SAP-UGT organitza diumenge una jornada solidària per “La Marató” de TV3

Es pot participar en una cursa de muntanya de 10 km, una caminada popular de 5 km o una milla infantil

El SAP – UGT de Catalunya, sindicat majoritari del Cos de Mossos d’Esquadra, a través de la seva associació de lleure i esports (AELSAP), organitza una jornada esportiva i solidària per recaptar fons que es donaran íntegrament a ‘La Marató’ de TV3 del proper diumenge, destinada a la lluita contra el càncer.

La jornada solidària tindrà lloc el mateix diumenge, 16 de desembre, a partir de les 10 hores, al Complex Torribera de Santa Coloma de Gramenet. Es pot participar i col·laborar d’alguna de les següents maneres:

• Cursa de muntanya de 10 km: pujada a la Serralada de la Marina. Inscripció: 10 euros.
  • Caminada popular de 5 km: visita al Poblat Iber de la Serralada de la Marina. Inscripció: 5 euros.
  • 1 milla infantil: 1,8 km al Complex Torribera. Inscripció: una joguina (es donarà a una associació benèfica).
  • Fent un donatiu.

Un cop acabades les curses, tots els participants tindran esmorzar i obsequi i, per finalitzar l’acte, es farà una rifa solidària.

El secretari general de la UGT de Catalunya, Josep M. Àlvarez, participarà en la caminada popular.

Trobareu més informació al web del SAP – UGT de Catalunya.