La UGT de Catalunya, CCOO de Catalunya, Foment del Treball i PIMEC adrecem una carta al Govern de Catalunya per sol·licitar la convocatòria urgent de la Comissió de Seguiment del Diàleg Social

Els agents socials i econòmics més representatius de Catalunya -Foment del Treball, PIMEC, CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya-, membres del Consell del Diàleg Social  que es va constituir el passat 30 d’abril, hem adreçat una carta al President de la Generalitat, Quim Torra, al Vicepresident, Pere Aragonès, i al Conseller de Treball, Afers Socials i Famílies, Chakir El Continua llegint

Agents socials i Departament de Treball signem l’acord per promoure una llei de participació institucional, el diàleg social permanent i la concertació social

Avui s’ha presentat l’acord entre agents socials i el Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat per promoure una llei de participació institucional, el diàleg social permanent i la concertació social.

Reunió dels secretaris generals de la UGT de Catalunya, Camil Ros, i de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco, amb el president del Govern, Pedro Sánchez

Els secretaris generals de la UGT de Catalunya, Camil Ros, i de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco, fan una valoració positiva de la reunió amb el president del Govern, Pedro Sánchez, que ha tingut lloc aquest dijous a Barcelona.