La UGT de Catalunya reclama la posada en marxa de la línia d’autobús D30 de la Diagonal

El nostre sindicat defensa la connexió del tramvia però comptant sempre amb la viabilitat tècnica, un ampli consens social i polític, i que estigui gestionat per TMB i no en mans privades La UGT de Catalunya reclama la posada en marxa immediata de la línia d’autobús D30 de la Diagonal, que en el seu moment va gaudir de la unanimitat Continua llegint

La UGT del Maresme fa una crida a a participació en la concentració de repulsa contra l’agressió i violació d’una dona mataronina

Dijous, 11 de gener, a les 19.30h, davant l’Ajuntament de Mataró La UGT del Maresme, juntament amb l’Ajuntament de Mataró i diverses entitats locals, convoca una concentració de denúncia i repulsa contra l’agressió i violació d’una dona mataronina fa un dies a Sant Andreu de Llavaneres. La concentració tindrà lloc el proper dijous, 11 de gener, a les 19.30 hores Continua llegint

Recollida de signatures dels jubilats de la UGT i CCOO de Catalunya i de la Plataforma Unitària de la Gent Gran per un increment digne i suficient de les pensions

La Unió de Jubilats i Pensionistes de la UGT de Catalunya, la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya i la Plataforma Unitària de la Gent Gran han posat en marxa una campanya de recollida de signatures contra l’insuficient increment del 0,25% de les pensions per a l’any 2018 i per exigir la seva revalorització en funció de Continua llegint

Manifest de la UGT de Catalunya davant del 21D

El dia 21 de desembre la ciutadania de Catalunya està cridada novament a les urnes. Aquests comicis se celebren en un escenari de forta convulsió política i sota una pressió sense precedents. La UGT de Catalunya està convençuda que en les societats madures i democràtiques, és a les urnes on s’han de dirimir els conflictes. I volem que en aquest Continua llegint

La UGT de Catalunya reafirma el seu compromís d’eradicar la serofòbia i la discriminació de les persones VIH positives a la feina

1 de desembre – Dia Mundial de la lluita contra la sida La UGT de Catalunya, davant la commemoració demà, 1 de desembre, del Dia Mundial de la lluita contra la sida, volem expressar el nostre compromís com a organització sindical vers aquesta causa i la nostra solidaritat amb les persones afectades. Tanmateix volem denunciar la persistència de la discriminació Continua llegint