El teletreball abans, durant i després de la Covid-19

La UGT de Catalunya presentem l’informe “El teletreball com a eina i escenari laboral” on fem un estudi de la realitat del passat, present i futur d’aquesta modalitat de feina i elaborem un decàleg per evitar que s’acabi convertint en un nou focus de precarietat.

Les seccions sindicals de la UGT autobusos i metro de Barcelona denuncien amenaces i insults

Les Seccions sindicals de la UGT a Transports Metropolitans de Barcelona (Autobusos i Metro) denuncien la campanya duta a terme mitjançant diverses pintades en diferents punts de la ciutat de Barcelona, amb les quals s’intenta coartar la nostra acció sindical mitjançant amenaces i acusacions totalment falses.

A la reunió de la Comissió de seguiment del Consell del Diàleg Social de Catalunya, ambdós sindicats hem demanat de nou al Govern que impulsi un pacte per a la reconstrucció social i econòmica des del diàleg social.

La UGT-FICA de les Terres de Lleida exigeix al Departament de Salut més concreció per no criminalitzar el sector agroalimentari

La notícia feta pública ahir a la nit per part del Departament de Salut plantejant la possibilitat que la Regió Sanitària de Lleida no passés a la fase 2 per un rebrot important d’infeccions a la indústria agroalimentària, ha disparat totes les alarmes al sindicat UGT-FICA de les Terres de Lleida.

seguretat_privadaProposem que els i les agents de seguretat privada complementin les tasques de les forces de seguretat pública durant la desescalada

Des del sindicat de seguretat i serveis auxiliars de la FeSMC-UGT de Catalunya manifestem que el col·lectiu de seguretat privada ha demostrat un cop més la seva professionalitat i dedicació durant aquestes setmanes i que queda pal·lesa la necessitat de la seva feina en zones vigilades exclusivament per cossos de seguretat de l’Estat.