Signat l’acord d’expedient de regulació temporal d’ocupació (ERTO) a Closures Solutions Internacional (Alt Penedès)

Aquest matí s’ha signat l’acord de l’expedient de regulació temporal d’ocupació (ERTO) presentat per l’empresa Closures Solutions Internacional, de Sant Cugat Sesgarrigues (Alt Penedès), que afecta 79 treballadors.

La Inspecció de Treball dona la raó a la UGT de Catalunya i multa el MWC

La UGT de Catalunya va denunciar el passat mes de febrer ofertes de feina fraudulentes, discriminatòries i sexistes durant la celebració del Mobile World Congress, després d’analitzar les ofertes de treball que es publicaven en diferents agències de contractació de personal (en aquest enllaç podeu consultar l’Informe).

La UGT rebutja la decisió de la direcció del centre residència Les Hortènsies (Alella) d’aplicar unilateralment canvi de conveni a la plantilla

La UGT rebutja la decisió unilateral de la Fundació Sant Francesc d’Assís, de la qual depèn el centre residència Les Hortènsies d’Alella (Maresme), de canviar el conveni d’aplicació als treballadors i treballadores d’aquest centre.

Publicat el setè Butlletí Laboral i Sindical

Aquest butlletí trimestral, conté 5 apartats que compilen els principals indicadors del mercat de treball i informen de les novetats normatives i jurisprudencials i sintetitzen els temes laborals i sindicals d’actualitat.