

www.sap-ugt.cat