CANVI DE LLOC: Homenatge als ugetistes morts a la Batalla de l’Ebre

La UGT de Catalunya retrà homenatge als seus afiliats morts a la batalla de l’Ebre amb un acte aquest dissabte, 20 d’octubre, a les 12.00 hores, a l’Ajuntament del Pinell de Brai. Les circumstàncies metereològiques ens han obligat a modificar la previsió inicial de celebrar aquest acte al Monument a la Pau, situat a la cota 705

Mor el company Alfonso Alonso

La UGT de Catalunya lamenta profundament la mort del nostre company Alfonso Alonso, president del comitè d’empresa d’Eurohueco, amb només 56 anys. Alfonso era afiliat del nostre sindicat des de feia més de 30 anys i tenia una llarga trajectòria com a delegat i secretari general de la secció sindical de la UGT a l’empresa d’arts gràfiques de Castellbisbal. Durant Continua llegint

Acte per la llibertat de Dolors Bassa i la derogació de la ‘llei mordassa’ i l’article 315.3 del Codi Penal

El passat 17 de setembre, la UGT de Catalunya va organitzar un acte “Per les llibertats!”, en el qual es va demanar la llibertat de Dolors Bassa i la derogació de la “llei mordassa” i de l’article 315.3 del Codi Penal, que inclou penes de presó per als piquets informatius.