Jornada virtual ‘Erradiquem les violències masclistes a la feina’

En commemoració del Dia Internacional per a l’Eliminació de les Violències Masclistes, la secretaria d’Igualtat de la UGT de Catalunya ha organitzat per a demà divendres, 27 de novembre, la jornada virtual ‘Erradiquem les violències masclistes a la feina’, emmarcada dins del Diàleg Social i la Negociació Col·lectiva.

21 d’octubre, Dia Internacional d’Acció per la Despatologització Trans

Des de 2009 activistes, professionals de la salut, així com institucions públiques, sindicats i organitzacions polítiques de tot el món, estem lluitant per la retirada de la classificació de qualsevol procés de trànsit entre gèneres dels principals manuals diagnòstics de trastorns mentals com són els més importants en psicologia i psiquiatria.

La UGT de Catalunya denuncia l’acomiadament d’una treballadora que va comunicar que probablement hauria de fer quarantena per tenir cura d’una menor

La UGT de Catalunya presentem davant la Inspecció de Treball i el Jutjat Social una denúncia per l’acomiadament d’una treballadora després que aquesta comuniqués al seu cap que probablement hauria de fer quarantena preventiva per fer-se càrrec d’una menor.