Una delegació de la UGT de Catalunya participa demà en un gran acte sindical a Madrid sota el lema ‘Més fets, menys paraules’

Una delegació de 200 sindicalistes de la UGT de Catalunya, encapçalada pel nostre secretari general, Camil Ros, participarà demà divendres, 8 de febrer, en un gran acte sindical a Madrid sota el lema “Més fets, menys paraules”.

Publicat el cinquè Butlletí Laboral i Sindical

Aquest butlletí trimestral, conté 5 apartats que compilen els principals indicadors del mercat de treball i informen de les novetats normatives i jurisprudencials i sintetitzen els temes laborals i sindicals d’actualitat.

Cursos de formació sindical de febrer de 2019

En aquest enllaç podeu consultar el llistat de cursos de formació sindical que es realitzaran durant el mes de febrer de 2019 a tot el territori: Cursos de formació sindical de febrer de 2019. Recordeu que aquests cursos són només per a delegats i delegades. Formació Sindical de la UGT de Catalunya Rambla del Raval, 29-35 1a planta / Plaça Continua llegint

71 persones van morir l’any passat a la feina a Catalunya

La UGT de Catalunya denuncia que entre gener i novembre de 2018, 71 persones treballadores van perdre la vida com a conseqüència de la seva activitat laboral al nostre país, de les quals 50 al lloc de treball i 21 in itinere. Per províncies, 46 morts es