Quota Zero

Condicions generals de la quota Zero A causa de la situació de crisi actual, s’estableix la quota zero dins la nostra organització per a persones tant ja afiliades com per a nous afiliats sense cap tipus d’ingressos. La situació d’afiliat amb quota zero té una vigència d’un any. Al final d’aquest període només es prorrogarà si es presenta la documentació que Continua llegint

E-butlletí número 434

Núm. 431 – dimarts, 8 d’octubre del 2013  Núm. 434 – dimecres, 5 de febrer del 2014 Dades de l’atur al gener del 2014 – Infografia sobre l’atur registrat del gener 2014 – S’incrementa l’atur, baixa l’afiliació a la seguretat social i la contractació es més temporal i precària  #13F Jornada de mobilització contra els dos anys de la reforma laboral A Continua llegint

Curs de Legislació Laboral bàsica

Aquests  text pretén oferir una visió genérica de les matèries o temes que amb més freqüència i coma delegat sindical hauràs de conèixer per realitzar les tasques d’assessorament als teus companys , així com les de control i vigilancia de les condicions de treball i compliment de les normes laborals . Si bé , caldria assenyalar que els gabinets jurídics Continua llegint

Curs de Funcions Represenants: Comitès d’Empresa

En aquest curs abordarem en profunditat els drets, obligacions i garanties que et reconeix la normativa legal. Aquests elements constitueixen la base indispensable per al desenvolupament de l’acció sindical en les empreses. Així mateix et presentem algunes eines que puguin contribuir a que el teu treball sigui més eficaç i et reporti major satisfacció, especialment en les relacions que diàriament Continua llegint