A Catalunya hi ha 218.804 dones que han de passar el mes amb una pensió mitjana de 755 euros mensuals

La UGT de Catalunya ens sumem a la commemoració del Dia Internacional de les Vídues, que se celebra el 23 de juny, i demanem més protecció cap a un dels col·lectius més vulnerables per la baixa quantia de les seves prestacions.

Dona, discapacitat i violència masclista

La UGT de Catalunya participem en el Grup de Treball de Dones amb Discapacitat del Consell Nacional de Dones de Catalunya. Aquest Grup de Treball vol tirar endavant un projecte per fer una diagnosi de les necessitats específiques per a l’abordatge de les violències masclistes en les dones amb discapacitat i fer propostes d’actuació.

La UGT reclama polítiques adreçades a les dones per aconseguir una recuperació més justa i eficient. La bretxa de gènere en les prestacions per desocupació s’agreuja després de la COVID-19. La bretxa de gènere en las prestacions por desocupació es farà més gran després de la pandèmia. El sector de serveis, en el que s’inscriuen bona part dels serveis essencials, Continua llegint