Jornada, manifest i manifestació amb motiu del Dia Internacional per l’eliminació de la violència contra les dones

En el marc del Dia Internacional per l’eliminació de la violència contra les dones (25 de novembre), la UGT de Catalunya organitza el proper divendres, 24 de novembre, la jornada “On són les violències masclistes a la feina?”. A continuació i en aquest enllaç trobareu el programa. També us animem a participar en la manifestació unitària “Ens volem vives, lliures Continua llegint

La normativa espanyola per calcular les prestacions d’atur en contractes a temps parcial és discriminatòria

El Tribunal de Justícia de la UE considera constitutiva de discriminació indirecta la normativa espanyola relativa al càlcul de prestacions d’atur en els casos de treball a temps parcial vertical (aquell que es porta a terme només alguns dies de la setmana, per exemple, dilluns, dimarts i dimecres, sense treballar dijous i divendres), davant del treball parcial horitzontal (el que Continua llegint

Tallers en el marc de la campanya “On són les violències masclistes al treball?”

La Fundació Maria Aurèlia Capmany ha engegat una campanya sota el títol “On són les violències masclistes al treball?”. En el marc de la campanya i del Dia internacional contra les violències de gènere, la FMAC oferirà tallers de formació arreu del territori. Aquest és el llistat de tallers:   Dia – Seu UGT – Horari 13 de novembre – Continua llegint

Avui les dones a l’Estat espanyol comencen a treballar gratis fins que acabi l’any

A Catalunya, la bretxa salarial de gènere se situa de mitjana en el 26%, tot i que per sectors trobem que a l’empresa privada s’enfila fins al 29,3%, mentre que al sector públic se situa en el 15% Més de 8,5 milions de dones treballadores de l’Estat espanyol, des d’avui i fins al 31 de desembre, treballen gratis (aquests són Continua llegint

La UGT de Catalunya condemna el nou assassinat masclista, aquest cop a Tenerife