La plantilla de Robert Bosch vota el preacord amb les condicions per al tancament de la planta de Castellet i la Gornal

Els treballadors i les treballadores de la planta de Robert Bosch a Castellet i la Gornal està votant durant el dia d’avui en diferents assembles el principi d’acord de l’ERO presentat per al tancament de la planta.

Correus no ha previst la campanya de vacunació de la grip per als 6.852 treballadors i treballadores de la demarcació de Barcelona

La UGT i CCOO denunciem que la direcció de Correus no ha aclarit encara si aquesta tardor durà a terme l’habitual campanya de vacunació contra la grip a la plantilla.

La vaga del transport sanitari arriba a la segona setmana sense resposta ni del CatSalut ni del SEM

Demà farà dues setmanes de l’inici de la vaga indefinida convocada per la UGT, CCOO, USOC i SINDI-CAT al sector del transport sanitari, a la que estan cridats uns 5.500 treballadors i treballadores del transport sanitari urgent i no urgent,

UGT FICA de Catalunya denuncia l’oportunisme de TE Connectivity i exigeix al Govern de la Generalitat que faci una aposta clara per la indústria a Catalunya

UGT FICA de Catalunya rebutgem la decisió de la multinacional TE Connectivity de tancar la seva planta a Montcada i Reixac i traslladar la seva activitat productiva a la planta que la multinacional té a alemanya.

Sense cap avenç en el conflicte del Sector del Transport Sanitari

Demà farà una setmana de l’inici de la vaga indefinida convocada per la UGT, CCOO, USOC i SINDI-CAT al sector del transport sanitari, a la que estan cridats uns 5.500 treballadors i treballadores del transport sanitari urgent i no urgent, i el col·lectiu segueix patint el menysteniment i la indiferència del CatSalut i el SEM.