Exposició ‘Trobar temps dins del temps. Per què les dones volem la reforma horària?’

Al vestíbul de la seu històrica d ela UGT de Catalunya, podeu visitar fins al 12 de setembre l’exposició ‘Trobar temps dins del temps. Per què les dones volem la reforma horària?’ .

A Catalunya, 3 de cada 4 persones que treballen amb contracte a temps parcial són dones, i més del 40% ho fa de manera involuntària

Des de la UGT de Catalunya celebrem la sentència del Tribunal Constitucional i reclamem que es revisin totes les pensions que han estat calculades sota les premisses anteriors per millorar-les.

El 68% de les discriminacions percebudes pel col·lectiu LGTBI en el lloc de feina són bromes

La UGT de Catalunya, el grup LGTBI-UGT i l’Avalot exigim mesures i protocols adients a la normativa laboral que garanteixin i emparin els drets de les persones LGTBI en l’àmbit laboral En el marc de la commemoració demà divendres, 28 de juny, del Dia Internacional de l’Orgull LGTBI,

100 anys de la vaga de La Canadenca i de la jornada laboral de vuit hores. I ara, què?

El 3 d’abril de 1919, un reial decret va establir a Espanya la jornada laboral de vuit hores. Va ser una de les grans victòries de la classe obrera i del sindicalisme, que es va aconseguir gràcies a la vaga general de gairebé dos mesos iniciada amb l’aturada dels treballadors de La Canadenca a Barcelona –convocada per la CNT amb Continua llegint