Drets de les persones treballadores durant el dia de les Eleccions del 21 de desembre

A l’espera que es publiqui l’Ordre que estableixi les instruccions per a la participació de les persones treballadores en les pròximes eleccions del dia 21 de desembre, us adjuntem un document on detallem els permisos laborals per garantir el dret de vot i participació de les persones treballadores. Si el dia de les eleccions és per a mi laborable, tinc Continua llegint

La UGT-Terres de Lleida posa a disposició dels treballadors del comerç un telèfon per denunciar possibles abusos en horaris durant la campanya de Nadal

El sindicat UGT-Terres de Lleida ha presentat aquest dimecres la campanya ‘Posa’t a l’hora’, focalitzada en el sector del comerç. L’objectiu d’aquesta iniciativa és apostar per un horari comercial conciliador, que respecti el descans dels treballadors i que aquests gaudeixin d’estades en família. I més en aquesta època de l’any, en que la majoria de comerços ja no tanquen les Continua llegint

Jornada d’Acció Sindical i Negociació Col·lectiva de la UGT de Catalunya

Com cada any, organitzem la Jornada d’Acció Sindical i Negociació Col·lectiva, que enguany tindrà lloc el proper dia 1 de desembre, al matí, a la Sala de les Brigades Internacionals de la nostra seu de la Rambla de Santa Mònica, 10 de Barcelona. El programa de la jornada és el següent: 09.15 h. Acreditació 09.30 h. Inauguració. A càrrec de Continua llegint

S’obre la mesa de negociació del conveni de la sanitat concertada

Ens han comunicat oficialment que ja està conformada la majoria plena per constituir i obrir la mesa de negociació del Conveni Col·lectiu de Treball dels Hospitals Aguts, Centres d’Atenció Primària, Centres Sociosanitaris i Centres de Salut Mental concertats amb el Servei Català de la Salut. La convocatòria és el proper dia 21de novembre. Fa un any que es va obrir Continua llegint

Els delegats ratifiquen el preacord del conveni col·lectiu d’arts gràfiques i es desconvoca la vaga

Divendres es va celebrar a Barcelona l’assemblea de delegats i delegades de la UGT de Catalunya del sector d’arts gràfiques, on es va ratificar el preacord del conveni col•lectiu estatal d’arts gràfiques, manipulats de paper, manipulats de cartró, editorials i indústries auxiliars. Els delegats i delegades de Catalunya van votar amb un 51,7% de vots a favor, un 32,9% Continua llegint