La campanya Visibilitzem el precariat—Plataforma Precària, reconeguda amb els premis ADG LAUS 2020

Ens plau comunicar-vos que la campanya del Visibilitzem el precariat—Plataforma Precària, endegada pel nostre sindicat fa poc més d’un any, ha estat reconeguda pels prestigiosos premis ADG LAUS 2020 de disseny gràfic i comunicació visual.

La UGT de Catalunya i CCOO de Catalunya donem suport a la campanya de l’associació ACSA (Acció Solidària contra l’Atur): Ajuda’ns a tornar a aixecar les persianes

La UGT de Catalunya i CCOO de Catalunya donem suport a la posada el marxa de la campanya de l´associació ACSA (Acció Solidària contra l´Atur), que sota el lema “Ajuda’ns a aixecar les persianes”, volen fer una recaptació de diners que han de servir per ajudar a preservar petits negocis (entre 70 i 100 llocs de treball).

Consulta tota la informació sobre la Covid-19

La UGT de Catalunya hem elaborat un seguit de documentació, elaborada en format de preguntes i respostes, per facilitar la solució de dubtes sobre l’afectació sociolaboral del Covid-19: mesures organitzatives i preventives a les empreses, nous