Avui entra en vigor el RD 901/2020 pel qual es regulen els plans d’igualtat i el seu registre

Avui divendres 15 de gener de 2021 entra en vigor el Reial decret 901/2020, de 13 d’octubre, pel qual es regulen els plans d’igualtat i el seu registre i es modifica el Reial decret 713/2010, de 28 de maig, sobre registre i dipòsit de convenis i acords col·lectius de treball.

Jornada virtual ‘Erradiquem les violències masclistes a la feina’

En commemoració del Dia Internacional per a l’Eliminació de les Violències Masclistes, la secretaria d’Igualtat de la UGT de Catalunya ha organitzat per a demà divendres, 27 de novembre, la jornada virtual ‘Erradiquem les violències masclistes a la feina’, emmarcada dins del Diàleg Social i la Negociació Col·lectiva.

21 d’octubre, Dia Internacional d’Acció per la Despatologització Trans

Des de 2009 activistes, professionals de la salut, així com institucions públiques, sindicats i organitzacions polítiques de tot el món, estem lluitant per la retirada de la classificació de qualsevol procés de trànsit entre gèneres dels principals manuals diagnòstics de trastorns mentals com són els més importants en psicologia i psiquiatria.