lazo-negroLa UGT de Catalunya l’assassinat masclista d’avui a Santa Perpètua de Mogoda

La UGT de Catalunya lamenta el nou cas de violència masclista succeït aquest matí a Súria (Barcelona), en què una dona ha estat assassinada presumptament per la seva parella. Des del nostre sindicat condemnem la tràgica mort i traslladem el nostre condol als familiars i amics i amigues de la víctima. La violència de gènere és una xacra social que Continua llegint

money-master1050La bretxa salarial al sector privat s’enfila fins al 29,3% i duplica la del sector públic, que és del 15%

Malgrat la diferència, la bretxa salarial del sector públic català és la tercera més elevada de tot l’Estat En el marc del Dia europeu per la igualtat salarial entre homes i dones, que se celebra demà, 22 de febrer, la UGT de Catalunya denuncia en el seu informe ‘Bretxa salarial de gènere a Catalunya als sectors públics i privat. Determinants Continua llegint

lazo-negroLa UGT de Catalunya condemna l’assassinat masclista d’aquest cap de setmana a Seseña (Toledo)

La UGT de Catalunya lamenta el nou cas de violència masclista succeït aquest cap de setmana a Seseña (Toledo), en què una dona jove ha estat assassinada amb arma de foc per la seva parella, que s’ha suïcidat posteriorment. Es tracta, a més, de la segona víctima mortal per violència de gènere al municipi en només quinze dies. Des del Continua llegint

lazo-negroLa UGT de Catalunya condemna l’assassinat masclista d’avui a Súria

La UGT de Catalunya lamenta el nou cas de violència masclista succeït aquest matí a Súria (Barcelona), en què una dona ha estat assassinada per la seva parella. Des del nostre sindicat condemnem la tràgica mort i traslladem el nostre condol als familiars i amics i amigues de la víctima. La violència de gènere és una xacra social que hem Continua llegint

maternitat_subrogada6La gestació subrogada, a debat

Davant el debat creixent al voltant del fet de legislar la gestació subrogada a casa nostra, la UGT de Catalunya i la Fundació Maria Aurèlia Capmany vam organitzar el passat dia 2 de febrer una matinal sota el títol “La gestació subrogada, a debat”. Vam tenir el plaer de comptar amb la presència d’expertes que van oferir arguments i posicionaments Continua llegint