Guia per als treballadors i les treballadores de les plataformes digitals

La UGT de Catalunya ha elaborat amb Barcelona Activa la ‘Guia per als treballadors i les treballadores de les plataformes digitals’, una guia pràctica amb recursos didàctics enfocada als treballadors i treballadores de les plataformes digitals per donar-los a conèixer els seus drets i deures.

Jornada ‘La precarietat en el treball. La precarietat en els serveis públics’

Demà dimecres, 19 de desembre, a les 12 hores, tindrà lloc la jornada ‘La precarietat en el treball. La precarietat en els serveis públics’. Aquesta jornada s’organitza en el marc de la campanya “En igualtat estem igual” endegada pel nostre sindicat per tal de

Nova web 130 aniversari de la UGT

El diumenge, 12 d’agost, celebrem els 130 anys de la fundació de la UGT a Barcelona. Per a conmemorar-ho, la UGT ha organitzat un seguit d’actes que tenen el punt d’inici aquest diumenge dia 12 i s’allargaran fins al setembre de 2019. Tot un any de celebracions per a reivindicar el nostre passat, l’aportació del sindicat a la millora de Continua llegint