bombersEls sindicats de bombers consideren que la solució de la Generalitat per al Parc de Pont de Suert és il·legal i irresponsable

Es transgredeixen totes les normes bàsiques de funció pública, voluntariat i relacions laborals, ja que els bombers voluntaris hauran d’obrir el parc 24 hores com si fossin professionals Després de la reunió a la que vam ser convocats per la Direcció General de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvaments (DGPEIS) de la Generalitat per tractar el tema del parc de bombers de Pont Continua llegint

aeroport-4Concentracions de protesta contra la política d’AENA de dividir les concessions d’hostaleria als aeroports

Suposa la pèrdua d’ocupació i la precarització de les condicions laborals dels llocs de treball La UGT i CCOO han convocat per aquest divendres, 14 de juliol, concentracions de protesta a diferents aeroports de l’Estat contra AENA per denunciar la política de divisió de les concessions d’hostaleria i en defensa de l’ocupació estable. Les concentracions tindran lloc als aeroports de Barcelona, Tenerife, Las Continua llegint

TMB_metroEl Comitè de Metro comunica oficialment al Departament de Treball que no accepta l’arbitratge voluntari

Dilluns, 10 de juliol, la plantilla farà noves aturades parcials El Comitè d’Empresa s’ha reunit novament avui al Departament de Treball per comunicar-li oficialment que no accepta un arbitratge voluntari, decisió presa per unanimitat aquest dimecres. Per la seva banda, el director de Treball, Josep Ginesta, ha demanat al comitè que delimiti una possible solució al conflicte. Dimarts, 11 de Continua llegint

OPERACIÓN ESPECIAL DE TRÁFICOEls examinadors i les examinadores de Trànsit faran tres nous dies de vaga la setmana vinent

Davant l’incomprensible silenci de la DGT després de 10 jornades de vaga, el col·lectiu es planteja continuar al setembre Els examinadors i les examinadores de Trànsit tornaran a fer vaga dilluns, dimarts i dimecres de la setmana vinent per exigir a la DGT que faci efectiu el pagament del complement salarial específic a què es va comprometre amb els sindicats Continua llegint

huelgaeneltrenL’audiència nacional dona la raó a la UGT i declara nul l’ERTO de reducció de jornada i sou a una part de la plantilla de Ferrovial Servicios a bordo

La resolució considera que l’expedient era una represàlia per la convocatòria de vaga anunciada pels sindicats L’Audiència Nacional ha declarat nul l’Expedient de Regulació Temporal d’Ocupació de jornada i salari que l’empresa Ferrovial ha aplicat unilateralment a 452 treballadors i treballadores de l’àrea de Servicios a Bordo arreu de l’Estat. La UGT havia interposat una demanda de conflicte col·lectiu davant Continua llegint