ODS. Reptes compartits

En el marc del projecte “Pla d’Acció per una Educació Transformadora per una Ciutadania Global a la província de Barcelona” la Fundació Josep Comaposada – Sindicalistes Solidaris ha produït l’exposició «ODS. Reptes compartits» amb el suport de la Diputació de Barcelona.

Elegida la nova executiva de la UGT FICA de Catalunya per un 96% de delegades i delegats

La UGT FICA de Catalunya ha finalitzat aquest matí el seu primer congrés després que el 2016 tingués lloc la fusió de les antigues federacions MCA-UGT de Catalunya i FITAG-UGT de Catalunya, englobant els treballadors i les treballadores dels sectors de la indústria, la construcció i el sector agro a Catalunya.

Condemnem el tracte vexatori i de maltractament a una persona gran en una residència de Terrassa

La Federació d’Empleades i Empleats de Serveis Públics de la UGT de Catalunya, davant dels fets ocorreguts a la residència Mossèn Homs de Terrassa on dues treballadores van gravar i difondre un vídeo a les xarxes socials vexant una àvia resident, vol expressar el seu rebuig  i condemna qualsevol tipus de tracte vexatori i de maltractament, molt especialment al col·lectiu Continua llegint

Acord nacional de bases per a la reactivació econòmica amb protecció social

Ahir, 20 de juliol, es va signar l’Acord Nacional de Bases per la Reactivació Econòmica amb Protecció Social (ANBREPS), entre el Govern, els Sindicats i les Patronals i és fruit del treball del Consell de Diàleg Social, juntament amb la Comissió per a l’Elaboració del Pla per a la Reactivació Econòmica i Protecció Social (CORECO), com a conseqüència de la Continua llegint