La UGT denuncia la deixadesa de l’Administració General de l’Estat a Catalunya

Des de la UGT de Catalunya seguim denunciant les retallades dels darrers anys a l’Administració General de l’Estat, que han comportat un retrocés de drets laborals i econòmics d’aquests empleats públics però també una retallada d’efectius a les plantilles, el que provoca una augment de les càrregues de treball i un deteriorament de la qualitat dels serveis públics.

La UGT exigeix la retirada de les sancions imposades al comitè d’empresa de BIC Iberia

UGT-FICA de Tarragona es mobilitzarà dilluns 24 de febrer, en defensa del Comitè d’Empresa de BIC Iberia, als membres del qual se’ls ha obert una sanció de sou i feina durant 28 dies per part de la direcció de l’empresa.

La plantilla de Nissan es manifestarà demà fins a la Delegació del Govern a Barcelona per exigir un pla industrial de futur

Els comitès d’empresa de Nissan han convocat per a demà, 18 de febrer, a la tarda una manifestació per exigir novament  un pla industrial de futur per a les plantes catalanes i de la resta de l’Estat.