Doble acord per a la plantilla de 061-Ferrovial Servicios

El comitè de vaga del personal de gestió telefònica del 061, actualment externalitzat a Ferrovial Servicios, ha arribat aquest matí a un doble acord en la reunió de mediació a la seu de la Direcció General de Relacions Laborals de la conselleria d’Empresa i Treball que permet desconvocar la vaga indefinida iniciada el 19 d’octubre.

Bosch Castellet posa punt i final a 40 anys com a grup industrial

El procés de reindustrialització de Bosch Castellet es farà a terme a través de GCR Group, empresa líder a Europa i una de les principals referències mundials en el desenvolupament de solucions mediambientals per al sector plàstic,

Els comitès d’empresa de Nissan convoquen demà una assemblea per explicar la situació actual després de la manca d’entesa amb GWM

Exigim la implicació necessària al més alt nivell polític i que s’explorin i activin immediatament les diferents alternatives que hi havia damunt de la taula de reindustrialització