industrias_carnicas_UGT_FITAGLa UGT de Catalunya denuncia al Parlament el frau empresarial, l’explotació laboral i l’emergència social que suposen les falses cooperatives al sector carni

Hem participat aquest matí en la Comissió de Treball sobre la situació laboral de les cooperatives càrnies La Federació d’Indústria, Construcció i Agro (FICA) de la UGT de Catalunya ha participat aquest matí en una Comissió de Treball al Parlament de Catalunya per informar sobre la situació laboral de les cooperatives càrnies. El nostre sindicat ha denunciat novament que les Continua llegint

temporersLa UGT presenta quatre denúncies davant la inspecció de treball per la situació dels temporers i l’incompliment del conveni agropecuari per part de molts empresaris

És habitual que els empresaris paguin per sota del conveni, obliguin els treballadors a fer més hores i no pagar-les, no declarin totes les peonades i no ofereixen allotjament La Federació d’Indústria, Construcció i Agro (FICA) de la UGT de Catalunya ha presentat aquesta setmana quatre denúncies davant la Inspecció de Treball  de Lleida per les condicions de vida infrahumanes Continua llegint

Font: Wikmedia, Xavier CaballéEl Consell Interuniversitari de Catalunya aprova una resolució que dona suport a la reclamació d’incloure el PAS de les universitats públiques en els Pressupostos Generals de l’Estat

També recolza la nostra petició d’eliminar la vinculació de la taxa de reposició de l’Oferta d’Ocupació Pública El Consell Interuniversitari de Catalunya ha aprovat aquest matí una resolució en què acorda donar suport a les peticions formulades per la UGT de Catalunya, CCOO i CSIF –que han intervingut de manera extraordinària en la reunió- i que són les següents: Que Continua llegint

aeroport-reusEl 2017 l’aeroport de Reus segueix operant amb uns mitjans per sota dels mínims establerts pel Ministeri de Foment

Una resolució del Ministeri de Foment de juliol de 2013 estableix que “El transport aeri és un servei essencial, com ha reconegut la Jurisprudència del Tribunal Constitucional, per a la prestació del qual són indispensables les condicions de seguretat pertinents:” Entre altres condicions, la Resolució del Ministeri de Foment contempla: El manteniment mínim indispensable del servei essencial d’energia i abalisament Continua llegint

logo-vector-barcelona-activaLa inspecció de treball defuig d’intervenir en la contractació irregular a Barcelona Activa