Exigim a Salut que les visitadores i vistadors mèdics puguin accedir als centres mèdics

Malgrat que la represa de la normalitat fa possible assistir a festivals de música o actuacions de cultura popular, les visitadores i els visitadors mèdics no poden fer la seva feina en els centres mèdics des de març de 2020.

Un any de l’entrada en vigor de la regulació del treball a distància

El 23 de setembre fa un any de l’entrada en vigor de la regulació del treball a distància i des de la UGT de Catalunya celebrem que el nostre mercat de treball compti amb una regulació específica del teletreball que cobreixi el buit normatiu que existia, però alertem del retrocés significatiu en l’ús d’aquesta modalitat.

Jornades de la UGT FICA de Catalunya per exigir un treball al camp digne

La jornada-col.loqui, on es projectarà el documental ‘El cost de la fruita’ i en debatrem amb la directora, tindrà lloc el proper dimarts, 21 de setembre, a la Sala Jaume Magre

UGT considera incongruent que Banc Sabadell parli de voluntarietat en les sortides de l’ERO mentre manté fora d’aquesta opció la plantilla de més edat

Aquest matí s’ha constituït a Barcelona la taula negociadora entre la direcció de Banc Sabadell i els representants dels treballadors i les treballadores per a les negociacions sobre l’ERO