La UGT Terres de l’Ebre denuncia que algunes empreses com Indústries Rehau no apliquen les mesures de seguretat per prevenir el contagi per Covid-19

Davant la situació de confinament actual, la UGT Terres de l’Ebre demana a les empreses que actuïn amb la màxima diligència per tal d’aplicar les mesures de protecció, tant individuals com col·lectives, entre els seus treballadors i treballadores.

La UGT de Catalunya reclama mesures de protecció econòmica pel col·lectiu d’empleades de la llar i de cures

La UGT de Catalunya reclama que es protegeixi a un dels col·lectius més vulnerables durant aquesta crisi provocada per la pandèmia del COVID-19: al voltant de 90.000 treballadores i treballadors de la llar i de cures.

Els sindicats universitaris reclamen que es prorrogui el quart any de contracte a tots els doctorands que no han pogut acabar la tesi en 3 anys

CCOO, CGT, I-CSC i la UGT, els quatre sindicats amb representació a la mesa del Conveni PDI-L hem presentat una reclamació al Govern de la Generalitat davant la urgència de la situació de més de 200 investigadors predoctorals als quals les universitats volen acomiadar de forma improcedent aquest proper 30 de març. El col·lectiu d’investigadors predoctorals, organitzats a través de Continua llegint

Gate GourmetLa UGT denuncia la mala fe de Gate Gourmet en negar-se a paralitzar l’ERO en curs i aplicar un ERTO amb finalització a 31 de desembre

La FeSMC-UGT de Catalunya denuncia que l’empresa Gate Gourmet està utlitzant tots els mitjans al seu abast per manllevar els drets laborals de la plantilla, aprofitant les mesures extraordinàries del decret d’alarma pel Covid-19.

La UGT de Catalunya recorda a les empreses amb contractes públics suspesos que no poden presentar ERTO

Des dels primers dies de la crisi generada pel Covid-19, des de la UGT de Catalunya hem demanat a les administracions públiques que han de contribuir a salvaguardar tots els llocs de feina de les empreses que treballen per contracte públic.