Agents socials i Departament de Treball signem l’acord per promoure una llei de participació institucional, el diàleg social permanent i la concertació social

Avui s’ha presentat l’acord entre agents socials i el Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat per promoure una llei de participació institucional, el diàleg social permanent i la concertació social.

Reunió dels secretaris generals de la UGT de Catalunya, Camil Ros, i de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco, amb el president del Govern, Pedro Sánchez

Els secretaris generals de la UGT de Catalunya, Camil Ros, i de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco, fan una valoració positiva de la reunió amb el president del Govern, Pedro Sánchez, que ha tingut lloc aquest dijous a Barcelona.

Martí Vives rep la Medalla al Treball President Macià

Aquesta tarda el Govern de la Generalitat concedirà la Medalla al Treball President Macià, entre d’altres, a Martí Vives, col·laborador de l’Àrea Externa de la UGT de Catalunya. Des de la nostra organització ens sentim plenament orgullosos que en Martí hagi estat reconegut amb aquest guardó per treballar de manera ferma per promoure el diàleg i la concertació social, amb Continua llegint

Jornada de debat metropolità ‘Progrés i drets de ciutadania. Diàleg social’

Demà divendres, 13 de desembre, a partir de les 9.30 hores, a la sala 11 del primer pis de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16), els sindicats UGT de Catalunya i CCOO de Catalunya i l’Ajuntament de Barcelona organitzem la jornada de debat metropolità “Progrés i drets de ciutadania. Diàleg Social”.