La Taula per la Democràcia convoca una manifestació dissabte a la tarda a Barcelona ‘En defensa dels drets i les llibertats’

La Taula per la Democràcia ha presentat aquest matí la manifestació que convoca el proper dissabte, 21 d’octubre, a Barcelona sota el lema “Llibertat Jordi Sánchez. Llibertat Jordi Cuixart. En defensa dels drets i les llibertats”. La manifestació sortirà a les 17 hores des de Passeig de Gràcia amb el carrer d’Aragó i baixarà fins a la Gran Via, on Continua llegint

17 d’octubre, acte davant del Síndic de Greuges amb motiu del Dia internacional per l’erradicació de la pobresa

El proper dimarts 17 d’octubre, Dia internacional per a l’erradicació de la pobresa, la plataforma Pobresa Zero – Justícia Global organitzem un acte simbòlic amb el lema ‘Contra la pobresa i les

Una delegació de jubilats i pensionistes de la UGT de Catalunya participarà dilluns a Madrid en la manifestació per exigir pensions dignes

Una delegació de la Unió de Jubilats i Pensionistes de la UGT de Catalunya participarà dilluns, 9 d’octubre, en la manifestació

Jornada ‘La Renda Garantida de Ciutadania: un nou dret social’

El proper dimecres, 6 de setembre, a les 12 hores la UGT de Catalunya organitza la jornada “La Renda Garantida de Ciutadania: un nou dret social”, a la Sala de les Brigades Internacionals de la seu de la Rambla de Santa Mònica,10 de Barcelona. L’Objectiu d’aquesta jornada és explicar els elements claus de la Renda Garantida de Ciutadania i com Continua llegint

Manifestacions del Primer de Maig

Materials Díptic del Primer de Maig Cartell Manifest conjunt Cartell conjunt Manifestacions i actes BARCELONA: Manifestació a les 11.30 hores des de Plaça Urquinaona/Ronda de Sant Pere fins a la Plaça de la Catedral, on tindrà lloc el parlament del secretari general de la UGT de Catalunya, Camil Ros.Quan acabi la manifestació, ens trobarem a la plaça davant de la Continua llegint