La UGT i CCOO lamentem l’accident mortal ocorregut ahir a Iqoxe Emulsiones i vetllarem per aclarir-ne les causes i depurar responsabilitats

UGT-FICA i CCOO d’Indústria lamenten profundament l’accident laboral ocorregut ahir a la planta d’Iqoxe Emulsiones, de Vila-seca, com a conseqüència del qual va morir un treballador de Dominion, una de les subcontractes que opera a la planta química.

Habilitació actuació Inspecció de Treball pel control de mesures de prevenció per prevenir la Covid-19 a les empreses

A partir del 9 de juliol, la Inspecció de Treball i Seguretat Social estarà habilitada per vigilar, requerir i estendre en cas d’incompliment actes d’infracció si no es compleixen mesures en els centres de treball per prevenir el contagi per COVID. Afecta també als tècnics habilitats per la Generalitat de Catalunya.

UGT FICA de Catalunya demana que no es criminalitzi els treballadors del camp i exigeix responsabilitats a les empreses i a l’Administració

La UGT FICA de Catalunya denuncia el tracte discriminatori d’alguns consistoris com el d’Aitona que, en una comunicació al veïnat, ha demanat “a tots els treballadors de centrals de fruita i del camp que per tal d’evitar contagis limitin la seva activitat en espais públics i privats

Consulta tota la informació sobre la Covid-19

La UGT de Catalunya hem elaborat un seguit de documentació, elaborada en format de preguntes i respostes, per facilitar la solució de dubtes sobre l’afectació sociolaboral del Covid-19: mesures organitzatives i preventives a les empreses, nous