germanes-uritzLa UGT de Catalunya homenatja els exiliats d’avui i d’ahir en el dia mundial de les persones refugiades

A l’acte, demà 20 de juny, també es presentarà l’exposició ‘Història i compromís de les Germanes Úriz’, que es podrà visitar a la nostra seu de Rambla de Santa Mònica fins al 31 d’agost Amb motiu del Dia mundial de les persones refugiades demà dimarts, 20 de juny, la UGT de Catalunya organitza l’acte “Jornada en defensa dels drets dels Continua llegint

2017_cartel_refugiats_final_web20 de juny: Jornada en defensa dels drets dels refugiats

Des de UGT de Catalunya, organitzem un acte el 20 de juny, dia mundial de les persones refugiades,a les 12 hores, al vestíbul de l’edifici històric de la UGT de Catalunya a Rambla Santa Mònica num.10 de Barcelona. Aquest acte vol ser un homenatge als refugiats i refugiades, els d’abans i els d’ara. Voldríem fer un paral·lelisme històric amb els Continua llegint

UPEC5, 6 i 7 de juliol 2017 nova edició de la Universitat Progressista d’Estiu de Catalunya

L’edició 2017 està inspirada en la coneguda frase d’Antonio Gramsci: “El vell món es mor. El nou triga a aparèixer. I en aquest clarobscur sorgeixen els monstres”. Per fer-ho senzill ho hem adaptat i el lema d’enguany serà “En l’interval sorgeixen monstres”. Fem les XIII jornades entre els clarobscurs, tenim esperances, recelem de les pors i sabem que vivim una Continua llegint

B23La UGT i CCOO del Baix Llobregat demanem integrar-nos en la futura taula de treball per a la transformació de l’autopista B23

La UGT del Baix Llobregat i CCOO del Baix Llobregat hem demanat en una carta al conseller de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya, Josep Rull, la voluntat d’ambdós sindicats d’integrar-nos en la futura taula de treball per a la transformació de l’autopista B23 en una via urbana i sostenible. La carta, enviada en el dia d’ahir, també Continua llegint

guy-standing-2Presentació de ‘La corrupción del capitalismo’ amb Guy Standing

En el marc del Fòrum Primer de Maig, la UGT de Catalunya organitza  aquest dijous, 11 de maig, a les 16 hores, una presentació del llibre “La corrupción del capitalismo”, a càrrec del seu autor, Guy Standing, i del secretari general de la UGT de Catalunya, Camil Ros. Guy Standing és economista, fundador de l’ONG internacional BIEN -que promou l’aplicació Continua llegint