La UGT de Catalunya valora positivament la constitució de la Taula de la Construcció de Catalunya

En el marc del Pacte Nacional per la Indústria, signat el juliol del 2017, que esdevé el full de ruta per al desplegament de mesures per a situar la indústria en el centre de l’economia, des de la concertació política i el diàleg social, avui s’ha celebrat la primera reunió de la Taula de la Construcció de Catalunya.

Mor el company Josep Cutillas ‘Cuti’

La UGT de Catalunya lamenta profundament la mort dijous passat del company Josep Cutillas ‘Cuti’, qui va formar part del Secretariat Nacional de Catalunya elegit l’any 1976 a l’Assemblea de Terrassa. Cutillas, que va dedicar tota la seva vida al sindicalisme, també va lluitar en la clandestinitat i va organitzar el sindicat a la Pegaso als anys setanta.

CANVI DE LLOC: Homenatge als ugetistes morts a la Batalla de l’Ebre

La UGT de Catalunya retrà homenatge als seus afiliats morts a la batalla de l’Ebre amb un acte aquest dissabte, 20 d’octubre, a les 12.00 hores, a l’Ajuntament del Pinell de Brai. Les circumstàncies metereològiques ens han obligat a modificar la previsió inicial de celebrar aquest acte al Monument a la Pau, situat a la cota 705