La UGT denuncia que l’ERO anunciat al Grup Dia respon a la mala praxi de la direcció de l’empresa

La FeSMC-UGT mostra la seva indignació davant l’anunci de l’ERO al Grup Dia, clar exemple de la mala praxi empresarial duta a terme per la direcció del grup. Les dades que la presentades divendres passat a la CNMV ens mostren que la companyia podria estar fregant la fallida tècnica si no troba un refinançament immediat.

La plantilla de Vodafone tornarà a concentrar-se demà dissabte en contra de l’ERO presentat per acomiadar 1.200 persones

Demà dissabte, 16 de febrer, la plantilla del Grup Vodafone tornarà a concentrar-se per mostrar el seu rebuig a l’actual ERO plantejat per la direcció, que pretén acomiadar 1.200 treballadors i treballadores, i per denunciar l’immobilisme de l’empresa.

Convocades tres jornades de vaga al centre de treball d’Atento a Lleida per denunciar la falta de negociació de l’empresa

El Comitè d’Empresa d’Atento, amb majoria de la UGT, ha convocat tres jornades de vaga al seu centre de treball a Lleida, la primera aquest dilluns, 11 de febrer, que continuarà els dies 4 de març i 1 d’abril.