FeSMC-UGT de Catalunya denuncia l’empresa NSC per acomiadaments disciplinaris injustificats

La consultoria tecnològica NSC, amb una plantilla a la seu de Barcelona de 160 persones, sota l’anunci d’iniciar un procés de reorganització de l’empresa, ha aplicat acomiadaments disciplinaris a 9 treballadors de manera injustificada.

La UGT i CCOO denuncien una retallada del servei de Correus que deixarà descoberta Catalunya, tant en poblacions grans com en l’àmbit rural

La UGT i CCOO, sindicats majoritaris a Correus, denuncien que, a Catalunya, milers de ciutadans i ciutadanes que viuen en l’àmbit rural veuran retallat el servei postal durant els mesos d’estiu.

UGT i CCOO denuncien la falta d’informació i previsió en l’adopció de mesures preventives i organitzatives davant el rebrot de casos positius Covid-19 a la plantilla de Correus a Catalunya

UGT i CCOO, sindicats majoritaris a Correus-Catalunya, denuncien la falta de mesures preventives i organitzatives que s’estan duent a terme per part de Correus davant el rebrot de casos de COVID-19 que afecten tant treballadors/es com a la ciutadania.

Concentració de treballadors i treballadores d’empreses subcontractades i proveïdores de Nissan i reunió amb el president Torra i els consellers El Homrani i Chacón

La UGT FICA de Catalunya i CCOO de Catalunya han convocat per al proper dimarts, 14 de juliol, a les 18 h, els treballadors i les treballadores de les empreses subcontractades i proveïdores de Nissan a una concentració a la plaça de Sant Jaume per reivindicar el futur de les plantes de Nissan a Catalunya.

La UGT i CCOO denunciem la cobertura insuficient de les plantilles dels centres de treball de Correus a Catalunya

La UGT i CCOO, sindicats majoritaris a Correus a Catalunya, iniciaran demà divendres, 10 de juliol, a les 9 hores, a la Unitat de Repartiment d’El Prat de Llobregat, una sèrie de mobilitzacions per denunciar la manca de cobertura de plantilla en les unitats de repartiment -urbanes i rurals-, oficines de Correus i centres de tractament postal de tot Catalunya.