Ja disponible ‘Les Notícies de llengua i treball’ núm. 51

El número 51 de Les Notícies de llengua i treball del mes de desembre de 2020 ja s’ha començat a distribuir. Els primers exemplars van arribar al Congrés de la UGT de Catalunya, celebrat els dies 17 i 18, amb una portada dedicada al personatge de la Mafalda, de Quino. Les pàgines de la secció de llengua d’aquest

Manifest conjunt de CCOO i UGT de Catalunya per a la Diada Nacional de Catalunya

CCOO i UGT commemorem la Diada Nacional de Catalunya d’enguany manifestant, abans que res, el dol per cada una de les vides que s’han perdut a causa de la COVID-19 i la voluntat de fer costat a les seves famílies i a les persones que les troben a faltar.

Acord per al desenvolupament de la igualtat efectiva en el treball entre dones i homes

Acord entre el Ministeri de Treball i Economia Social, el Ministeri d’Igualtat, UGT i CCOO per al desenvolupament de la igualtat efectiva en el treball entre dones i homes.

La UGT de Catalunya, CCOO de Catalunya, Foment del Treball i PIMEC adrecem una carta al Govern de Catalunya per sol·licitar la convocatòria urgent de la Comissió de Seguiment del Diàleg Social

Els agents socials i econòmics més representatius de Catalunya -Foment del Treball, PIMEC, CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya-, membres del Consell del Diàleg Social  que es va constituir el passat 30 d’abril, hem adreçat una carta al President de la Generalitat, Quim Torra, al Vicepresident, Pere Aragonès, i al Conseller de Treball, Afers Socials i Famílies, Chakir El Continua llegint