UGT i CCOO considerem desencertades les accions encaminades a alterar el servei de Rodalies de Catalunya

El sindicat SEMAF ha endegat actuacions de pressió davant la direcció del Grup Renfe tot indicat als seus afiliats i afiliades que deixin com a no aptes per a la circulació trens que tenen elements pintats amb grafitis, elements amb els que, per altra banda, els i les maquinistes de Rodalies de Catalunya fa anys que estem Continua llegint

Els treballadors i les treballadores d’Agromillora a Sant Sadurní d’Anoia i Subirats, obligats a fer les pauses i els àpats a -4ºC

UGT FICA de Catalunya denuncia que el grup Agromillora -dedicat a la comercialització de plantes agrícoles- obliga els treballadors i treballadores dels centres de Sant Sadurní d’Anoia i Subirats facin les pauses i els àpats a l’exterior de les instal·lacions, inclús amb temperatures que aquesta setmana han arribat als -4ºC.