UGT FICA de Catalunya engega la campanya ‘Fruita sense frau’

La secretària del sector Agroalimentari de la UGT FICA de Catalunya, Alícia Buil, ha presentat avui en roda de premsa la campanya “Fruita sense frau” per exigir campanyes agrícoles lliures de frau tant en la contractació com pel que fa en l’aplicació de les condicions laborals.

La campanya Visibilitzem el precariat—Plataforma Precària, reconeguda amb els premis ADG LAUS 2020

Ens plau comunicar-vos que la campanya del Visibilitzem el precariat—Plataforma Precària, endegada pel nostre sindicat fa poc més d’un any, ha estat reconeguda pels prestigiosos premis ADG LAUS 2020 de disseny gràfic i comunicació visual.

La UGT de Catalunya i CCOO de Catalunya donem suport a la campanya de l’associació ACSA (Acció Solidària contra l’Atur): Ajuda’ns a tornar a aixecar les persianes

La UGT de Catalunya i CCOO de Catalunya donem suport a la posada el marxa de la campanya de l´associació ACSA (Acció Solidària contra l´Atur), que sota el lema “Ajuda’ns a aixecar les persianes”, volen fer una recaptació de diners que han de servir per ajudar a preservar petits negocis (entre 70 i 100 llocs de treball).