Nova web 130 aniversari de la UGT

El diumenge, 12 d’agost, celebrem els 130 anys de la fundació de la UGT a Barcelona. Per a conmemorar-ho, la UGT ha organitzat un seguit d’actes que tenen el punt d’inici aquest diumenge dia 12 i s’allargaran fins al setembre de 2019. Tot un any de celebracions per a reivindicar el nostre passat, l’aportació del sindicat a la millora de Continua llegint

Informe “Posa’t a 1.000 euros. Cap conveni per sota”

Aquest matí, la secretària de Política Sindical de la UGT de Catalunya, Núria Gilgado, i el secretari de Polítiques Sectorials de la UGT de Catalunya, José A. Pasadas, han presentat l’informe “Posa’t a 1.000 euros. Cap conveni per sota” per tal de reivindicar que no hi ha treball digne sense un salari suficient i reclamar el dret

Ens adaptem a la nova normativa de protecció de dades

La UGT de Catalunya s’adapta al nou Reglament general de protecció de dades (RGPD) impulsat pel Parlament i el Consell europeus pel que fa a la protecció de dades de caràcter personal. D’aquesta manera ens refermem en el nostre compromís de protegir les dades de caràcter personal pel que fa a la nostra

Calendari de festes laborals del 2018

Us deixem el calendari de festes laborals previstes per a aquest 2018, juntament amb el decret de la conselleria de Treball que les dictamina. Calendari festes laborals 2018   1 de gener (Cap d’Any). 6 de gener (Reis). 30 de març (Divendres Sant). 2 d’abril (Dilluns de Pasqua Florida). 1 de maig (Festa del Treball). 15 d’agost (l’Assumpció). 11 de Continua llegint