UGT FICA de Catalunya, primer sindicat a adherir-se a la Plataforma Hidrogen Verd Catalunya Sud

Des de la UGT FICA de Catalunya compartim el context de necessitats i d’oportunitats que impulsen la creació de la Plataforma Hidrogen Verd Catalunya Sud i, en aquest sentit, el nostre sindicat ha estat el primer a adherir-se a aquesta plataforma.

Manifest de la UGT de Catalunya davant les eleccions al Parlament de Catalunya #14F

El 14 de febrer la ciutadania de Catalunya està cridada novament a les urnes. Aquests comicis se celebren en un escenari sense precedents, marcat profundament per l’esclat de la pandèmia de la covid-19, tot just fa un any, que ha provocat una crisi sanitària, econòmica, laboral i social arreu del país.

La UGT de Catalunya lamentem profundament la mort de Sergi Mingote, militant històric del nostre sindicat

La UGT de Catalunya lamentem profundament la mort de Sergi Mingote a causa d’una caiguda mortal en l’expedició al K2. Des del nostre sindicat volem transmetre el nostre condol a familiars i amistats, i ens mostrem profundament consternats per la mort d’aquest militant històric i amic del nostre sindicat, a qui ens han unit moltes lluites.

La Federació d’Empleats i Empleades dels Serveis Públics aprova per un 94,55% l’executiva encapçalada per Encarna Fernández

La Federació d’Empleats i Empleades dels Serveis Públics de la UGT de Catalunya ha escollit amb un 94,55% la candidatura de la fins ara secretària general de la federació, Encarna Fernández, per dirigir els propers 4 anys de la federació.

Els agents econòmics i socials més representatius de Catalunya demanem al Govern de la Generalitat una proposta urgent per compensar els sectors afectats per la desescalada

La carta que els agents econòmics i socials més representatius de Catalunya hem dirigit al viceperesident de la Generalitat de Catalunya, Pere Aragonès, per sol·licitar una proposta urgent per compensar els sectors afectats per la desescalada, la podeu llegir aquí.