Manifest de la UGT de Catalunya davant del 21D

El dia 21 de desembre la ciutadania de Catalunya està cridada novament a les urnes. Aquests comicis se celebren en un escenari de forta convulsió política i sota una pressió sense precedents. La UGT de Catalunya està convençuda que en les societats madures i democràtiques, és a les urnes on s’han de dirimir els conflictes. I volem que en aquest Continua llegint

La UGT de Catalunya reafirma el seu compromís d’eradicar la serofòbia i la discriminació de les persones VIH positives a la feina

1 de desembre – Dia Mundial de la lluita contra la sida La UGT de Catalunya, davant la commemoració demà, 1 de desembre, del Dia Mundial de la lluita contra la sida, volem expressar el nostre compromís com a organització sindical vers aquesta causa i la nostra solidaritat amb les persones afectades. Tanmateix volem denunciar la persistència de la discriminació Continua llegint

La UGT i CCOO de Catalunya convoquen demà concentracions davant de totes les seves seus

A les 12 hores, en el marc de les mobilitzacions en defensa dels drets i les llibertats En el marc de les mobilitzacions en defensa dels drets i les llibertats, la UGT i CCOO de Catalunya convoquen demà dimecres, 29 de novembre, a les 12 hores, noves concentracions de cinc minuts a les portes de les seves seus arreu de Continua llegint

Presentació del manifest ‘Els agents socioeconòmics del Baix Llobregat, a favor de consolidar el progrés econòmic i social al territori’

El proper dilluns, 27 de novembre, a les 11 hores, la UGT del Baix Llobregat, CCOO del Baix Llobregat, l’Associació Empresarial i la Unió Patronal Metal·lúrgica de L’Hospitalet de Llobregat i Baix Llobregat (AEBALL/UPMBALL) i PIMEC Baix Llobregat – L’Hospitalet presentaran el manifest “Els agents socioeconòmics del Baix Llobregat, a favor de consolidar el progrés econòmic i social al Continua llegint

Ha sortit publicat el número 45 de la revista “Les Notícies de llengua i treball”

Ja es pot llegir la versió en PDF de l’últim número de Les Notícies de llengua i treball (núm. 45, de desembre de 2017), que edita semestralment la UGT de Catalunya. En aquest número l’entrevistat i protagonista de la portada és el científic Jorge Wagensberg. Sumari de la revista (núm. 45):   SOCIETAT Can Batlló, una lluita reeixida, per Avalot-Joves de la Continua llegint