Manifest de la UGT de Catalunya davant les eleccions generals 28A, municipals i europees 26M

De les pròximes eleccions del 28 d’abril i del 26 de maig la UGT de Catalunya n’esperem els millors resultats per recuperar els drets socials i una aposta pel diàleg per solucionar el conflicte polític.

Neix el projecte UGT FICA CALÍ per combatre la discriminació que pateixen les persones gitanes al mercat laboral

Demà dimarts, 9 d’abril, la UGT FICA de Catalunya (Federació d’Indústria, Construcció i Agro) presentarà el seu projecte UGT FICA CALÍ a la Sala Brigades Internacionals de la UGT de Catalunya.

La UGT de Catalunya reivindica lluitar contra l’antigitanisme que s’estén per Europa

El 8 d’abril es commemora la celebració a Londres, l’any 1971, del Primer Congrés Gitano Internacional, en què es van aprovar una bandera i un himne comuns i es va acordar treballar per demanar el reconeixement, per part de les Nacions Unides, d’una de les comunitats culturals històricament més discriminades i marginades al món.

El ple de l’ajuntament de L’H aprova una moció per impulsar la T-Treball