Informe ‘Bretxa salarial, l’expressió de les desigualtats entre dones i homes en el mercat de treball remunerat’

En el marc de la jornada anual de bretxa salarial que ha organitzat avui la UGT de Catalunya, amb motiu de la celebració del Dia Europeu de la Igualtat Salarial (22 de febrer), hem presentat l’informe ‘Bretxa salarial, l’expressió de les desigualtats entre dones i homes en el mercat de treball remunerat’, elaborat per la Secretaria d’Igualtat del sindicat.

Sant Violentí: concentració i performance feminista ‘L’amor romàntic mata, la justícia remata’

El proper divendres dia 14 de febrer la Plataforma Novembre Feminista, de la qual la UGT de Catalunya en forma part, ha convocat una concentració i una performance feminista de protesta sota el lema “L’amor romàntic mata la justícia remata”.

La UGT de Catalunya condemna l’assassinat masclista d’una dona a Terrassa

La UGT de Catalunya lamenta profundament el darrer crim masclista, aquest cop protagonitzat presumptament per un membre del cos dels Mossos d’Esquadra que després s’hauria suïcidat a Terrassa. Aquest és el tercer cas de violència masclista a Catalunya l’any 2020 i el quart a tot l’Estat.