Calendari de cursos de formació sindical de gener

Podeu consultar el llistat de cursos de formació sindical que es realitzaran el mes de setembre a tot el territori. Formació Sindical de la UGT de Catalunya, Nota: Aquests cursos són per a delegats Rambla del  Raval, 29-35 1ra planta  / Plaça Vázquez Montalban ,6 08001  Barcelona Tel 93 268 78 36 – Fax 93.319.75.94 a/e: fsindical@catalunya.ugt.org Calendari del curs de formació sindical de Continua llegint

La UGT del Vallès Oriental aconsegueix que OHL Servicios-Ingesan apliqui als treballadors de la neteja de l’Hospital Sociosanitari de Mollet el Conveni de la Neteja de Catalunya

El nostre sindicat havia denunciat l’empresa multiserveis per aplicar-los el Conveni Estatal de Serveis d’Atenció a les Persones Dependents, amb pitjors condicions laborals i salarials Aquesta tarda la UGT del Vallès Oriental i OHL Servicios-Ingesan han arribat a un acord al Tribunal Laboral de Catalunya per tal que l’empresa apliqui als treballadors i les treballadores de la neteja de l’Hospital Continua llegint

La UGT signa un pacte d’empresa amb l’Hospital de Granollers per posar fi a la precarietat contractual

La plantilla afectada són 500 professionals que des de fa dotze anys suporten contractes de jornada parcial molt reduïda, jornada no planificada i ampliacions causals La secció sindical de la UGT ha aconseguit un pacte d’empresa amb l’Hospital de Granollers per posar fi a la precarietat contractual al centre. Els beneficiaris seran uns 500 professionals que des de fa dotze Continua llegint

Augment salarial al voltant del 3%, potenciació del conveni sectorial i registre de la jornada, entre les principals recomanacions del nostre sindicat per a la negociació col·lectiva 2018

Hem creat un web dirigit als delegats on recull les directrius per a la negociació amb empreses i patronals, a més d’exemples de clàusules per introduir als convenis col·lectius La UGT de Catalunya ha presentat avui, a la seva jornada anual d’Acció Sindical i Negociació Col·lectiva, les recomanacions als delegats i delegades per a la negociació col·lectiva durant l’any 2018. Continua llegint

Drets de les persones treballadores durant el dia de les Eleccions al Parlament de Catalunya del 21 de desembre

S’acaba de publicar als butlletins oficials (BOE i DOGC) l’ordre que regula el permís que tenen tots els treballadors i les treballadores per anar a votar a les properes Eleccions al Parlament de Catalunya del 21 de desembre. Us adjuntem l’ordre TSF/253/2017 de 28 de novembre (BOE i DOGC), així com unes recomanacions que hem elaborat en el marc del Continua llegint