Els examinadors de Trànsit continuen en vaga la setmana vinent i l’amplien a l’octubre

Tots els dilluns, dimarts i dimecres Els examinadors i les examinadores de Trànsit tornaran a fer vaga dilluns, dimarts i dimecres de la setmana vinent, com vénen fent durant els mesos de juny, juliol i setembre. El seguiment de la vaga durant els tres dies d’aquesta setmana s’ha mantingut a Catalunya entre el 85% i el 90%, depenent del territori. Recordem Continua llegint

Les “Kellys”, la CGT i la CNT agredeixen els delegats i les delegades de la UGT de Catalunya d’hostaleria

Ahir van conculcar el dret de reunió i de negociació col·lectiva dels membres de la comissió negociadora del Conveni Col·lectiu d’Hostaleria de Catalunya, ja que van impedir per la força que se signés el preacord del conveni Ahir s’havia de celebrar la reunió de la comissió negociadora del Conveni Col·lectiu d’Hostaleria de Catalunya per signar el preacord a què es Continua llegint

Caravana de la UGT del Vallès Oriental contra l’explotació de les empreses multiserveis

El nostre sindicat ha convocat demà concentracions de protesta davant de l’Hotel Ibis de Granollers i de l’Hospital Sociosanitari de Mollet per l’externalització de serveis i la precarització de les condicions laborals En el marc de la campanya de la UGT de Catalunya “A igual treball, igual sou” contra les empreses multiserveis, la UGT del Vallès Oriental ha convocat demà Continua llegint

Continua la vaga dels examinadors de Trànsit davant la impassibilitat de la DGT

Tots els dilluns, dimarts i dimecres del mes de setembre. Els examinadors ja es plantegen ampliar la vaga a l’octubre Els examinadors i les examinadores de Trànsit tornaran a fer vaga dilluns, dimarts i dimecres, convocatòria que mantindran els dies 25, 26 i 27 de setembre. Aquests professionals es mantenen des del mes de juny en peu de guerra per Continua llegint

Els treballadors de seguretat d’Ilunion a l’aeroport de Barcelona ajornen la vaga fins a l’1 de novembre

A canvi de donar més temps a l’empresa per negociar amb AENA, el personal ha aconseguit l’increment d’un plus El comitè d’empresa d’Ilunion a l’aeroport de Barcelona van arribar ahir a la reunió de mediació del Departament de Treball a un acord amb l’empresa de seguretat que ha permès ajornar la vaga que havia de començar demà fins a l’1 Continua llegint