Martí Vives rep la Medalla al Treball President Macià

Aquesta tarda el Govern de la Generalitat concedirà la Medalla al Treball President Macià, entre d’altres, a Martí Vives, col·laborador de l’Àrea Externa de la UGT de Catalunya. Des de la nostra organització ens sentim plenament orgullosos que en Martí hagi estat reconegut amb aquest guardó per treballar de manera ferma per promoure el diàleg i la concertació social, amb Continua llegint

Jornada de debat metropolità ‘Progrés i drets de ciutadania. Diàleg social’

Demà divendres, 13 de desembre, a partir de les 9.30 hores, a la sala 11 del primer pis de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16), els sindicats UGT de Catalunya i CCOO de Catalunya i l’Ajuntament de Barcelona organitzem la jornada de debat metropolità “Progrés i drets de ciutadania. Diàleg Social”.

La UGT de Catalunya implicada en la lluita contra la sida i contra la discriminació de les persones amb VIH

La UGT de Catalunya, davant la commemoració del Dia Mundial de la Lluita contra la Sida, l’1 de desembre, volem expressar el nostre compromís com a organització sindical vers aquesta causa i la nostra solidaritat amb les persones afectades.