La UGT reclama polítiques adreçades a les dones per aconseguir una recuperació més justa i eficient. La bretxa de gènere en les prestacions per desocupació s’agreuja després de la COVID-19. La bretxa de gènere en las prestacions por desocupació es farà més gran després de la pandèmia. El sector de serveis, en el que s’inscriuen bona part dels serveis essencials, Continua llegint

17 de maig: Dia Internacional contra la LGTBI-fòbia

Amb motiu de la commemoració del Dia Internacional contra la LGTBI-fòbia, el pròxim diumenge 17 de maig, la UGT de Catalunya mostra el seu compromís inequívoc en l’eradicació de les pràctiques discriminatòries per raó de l’orientació i/o identitat sexual que situen el col·lectiu de treballadores i treballadors LGTBI en una situació de clar desavantatge en l’àmbit laboral.

Concentració virtual de rebuig a les violències masclistes i feminicidis

El dilluns 18 de maig, a les 6 de la tarda, es farà una “Concentració virtual de rebuig a les violències masclistes i feminicidis” impulsada pel Grup de Dones de FACEPA i la Plataforma Unitària contra les Violències de Gènere, de la qual la UGT de Catalunya en forma part.

En la crisi del Covid-19 visibilitzem la precarietat amb perspectiva de gènere

La UGT de Catalunya dona suport al document que s’ha elaborat des del grup de treball de Prevenció en violències masclistes del Consell Nacional de Dones de Catalunya: “En la crisi del COVID19, Visibilitzem  la precarietat amb perspectiva de gènere” que sintetitza les denúncies, les exigències i la mobilització per construir un futur amb equitat de gènere i justícia social en Continua llegint