La UGT de Catalunya i CCOO de Catalunya donem suport a la campanya de l’associació ACSA (Acció Solidària contra l’Atur): Ajuda’ns a tornar a aixecar les persianes

La UGT de Catalunya i CCOO de Catalunya donem suport a la posada el marxa de la campanya de l´associació ACSA (Acció Solidària contra l´Atur), que sota el lema “Ajuda’ns a aixecar les persianes”, volen fer una recaptació de diners que han de servir per ajudar a preservar petits negocis (entre 70 i 100 llocs de treball).

Consulta tota la informació sobre la Covid-19

La UGT de Catalunya hem elaborat un seguit de documentació, elaborada en format de preguntes i respostes, per facilitar la solució de dubtes sobre l’afectació sociolaboral del Covid-19: mesures organitzatives i preventives a les empreses, nous

Amb el 70% no en tenim prou. I el 9, què? #8M

Davant d’un nou 8 de març, la UGT de Catalunya vol expressar el seu compromís  inequívoc vers la igualtat i la no discriminació de les dones a la feina i l’ocupació i per extensió a la resta de la societat.