Manifest conjunt de CCOO i UGT de Catalunya per a la Diada Nacional de Catalunya

CCOO i UGT commemorem la Diada Nacional de Catalunya d’enguany manifestant, abans que res, el dol per cada una de les vides que s’han perdut a causa de la COVID-19 i la voluntat de fer costat a les seves famílies i a les persones que les troben a faltar.

Acord per al desenvolupament de la igualtat efectiva en el treball entre dones i homes

Acord entre el Ministeri de Treball i Economia Social, el Ministeri d’Igualtat, UGT i CCOO per al desenvolupament de la igualtat efectiva en el treball entre dones i homes.

La UGT de Catalunya, CCOO de Catalunya, Foment del Treball i PIMEC adrecem una carta al Govern de Catalunya per sol·licitar la convocatòria urgent de la Comissió de Seguiment del Diàleg Social

Els agents socials i econòmics més representatius de Catalunya -Foment del Treball, PIMEC, CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya-, membres del Consell del Diàleg Social  que es va constituir el passat 30 d’abril, hem adreçat una carta al President de la Generalitat, Quim Torra, al Vicepresident, Pere Aragonès, i al Conseller de Treball, Afers Socials i Famílies, Chakir El Continua llegint

Agents socials i Departament de Treball signem l’acord per promoure una llei de participació institucional, el diàleg social permanent i la concertació social

Avui s’ha presentat l’acord entre agents socials i el Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat per promoure una llei de participació institucional, el diàleg social permanent i la concertació social.