Quota Zero

Condicions generals de la quota Zero A causa de la situació de crisi actual, s’estableix la quota zero dins la nostra organització per a persones tant ja afiliades com per a nous afiliats sense cap tipus d’ingressos. La situació d’afiliat amb quota zero té una vigència d’un any. Al final d’aquest període només es prorrogarà si es presenta la documentació que Continua llegint

E-butlletí número 434

Núm. 431 – dimarts, 8 d’octubre del 2013  Núm. 434 – dimecres, 5 de febrer del 2014 Dades de l’atur al gener del 2014 – Infografia sobre l’atur registrat del gener 2014 – S’incrementa l’atur, baixa l’afiliació a la seguretat social i la contractació es més temporal i precària  #13F Jornada de mobilització contra els dos anys de la reforma laboral A Continua llegint