UGT FICA de Catalunya proposarà aquesta tarda la creació d’una taula de reindustrialització dins del Pacte Nacional de la Indústria per al 2021

UGT FICA de Catalunya proposarà aquesta tarda en la reunió de la taula de negociació del Pacte Nacional per a la Indústria la creació d’una taula de reindustrialització com una de les mesures de xoc per frenar la crisi en el sector industrial, especialment sagnant en el sector de la indústria automobilística.

La plantilla de Cosmic (Caldes) afectada per l’ERO podrà ser recol·locada a la planta de Roca a Gavà

UGT FICA de Catalunya ha arribat a un acord per a l’expedient presentat el 19 d’octubre a l’empresa Cosmic de Caldes de Montbui per acomiadar de forma objectiva els 54 treballadors i

El TSJC deixa vista per a sentència la demanda interposada per la UGT i CCOO contra la Generalitat per vulnerar els drets a la tutela sindical

La demanda interposada per la UGT de Catalunya i CCOO de Catalunya contra la Generalitat per vulneració de la negociació col·lectiva i la vulneració de la representació sindical ha arribat aquest matí al Tribunal Superior de Justícia de Catalunya.

La UGT, CCOO i el Gremi de Restauració de Barcelona demanen a la Generalitat posar fi al tancament de bars i restaurants

Els agents socials del sector de la restauració –el sector de l’hostaleria i turisme de la FeSMC-UGT de Catalunya, la sectorial d’hostaleria de CCOO Servei de Catalunya i el Gremi de Restauració de Barcelona)– demanem a la Generalitat de Catalunya que no prorrogui l’ordre de tancament

La UGT insta les empreses a prioritzar i promoure el teletreball i demana al Govern que no afegeixi més desconcert a les treballadores i treballadors