Actes i manifest de la UGT de Catalunya #25N Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència contra les Dones

La UGT de Catalunya, davant un nou 25 de novembre manifestem, un cop més, el més ferm rebuig davant tota violència masclista. Les xifres mostren que el problema, lluny de desaparèixer, s’ha fet

#JoTreballoGratis

La UGT rellança, una altra vegada, a partir del 10 de novembre, la seva campanya “#Jo treballo gratis”, que pretén conscienciar, en primer lloc, a tots els treballadors i treballadores sobre aquesta discriminació per raó de sexe, que té una repercussió severa en els salaris de les dones i que s’accentua encara més després de la jubilació, provocant que un Continua llegint

Xerrada sobre la bretxa salarial de gènere al Fòrum contra les Violències de Gènere

Sota el lema “Fem caure el patriarcat”, els dies 8, 9 i 10 de novembre se celebrarà a l’Espai Francesca Bonnemaison la XIV edició del Fòrum contra les Violències de Gènere, que enguany

Reclama la devolució de l’IRPF de la prestació per maternitat

Després de la sentència del Tribunal Suprem, sala contenciosa administrativa, del 3 d’octubre, la UGT ha endegat una campanya a través de la qual insta les treballadores i els treballadors a reclamar la devolució de les retencions de l’IRPF que indegudament se’ls…