estafa-patronal-baix-llobregatLa UGT presenta al Baix Llobregat la campanya contra l’explotació laboral de les empreses multiserveis

Aquestes empreses tenen gairebé 3.000 treballadors a la comarca, amb condicions laborals i salarials molt per sota dels convenis sectorials La UGT presentarà demà dimarts, 28 de març, a la seu de Cornellà de Llobregat la campanya del sindicat “A igual treball, igual sou”, que denuncia el frau i l’explotació laboral que representen les empreses multiserveis o de serveis integrals. Continua llegint

industrias_carnicas_UGT_FITAGLa UGT de Catalunya valora molt positivament la modificació de la llei catalana de cooperatives per evitar l’explotació laboral al sector carni

El nostre sindicat vetllarà per la correcta aplicació de la llei i continuarà amb la lluita dels darrers anys contra els abusos de les falses cooperatives de treball associat La Federació d’Indústria, Construcció i Agro (FICA) de la UGT de Catalunya valora molt positivament les modificacions de la llei catalana de cooperatives que va aprovar abans d’ahir el Parlament de Continua llegint

suara_580x320_v2La UGT comarques gironines demanda a Suara per incompliment de conveni en el seu servei d’ajuda domiciliària a través del Consell Comarcal de l’Alt Empordà

Dilluns, 27 de març, a les 13 hores, davant el Consell Comarcal de l’Alt Empordà En data 19 de desembre de 2014 i 16 de febrer de 2015 es va subscriure el Conveni Col·lectiu,  IV Conveni Col·lectiu d’empreses d’atenció domiciliària de Catalunya per als anys 2015 a 2018. A l’article 24.2 -1.2 in fine consta “ El temps de desplaçament Continua llegint

BBVAConcentració contra les pràctiques executades per la direcció del BBVA per reduir la plantilla

Dijous, 23 de març, de 10 a 11 hores, davant la seu de la delegació territorial de l’entitat a Terrassa La UGT, CCOO, CGT, ACB, SCAT, CSC i SEC-CIC hem convocat per aquestdijous, 23 de març, de 10 a 11 hores, una concentració a les portes de la delegació territorial del BBVA de Catalunya a Terrassa per expressar el seu Continua llegint

23M-cartellDemà noves mobilitzacions de la UGT i CCOO contra el bloqueig de la negociació col·lectiva i la precarietat laboral

Diferents sectors en conflicte i amb negociació de conveni bloquejada convoquen mobilitzacions de protesta, que confluiran en una concentració a les 13h davant de la patronal Foment del Treball Continuant amb les mobilitzacions del passat mes de desembre i de febrer, la UGT i CCOO convoquem a tot l’Estat demà, 23 de març, una jornada de mobilitzacions sectorials contra el Continua llegint