samarreta-i-love-bcnCCOO de Catalunya, UGT de Catalunya, Foment del Treball i PIMEC condemnen el brutal atemptat d’ahir a Barcelona i criden a la participació en les concentracions convocades avui al migdia

Les organitzacions patronals i sindicals catalanes condemnen enèrgicament l’atemptat que va tenir lloc ahir a les Rambles i mostren la seva solidaritat i suport a les víctimes i als seus familiars i amics i amigues. Barcelona és una ciutat amb una arrelada cultura de pau i de tolerància que sabrà fer front al repte que comporta aquest brutal atac. Ni Continua llegint

samarreta-i-love-bcnLa UGT de Catalunya condemna l’atemptat terrorista a Barcelona i convoca un minut de silenci demà davant de les seves seus a les 12h

La UGT de Catalunya vol expressar la seva consternació per l’atemptat terrorista comès avui a les Rambles de Barcelona contra ciutadans i turistes. Des del nostre sindicat condemnem fermament el brutal atac i traslladem el nostre condol i solidaritat als familiars i amics de les víctimes mortals i desitgem la ràpida recuperació de les desenes de persones ferides. Des de Continua llegint

samarreta-i-love-bcnLa UGT de Catalunya mostra el seu rebuig a l’atemptat de Barcelona i reaferma el seu compromís amb la llibertat i contra la violència

Des de la UGT de Catalunya estem colpits per atemptat però més compromesos que mai amb llibertat i contra violència. Volem expressar el nostre condol a familiars víctimes i el nostre suport als ferits. Barcelona i Catalunya sempre han sigut solidàries, obertes i lliures i cap atemptat terrorista farà debilitar el nostre compromís a què ho continuïn sent.

estacio_françaLamentem l’accident ferroviari a l’Estació de França i ens solidaritzem amb els afectats i les seves famílies

La Federació de Serveis de Mobilitat i Consum (FeSMC) de la UGT de Catalunya lamenta la situació de les persones afectades per l’accident ferroviari que s’ha produït aquest matí a l’Estació de França de Barcelona, en el servei de Rodalies de Renfe Operadora.

modeloLa ‘memòria robada’ també parla a la Model

El Departament de Justícia de la Generalitat va posar en marxa el passat 3 de juliol d’enguany visites organitzades a la presó Model de Barcelona, després de la decisió del seu tancament com a institució penitenciaria. En el marc d’aquest activitat s’ha presentat l’exposició La Model ens parla. 113 anys, 13 històries , instal•lada a la Galeria número 5, en Continua llegint