Jornada ‘La precarietat en el treball. La precarietat en els serveis públics’

Demà dimecres, 19 de desembre, a les 12 hores, tindrà lloc la jornada ‘La precarietat en el treball. La precarietat en els serveis públics’. Aquesta jornada s’organitza en el marc de la campanya “En igualtat estem igual” endegada pel nostre sindicat per tal de

La UGT de Catalunya posa en marxa la campanya ‘En igualtat seguim igual’

La UGT de Catalunya posem en marxa la campanya “En igualtat estem igual” per tal de denunciar que, quan arribi el proper 8 de Març, les dones haurem de fer les mateixes reivindicacions i denunciar que patim les mateixes o molt similars condicions econòmiques i socials que el passat 8 de Març o, fins i tot, que el 8 de Continua llegint

Actes i manifest de la UGT de Catalunya #25N Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència contra les Dones

La UGT de Catalunya, davant un nou 25 de novembre manifestem, un cop més, el més ferm rebuig davant tota violència masclista. Les xifres mostren que el problema, lluny de desaparèixer, s’ha fet