La UGT aposta per avançar el tancament dels establiments comercials a les 21 hores durant tot l’any

Demà, 5 de desembre, la Comissió de Treball del Parlament de Catalunya votarà les seves conclusions en relació a la proposta de modificació de l’article 36, apartat 2, punt a) que planteja que els establiments comercials no puguin romandre oberts ni portar a terme cap activitat de venda entre les 21.00 h i les 6.00 h durant tot l’any.

Reclamem de nou que els agents de seguretat privada siguin considerats agents de l’autoritat

El sindicat sectorial de Seguretat de la Federació de Serveis de Mobilitat i Consum de la UGT de Catalunya condemna l’agressió a tres vigilants de seguretat aquest cap de setmana a l’estació de Renfe de Pineda de Mar (Maresme) quan intentaven aturar una baralla.

La UGT de Catalunya implicada en la lluita contra la sida i contra la discriminació de les persones amb VIH

La UGT de Catalunya, davant la commemoració del Dia Mundial de la Lluita contra la Sida, l’1 de desembre, volem expressar el nostre compromís com a organització sindical vers aquesta causa i la nostra solidaritat amb les persones afectades.

La UGT lamenta que la CGT utilitzi el Decret de Rajoy i la reforma laboral per treure drets als treballadors i les treballadores de TMB Bus

El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya va emetre ahir una sentència que estableix que els “crèdits horaris i permisos sindicals s’han d’ajustar al que preveu el RD Llei 20/2012”, suprimint tots els acords que suposin una millora del que estableix en aquesta matèria l’Estatut dels Treballadors i la Llei Orgànica de Llibertat Sindical.