alerta-feministaLa UGT de Catalunya dóna suport i participa a la campanya #AlertaFeminista

La UGT de Catalunya, l’Avalot – Joves de la UGT de Catalunya i la Fundació Maria Aurèlia Capmany donen suport a la campanya #19j #AlertaFeminista, amb l’objectiu d’exigir que l’eradicació de les violències masclistes sigui un tema central i urgent a resoldre per part dels poders públics i la societat en general. Entre d’altres, la campanya demana augmentar a 120 Continua llegint

lazo-negroLa UGT de Catalunya condemna l’assassinat masclista de tres dones en només dos dies

La UGT de Catalunya lamenta profundament el tràgic cap de setmana que hem viscut novament quant a violència de gènere: tres dones han estat assassinades per les seves parelles, dues dissabte a Madrid i la tercera diumenge a la matinada a Múrcia. Des del nostre sindicat condemnem els assassinats i traslladem el nostre condol als familiars i amics i amigues Continua llegint

hostesses-conde-godoLa UGT de Catalunya demana a inspecció de treball que investigui i prengui mesures exemplars en el cas de les hostesses del trofeu Conde de Godó

lazo-negroLa UGT de Catalunya condemna l’assassinat masclista d’una dona i el seu fill a Alcobendas (Madrid)

La UGT de Catalunya lamenta el nou cas de violència masclista succeït avui al municipi madrileny d’Alcobendas. Us cas doblement tràgic, ja que un home ha assassinat, presumptament, a ganivetades la seva parella –una dona de 44 anys- i el fill d’aquesta, un nen de 12 anys. Des del nostre sindicat condemnem els assassinats i traslladem el nostre condol als Continua llegint

lazo-negroLa UGT de Catalunya condemna l’assassinat masclista de divendres al barri del Raval

La UGT de Catalunya lamenta el nou cas de violència masclista succeït aquest divendres al barri del Raval (Barcelona), en què una dona ha estat assassinada presumptament per la seva parella. Des del nostre sindicat condemnem la tràgica mort i traslladem el nostre condol als familiars i amics i amigues de la víctima. La violència de gènere és una xacra Continua llegint