Els examinadors de Trànsit rebutgen la proposta de la DGT i amplien la vaga al desembre

El Ministeri de l’Interior només ofereix el 50% del complement salarial a què es va comprometre el 2015 i, a més, a canvi de realitzar més exàmens a la setmana Dimarts, la Direcció General de Trànsit va convocar el comitè de vaga dels examinadors a una reunió a Madrid, on els va proposar el cobrament d’un complement salarial de 125 Continua llegint

Dimarts, concentració dels examinadors de Trànsit per exigir els seus drets salarials

Els examinadors i les examinadores de Trànsit tornaran a fer vaga dilluns, dimarts i dimecres de la setmana vinent, com vénen fent durant els mesos de juny, juliol, setembre, octubre i novembre amb un seguiment massiu a Catalunya. Recordem que aquest col•lectiu està lluitant per exigir a la DGT que faci efectiu el pagament del complement salarial específic a què Continua llegint

La direcció de les nuclears d’Ascó i Vandellós i les seves empreses auxiliars signen un acord que posa fi a conflicte existent des del maig

Demanem respecte pels treballadors i les treballadores dels mitjans de comunicació que cobreixen actes de l’actualitat política al carrer

La UGT de Catalunya demana a la ciutadania respecte pels treballadors i les treballadores dels mitjans de comunicació (periodistes, càmeres, productors, fotògrafs, etc.), especialment ràdios i televisions, que aquests dies cobreixen al carrer actes i informacions referents a l’actualitat política catalana. Des del nostre sindicat volem recordar que aquests treballadors i treballadores no són responsables de la línia editorial dels Continua llegint

Signat el preacord del conveni col·lectiu estatal d’arts gràfiques, manipulats de paper i cartró i editorials

De moment es manté la convocatòria de vaga per als dies 7 i 8 de novembre, fins que els delegats i afiliats del sector ratifiquin el preacord La UGT i CCOO vam signar ahir a la tarda un preacord del conveni col•lectiu estatal d’arts gràfiques, manipulats de paper, manipulats de cartró, editorials i indústries auxiliars, que ha permès desconvocar les Continua llegint