Jornada ‘La precarietat en el treball. La precarietat en els serveis públics’

Demà dimecres, 19 de desembre, a les 12 hores, tindrà lloc la jornada ‘La precarietat en el treball. La precarietat en els serveis públics’. Aquesta jornada s’organitza en el marc de la campanya “En igualtat estem igual” endegada pel nostre sindicat per tal de

Nova web 130 aniversari de la UGT

El diumenge, 12 d’agost, celebrem els 130 anys de la fundació de la UGT a Barcelona. Per a conmemorar-ho, la UGT ha organitzat un seguit d’actes que tenen el punt d’inici aquest diumenge dia 12 i s’allargaran fins al setembre de 2019. Tot un any de celebracions per a reivindicar el nostre passat, l’aportació del sindicat a la millora de Continua llegint

Calendari de festes laborals del 2018

Us deixem el calendari de festes laborals previstes per a aquest 2018, juntament amb el decret de la conselleria de Treball que les dictamina. Calendari festes laborals 2018   1 de gener (Cap d’Any). 6 de gener (Reis). 30 de març (Divendres Sant). 2 d’abril (Dilluns de Pasqua Florida). 1 de maig (Festa del Treball). 15 d’agost (l’Assumpció). 11 de Continua llegint