Delegats i delegades de la UGT i CCOO es concentraran aquest dimarts a Barcelona en defensa del servei postal públic

La UGT i CCOO hem convocat per a demà dimarts, 20 d’abril, una concentració de delegades i delegats davant de l’oficina central de Correus a Barcelona (Via Laietana – plaça d’Antonio López) per denunciar el desballestament de l’empresa pública més gran de l’Estat i exigir al Govern la defensa del servei postal públic.

Concentracions contra el desballestament del servei postal públic

Al llarg d’aquesta setmana, els treballadors i les treballadores de Correus a Cornellà de Llobregat, Castelldefels, Mataró i Terrassa UR2 s’han concentrat en assemblea durant aquesta setmana, a les portes de l’oficina en les diferents localitats,

Reclamem que s’aboni l’increment del 0,9% de les retribucions del personal de la Generalitat

En una carta adreçada a Pere Aragonès, reclamem que ordeni el pagament d’aquest increment a la nòmina del mes de maig, amb efectes retroactius a 1 de gener.

La UGT i CCOO iniciem mobilitzacions a Correus en defensa del servei postal públic

La UGT i CCOO, amb un 70% de la representació en Correus, l’empresa pública més gran de l’Estat, després d’una reunió dels seus màxims òrgans, amb una participació de més de 200 delegats i delegades, han decidit iniciar un procés de mobilitzacions

La UGT i CCOO convoquem vaga de neteja als centres hospitalaris de Catalunya el proper 30 d’abril

L’assemblea conjunta de delegades i delegats de la UGT i CCOO al sector de la neteja dels centres hospitalaris, celebrada ahir dilluns, ha acordat convocar vaga per al proper divendres 30 d’abril, amb afectació en tots els centres hospitalaris de Catalunya. L’aturada serà d’una hora per torn i anirà acompanyada de concentracions i manifestacions en tots els centres.  Les Continua llegint