La UGT de Catalunya aconsegueix que les treballadores d’atenció domiciliària de l’empresa SENFO cobrin el seu salari

Després de conèixer que l’empresa SENFO, que gestiona serveis públics d’atenció domiciliària, no havia pagat el salari a les seves treballadores, el sector d’atenció domiciliària de la FeSP-UGT de Catalunya i les permanents del Baix Llobregat que atenen les escoles bressol s’han reunit d’urgència amb els diferents responsables polítics

La UGT de Catalunya denuncia que els salaris segueixen sense recuperar-se

Exigim a les empreses que apliquin els acords salarials pactats a l’AENC i l’AIC per traslladar als convenis col·lectius augments salarials al voltant del 3% i que estableixin l’increment dels salaris mínims de conveni a 14.000 euros anuals.

Informe ‘Un mes de l’obligatorietat del registre de jornada’

Avui fa un mes de l’entrada en vigor de la llei que obliga les empreses a registrar l’inici i el final de la jornada dels seus treballadors i treballadores. Les dades de l’informe ‘Un mes des de l’obligatorietat del registre de jornada: posem fre als incompliments en matèria de jornada i descansos!’,

Signat el conveni de confiteria, pastisseria i brioxeria de la província de Barcelona per al 2019 i el 2020

Inclou increments salarials del 2% per any i una clàusula específica per combatre la bretxa salarial UGT FICA de Catalunya, sindicat majoritari a la taula negociadora, va signar ahir a la tarda l’acord

UGT de Catalunya i CCOO de Catalunya valorem positivament la retirada de la resolució per part del Departament d’Educació i la voluntat de concertar el model de FP dual català

La decisió del Departament d’Educació de deixar sense efecte la resolució de la FP Dual pel curs 2019-2020, suposa un pas en la direcció correcta: la de concertar aquelles lleis que afecten al conjunt dels treballadors i treballadores i al nostre teixit productiu, amb les organitzacions sindicals i patronals catalanes més representatives.