Desconvocada la vaga a l’empresa d’exportació de cítrics Agrofruit Export de Tortosa

L’empresa es compromet a pagar puntualment cada quinze dies i quan finalitzi la campanya la plantilla continuarà cobrant fins a percebre els dos mesos que se’ls deuen La UGT i el comitè d’empresa d’Agrofruit Export han desconvocat la vaga després de l’acte de conciliació que ha tingut lloc aquest matí al Departament de Treball i que ha finalitzat amb acord. Continua llegint

Mobilitzacions del sector de la neteja d’edificis i locals pel bloqueig de la negociació del conveni

Davant la situació de bloqueig de la negociació del Conveni del Sector de Neteja d’Edificis i Locals de Catalunya, la UGT i CCOO convoquem concentracions de treballadors i treballadores demà dimecres, 17 de gener. Després de dotze mesos de reunions, les patronals segueixen mantenint la seva proposta de congelació salarial, la qual cosa suposaria dos anys seguits sense increments salarials, Continua llegint

Vaga indefinida a l’empresa d’exportació de cítrics Agrofruit Export de Tortosa

La UGT i el comitè d’empresa d’Agrofruit Export han convocat vaga indefinida a partir del dia 25 de gener per l’endarreriment de més de dos mesos en el cobrament de les nòmines, així com de les pagues extres des del març del 2017. L’empresa, dedicada a l’exportació de cítrics i situada al Polígon Industrial Baix Ebre de Tortosa, té una Continua llegint

La UGT del Vallès Oriental aconsegueix que OHL Servicios-Ingesan apliqui als treballadors de la neteja de l’Hospital Sociosanitari de Mollet el Conveni de la Neteja de Catalunya

El nostre sindicat havia denunciat l’empresa multiserveis per aplicar-los el Conveni Estatal de Serveis d’Atenció a les Persones Dependents, amb pitjors condicions laborals i salarials Aquesta tarda la UGT del Vallès Oriental i OHL Servicios-Ingesan han arribat a un acord al Tribunal Laboral de Catalunya per tal que l’empresa apliqui als treballadors i les treballadores de la neteja de l’Hospital Continua llegint

La UGT i CCOO de Catalunya convoquen mobilitzacions en el sector de la neteja d’edificis i locals pel bloqueig de la negociació del conveni col·lectiu

Demà se celebraran assemblees de delegats i delegades a Barcelona, Tarragona, Girona, Lleida, Cornellà, Sabadell, Granollers i Vic Davant la situació de bloqueig de la negociació del Conveni del Sector de Neteja d’Edificis i Locals de Catalunya, la UGT i CCOO de Catalunya convoquen assemblees de delegats i delegades demà dimecres, 10 de gener, així com concentracions de treballadors i Continua llegint