La UGT exigeix la fi de la bretxa salarial i demana una llei d’igualtat salarial

La UGT engega la campanya ‘Jo treballo gratis’, per denunciar que a l’Estat espanyol, aquest any, les dones des del 7 de novembre i fins als 31 de desembre treballarem gratis, com a conseqüència de la bretxa salarial.

La UGT Terres de l’Ebre organitza una jornada de formació per combatre les violències masclistes en l’àmbit de la feina

La UGT Terres de l’Ebre organitza el proper dilluns, 9 de desembre, una jornada formativa dins del pacte d’estat ‘Eradiquem les violències masclistes a la feina. Tolerància zero. Ni a la feina ni

La UGT del Baix Llobregat organitza una jornada de formació per combatre les violències masclistes en l’àmbit de la feina

La UGT del Baix Llobregat organitza el proper divendres, 4 d’octubre, una jornada formativa dins del pacte d’estat ‘Eradiquem les violències masclistes a la feina. Tolerància zero. Ni a la feina ni enlloc’, assolit per la Secretaria d’Igualtat i Formació i l’Institut Català de les Dones.

Campanya ‘Tolerància Zero’

Des de la Secretaria d’Igualtat i Formació de la UGT de Catalunya hem presentat, aquest any 2019, un projecte d’intervenció, formació i informació a l’Institut Català de les Dones sota el paraigües del Pacto de Estado i que du per nom: “Erradiquem les violències masclistes a la feina. Tolerància zero. Ni a la feina ni enlloc”.