La UGT de Catalunya lamentem profundament la mort de Sergi Mingote, militant històric del nostre sindicat

La UGT de Catalunya lamentem profundament la mort de Sergi Mingote a causa d’una caiguda mortal en l’expedició al K2. Des del nostre sindicat volem transmetre el nostre condol a familiars i amistats, i ens mostrem profundament consternats per la mort d’aquest militant històric i amic del nostre sindicat, a qui ens han unit moltes lluites.

La Federació d’Empleats i Empleades dels Serveis Públics aprova per un 94,55% l’executiva encapçalada per Encarna Fernández

La Federació d’Empleats i Empleades dels Serveis Públics de la UGT de Catalunya ha escollit amb un 94,55% la candidatura de la fins ara secretària general de la federació, Encarna Fernández, per dirigir els propers 4 anys de la federació.

Els agents econòmics i socials més representatius de Catalunya demanem al Govern de la Generalitat una proposta urgent per compensar els sectors afectats per la desescalada

La carta que els agents econòmics i socials més representatius de Catalunya hem dirigit al viceperesident de la Generalitat de Catalunya, Pere Aragonès, per sol·licitar una proposta urgent per compensar els sectors afectats per la desescalada, la podeu llegir aquí.

La candidatura encapçalada per Óscar López Chamosa ha estat escollida en el I Congrés de la FeSMC UGT de Catalunya per dirigir la Federació de Serveis, Mobilitat i Consum

El projecte de la nova comissió executiva se centrarà a reforçar el model sectorial i el model territorial per tal d’enfortir les estructures del sindicat i fer-les arribar a tots els treballadors i treballadores de Catalunya.

ODS. Reptes compartits

En el marc del projecte “Pla d’Acció per una Educació Transformadora per una Ciutadania Global a la província de Barcelona” la Fundació Josep Comaposada – Sindicalistes Solidaris ha produït l’exposició «ODS. Reptes compartits» amb el suport de la Diputació de Barcelona.