25 de novembre, Dia Internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones

Com cada any, la UGT de Catalunya reivindicarem un nou 25 de Novembre, Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència Contra les Dones.

21 d’octubre, Dia Internacional d’Acció per la Despatologització Trans

Des de 2009, activistes, professionals de la salut, així com institucions públiques, sindicats i organitzacions polítiques de tot el món estem lluitant per la retirada de la classificació de qualsevol procés de trànsit entre gèneres dels principals manuals diagnòstic de trastorns mentals en psicologia i psiquiatria.

La prevenció de riscos laborals des de la perspectiva de gènere

L’Oficina Tècnica de Prevenció de Riscos Laborals de la UGT de Catalunya ha publicat la guia ‘La prevenció de riscos laborals des de la perspectiva de gènere’. Aquesta guia neix de la necessitat d’aplicar la perspectiva de gènere a la seguretat i salut a la feina,

Amb motiu de la commemoració del Dia Internacional de l’Orgull LGTBI, avui dilluns 28 de juny, la UGT de Catalunya mostra el seu compromís inequívoc en la lluita pels drets socials i laborals de les persones LGTBI