III Jornades del Gabinet Jurídic de la UGT de Catalunya

Els pròxims dies 14 i 15 de juny amb motiu del 40 aniversari dels Serveis Jurídics de la UGT de Catalunya tindran lloc les III jornades jurídiques a la sala d’actes de la Rambla Santa Mònica, 10 de Barcelona. A continuació, podeu descarregar el programa.

Ens adaptem a la nova normativa de protecció de dades

La UGT de Catalunya s’adapta al nou Reglament general de protecció de dades (RGPD) impulsat pel Parlament i el Consell europeus pel que fa a la protecció de dades de caràcter personal. D’aquesta manera ens refermem en el nostre compromís de protegir les dades de caràcter personal pel que fa a la nostra

Calendari de festes laborals del 2018

Us deixem el calendari de festes laborals previstes per a aquest 2018, juntament amb el decret de la conselleria de Treball que les dictamina. Calendari festes laborals 2018   1 de gener (Cap d’Any). 6 de gener (Reis). 30 de març (Divendres Sant). 2 d’abril (Dilluns de Pasqua Florida). 1 de maig (Festa del Treball). 15 d’agost (l’Assumpció). 11 de Continua llegint