Declaració oficial sobre l’aprovació dels indults del procés

Avui el Govern espanyol ha atès favorablement la petició d’indult per a la Dolors Bassa —registrada formalment per la UGT de Catalunya el 15 de juny de 2020— així com la resta de peticions d’indult per als líders independentistes empresonats.

UGT FICA de Catalunya, primer sindicat a adherir-se a la Plataforma Hidrogen Verd Catalunya Sud

Des de la UGT FICA de Catalunya compartim el context de necessitats i d’oportunitats que impulsen la creació de la Plataforma Hidrogen Verd Catalunya Sud i, en aquest sentit, el nostre sindicat ha estat el primer a adherir-se a aquesta plataforma.

Manifest de la UGT de Catalunya davant les eleccions al Parlament de Catalunya #14F

El 14 de febrer la ciutadania de Catalunya està cridada novament a les urnes. Aquests comicis se celebren en un escenari sense precedents, marcat profundament per l’esclat de la pandèmia de la covid-19, tot just fa un any, que ha provocat una crisi sanitària, econòmica, laboral i social arreu del país.

La UGT de Catalunya lamentem profundament la mort de Sergi Mingote, militant històric del nostre sindicat

La UGT de Catalunya lamentem profundament la mort de Sergi Mingote a causa d’una caiguda mortal en l’expedició al K2. Des del nostre sindicat volem transmetre el nostre condol a familiars i amistats, i ens mostrem profundament consternats per la mort d’aquest militant històric i amic del nostre sindicat, a qui ens han unit moltes lluites.