hostesses-conde-godoLa UGT de Catalunya demana a inspecció de treball que investigui i prengui mesures exemplars en el cas de les hostesses del trofeu Conde de Godó

lazo-negroLa UGT de Catalunya condemna l’assassinat masclista d’una dona i el seu fill a Alcobendas (Madrid)

La UGT de Catalunya lamenta el nou cas de violència masclista succeït avui al municipi madrileny d’Alcobendas. Us cas doblement tràgic, ja que un home ha assassinat, presumptament, a ganivetades la seva parella –una dona de 44 anys- i el fill d’aquesta, un nen de 12 anys. Des del nostre sindicat condemnem els assassinats i traslladem el nostre condol als Continua llegint

lazo-negroLa UGT de Catalunya condemna l’assassinat masclista de divendres al barri del Raval

La UGT de Catalunya lamenta el nou cas de violència masclista succeït aquest divendres al barri del Raval (Barcelona), en què una dona ha estat assassinada presumptament per la seva parella. Des del nostre sindicat condemnem la tràgica mort i traslladem el nostre condol als familiars i amics i amigues de la víctima. La violència de gènere és una xacra Continua llegint

Cartel-definitiu-taller-lleng-no-sexistaTaller de l’Avalot: ‘Si parlem en femení, fem-ho bé!’

“Si parlem en femení, fem-ho bé!!!”, és el títol de l’activitat que organitzem a l’Avalot, l’entitat juvenil de la UGT de Catalunya, el pròxim dimarts 11 d’abril a Barcelona a les 17.30h. Es tracta d’un taller d’aprofundiment en l’ús no sexista del llenguatge, en què es donaran recursos per comunicar amb perspectiva de gènere, partint de la base que les comunicacions Continua llegint

10-anys-llei-igualtatInforme 10 anys de la llei d’igualtat: només el 4,2% de les empreses que estan obligades a negociar un pla d’igualtat el tenen

La UGT de Catalunya considera que la llei d’igualtat és una bona eina, però la manca de concreció i de règim sancionador han dificultat la seva implementació real a les empreses El proper dia 22 de març es compliran 10 anys de la llei d’igualtat efectiva entre dones i homes. Aquest matí, la UGT de Catalunya i la Fundació Maria Continua llegint