La UGT demanda l’empresa Veolia Serveis Catalunya per persecució sindical

La Delegació Comarcal de la UGT FICA del Barcelonès i la Secció Sindical de la UGT FICA Veolia Catalunya rebutgen la conducta empresarial que, una vegada més, vulnera el dret a la llibertat sindical amb la connivència del Departament de Presidència de la Generalitat.

UGT B:SM proposa que l’Ajuntament de Barcelona incorpori els agents cívics com a equip de suport de la Guàrdia Urbana

Davant les notícies aparegudes en els darrers dies sobre la possibilitat de crear un equip de suport a la Guàrdia Urbana de Barcelona, la secció sindical de la UGT B:SM proposa a l’Ajuntament de Barcelona que incorpori els agents cívics que té en plantilla actualment per realitzar aquestes tasques de suport.

UGT-FICA de Catalunya exigeix al grup PRYSMIAN que busqui solucions alternatives al tancament de les plantes de Manlleu i Montcada i Reixac

Després de l’anunci del Grup PRYSMIAN, el passat 27 de setembre, de la reestructuració que suposa el tancament de les plantes de Manlleu i Montcada i Reixac, avui s’ha reunit la Coordinadora de la UGT-FICA Catalunya del grup PRYSMIAN per analitzar la situació. El Grup PRYSMIAN pretén la destrucció d’ocupació que afecta prop de 600 famílies a les dues plantes, Continua llegint

La vaga d’Iberia a l’Aeroport del Prat continua per al pont de la Mercè

Tal com va acordar el comitè de vaga, els treballadors i les treballadores d’iberia Barcelona estan convocats a quatre noves jornades de vaga per als dies 21, 22, 23 i 24 de setembre. Els treballadors i les treballadores d’Iberia Barcelona mantenen les peticions per a l’Aeroport del Prat: la transformació de 400

Desconvocada la vaga de transport sanitari prevista per demà

El comitè de vaga ha desconvocat, amb els vots en contra de la UGT, la vaga prevista per a demà, 11 de setembre, en el sector del transport sanitari. Tot i que l’acord signat suposa la descongelació salarial dels treballadors i les treballadores, el nostre sindicat considera que han quedat moltes reivindicacions encara necessàries.