Les treballadores i els treballadors de neteja d’edificis i locals aproven per una majoria àmplia el conveni del sector

Ratificat pel 83% dels vots en les diferents assemblees celebrades avui a Lleida, Tarragona i Barcelona El 83% dels treballadors i les treballadores del sector de la neteja d’edificis i locals han donat avui el seu vistiplau al principi d’acord del conveni

Es desconvoca la vaga al sector de Neteja d’Edificis i Locals de Catalunya

UGT i CCOO comuniquen que queda desconvocada la vaga prevista per als dies 3 i 4 d’abril a causa d’un principi d’acord en la negociació del Conveni Col·lectiu del Sector de Neteja d’Edificis i Locals de Catalunya.  Davant la proposta mediadora del Departament de Treball, s’ha arribat a un principi d’acord en la negociació del conveni. Aquest principi d’acord haurà Continua llegint

Assemblea de delegats/des per explicar el contingut del II Acord per a la millora de l’ocupació pública

El proper 5 d’abril, a les 10 hores, es celebrarà una assemblea de delegats i delegades de la FeSP-UGT de Catalunya, a l’espai Francesca Bonnemaison (carrer Sant Pere Més Baix, 7 de

El comitè d’empresa de Pansfood a l’aeroport de BCN convoca vaga indefinida a partir del 24 de març contra la precarització de les condicions laborals i econòmiques del personal de restauració

Les empreses comencen a executar el pla d’AENA per precaritzar les condicions socials i econòmiques dels treballadors i treballadores de la restauració.

Acord a Conduent per millorar les indemnitzacions

Després de dues jornades de vaga i de diverses mobilitzacions dels treballadors de Conduent (Barberà del Vallès), la UGT i la direcció de la multinacional han arribat a un acord ratificat pel 75% de la plantilla. L’acord estableix que la majoria dels treballadors i treballadores, el 91%, rebran indemnitzacions d’un import superior