Presentació-xerrada de la última novela de Roser Amills: Asja

El pròxim dijous 21 de juny a les 18.30, a la terrassa de la 5a planta de l’edifici de la UGT al Raval, l’Eva Gajardo, secretària d’Igualtat de la UGT de Catalunya, presentarà l’escriptora Roser Amills, que ens parlarà sobre la seva última novel·la, Asja Lacis.

El 20 de Juny commemorem el Dia Mundial de les Persones Refugiades

El pròxim dimecres 20 de juny, amb motiu del Dia Mundial de les Persones Refugiades, presentarem a la seu històrica de la UGT de Catalunya, l’exposició “600 anys del poble gitano a Catalunya 1415-2015”. En l’acte de presentació comptarem amb la presència de:

La UGT organitza la xerrada ‘Maig del 68: 50 anys després’

Amb motiu del cinquantè aniversari de les protestes que es van dur a terme a França, especialment a París, durant els mesos de maig i juny de 1968, la UGT de Catalunya ha organitzat per aquest dijous, 10 de maig, la xerrada ‘Maig del 68, 50 anys després’, a càrrec de Gentil Puig, pedagog i sociolingüista, autor del llibre

La UGT de Catalunya acull l’exposició de pintures fetes per interns per a la 18a edició del concurs Assumpció Moncunill

El director general de Serveis Penitenciaris, Armand Calderó; la directora del CP de Dones de Barcelona, Soledad Prieto; i la secretària d’Igualtat i FP de la UGT de Catalunya, Eva Gajardo, lliuraran demà els premis i inauguraran l’exposició