La UGT de Catalunya demana que l’agenda social i el diàleg siguin l’eix central del nou Govern

La UGT de Catalunya es mostra satisfeta que finalment el Parlament hagi investit el nou president de la Generalitat i es conformi un nou govern, de manera que el país superi la situació d’interinitat dels darrers mesos. I exigim al govern central que retiri

FICA-UGT de Catalunya i IG Metall – Regio Meo renoven el seu conveni de cooperació

Aquest acord, amb vigència de cinc anys, obre un ampli ventall de cooperació entre ambdues organitzacions que va més enllà de les condicions laborals

Demà, 8 de maig, a les 11.30 h acte d’inauguració de la plaça de la dona treballadora a Tarragona

CCOO de Tarragona i la UGT de les Comarques de Tarragona, el gener del 2017, valorant l’avinentesa de la nova urbanització del carrer d’Ixart que es va  materialitzar en una nova plaça per a la ciutat, vam demanar a l’Ajuntament de Tarragona que considerés

Carta oberta de la UGT de Catalunya

El nostre país viu moments molt complexos i difícils. Ens trobem davant d’una crisi social i institucional sense precedents i la UGT de Catalunya no pot ser aliena a aquesta situació. Davant d’aquesta realitat tenim diferents reptes com a sindicat. El primer, sortir de la crisi social i revertir les retallades, efectuades tant pel Govern de la Generalitat com el de Continua llegint

S’ha presentat l’estratègia d’inclusió i de reducció de les desigualtats socials a Barcelona 2017-2027

La UGT de Catalunya participa a l’estratègia compartida amb nou serveis Avui s’ha presentat l’Estratègia d’Inclusió i de reducció de les desigualtats socials de Barcelona