aeroport-del-pratLa manca de personal de seguretat privada a l’Aeroport del Prat provoca llargues cues

La UGT de Catalunya i la representació del sindicat en el comitè de l’empresa de seguretat privada Eulen se suma a les reivindicacions de la plantilla de l’empresa a l’Aeroport de Barcelona – El Prat arran la manca dels treballadors i les treballadores de seguretat privada de l’aeroport.

aeroport-reusAENA esquiva les directrius de la Generalitat en matèria de protecció civil a l’Aeroport de Reus

Els centres públics, com ara hospitals, escoles, instituts, aeroports, etc. estan obligats a tenir un pla d’autoprotecció, que reculli tots els accidents que es poden produir, el personal afectat i quines accions s’han de dur a terme en funció del tipus d’emergència.

TMB_metroEl comitè d’empresa de Metro durà dijous a votació el document treballat amb Mediació

El Comitè d’Empresa del Metro de Barcelona i mediació de Treball van treballar fins ahir a la nit un document final de conveni i un text d’incompliments.

OPERACIÓN ESPECIAL DE TRÁFICOEls examinadors de Trànsit faran tres nous dies de vaga la setmana vinent

Els examinadors i les examinadores de Trànsit tornaran a fer vaga dilluns, dimarts i dimecres de la setmana vinent per exigir a la DGT que faci efectiu el pagament del complement salarial específic a què es va comprometre amb els sindicats ara fa 10 anys, i que sí va aplicar a la majoria de col·lectius de la plantilla de la Continua llegint

TMB_metroDilluns, noves aturades parcials al Metro de Barcelona

La plantilla del Metro de Barcelona està convocada el proper dilluns, 24 de juliol, a noves aturades per desencallar la negociació del conveni col·lectiu. El Comitè es nega a tancar la porta a una sortida negociada i continua tenint la voluntat de treballar per resoldre el conflicte i portar a l’assemblea totes les propostes que donin solució a les pretensions Continua llegint