Exposició ‘Seat 1950-1977: l’arquitectura de la repressió’

“Seat 1950-1977: l’arquitectura de la repressió” és una mostra que gira entorn del model de control i repressió de l’empresa Seat sobre la població obrera, així com el nou sindicalisme nascut a la fàbrica, que esdevingué un model de lluita antifranquista per a la classe treballadora. L’exposició, comissariada per Josep Puigsech, inclou fotografies, objectes i plànols arquitectònics. Ha estat organitzada Continua llegint

Presentació del llibre ‘Nazis a Barcelona. L’esplendor feixista de postguerra (1939-1945)’

La UGT de Catalunya acull el proper dilluns, 20 de novembre, la presentació del llibre ‘Nazis a Barcelona. L’esplendor feixista de postguerra (1939-1945)’, a càrrec del seus autors, els historiadors Mireia Capdevila i Francesc Vilanova. L’acte tindrà lloc a les 12 hores al vestíbul de la seu històrica de la UGT de Catalunya, a la Rambla de Santa Mònica, 10 Continua llegint

Exposició ‘Vencedors i vençuts’

L’exposició ‘Vencedors i vençuts’ romandrà oberta del 6 de novembre a l’1 de desembre, de 9 a 20 h en el vestíbul de la seu històrica de la UGT de Catalunya a Rambla de Santa Mònica, 10 de Barcelona.  El 1939 va tenir lloc el final de la Guerra Civil. Després  de  gairebé  tres  anys  de  lluites  en  diversos  fronts, Continua llegint