reformahoraria_acn_2La UGT de Catalunya signa el Pacte per a la Reforma Horària

Avui 17 de juliol la UGT de Catalunya és un dels 110 signants, juntament amb el govern, del Pacte per a la Reforma Horària en el que ens comprometem a assolir l’anomenat Objectiu 2025 que pretén equiparar una sèrie d’indicadors amb la mitjana europea i aconseguir la racionalització horària. Més concretament els compromisos de les institucions i organitzacions promotores del Continua llegint

concentracion_170717Concentració per denunciar les violències de gènere

Com cada tercer dilluns de mes, la Plataforma unitària contra les violències de gènere convoca una concentració a la Plaça Sant Jaume de Barcelona per denunciar els feminicidis i les violències de gènere! Dilluns, 17 de juliol, a les 20 hores a la Plaça de Sant Jaume de Barcelona #ProuFeminicidis #ProuAgressions #NiUnaMes #NiUnaMenys #semprelessevesveus

lazo-negroLa UGT de Catalunya condemna el nou assassinat masclista

La UGT de Catalunya lamenta profundament la nova mort que s’ha produït aquest cap de setmana per violència de gènere: una dona ha estat assassinada a cops per la seva exparella a Gran Canària. Des del nostre sindicat condemnem l’assassinat i traslladem el nostre condol als familiars i amics i amigues de les víctimes. La violència de gènere, que no Continua llegint

lazo-negroLa UGT de Catalunya condemna els dos crims masclistes en 24 hores aquest cap de setmana

La UGT de Catalunya lamenta profundament el tràgic cap de setmana que hem viscut novament quant a violència de gènere: dues dones han estat assassinades, una per la seva parella a Salou i l’altra –mare de quatre fills- per la seva exparella a Sevilla. En el que portem de 2017 ja han estat assassinades víctimes de la violència masclista 31 Continua llegint

alerta-feministaLa UGT de Catalunya dóna suport i participa a la campanya #AlertaFeminista

La UGT de Catalunya, l’Avalot – Joves de la UGT de Catalunya i la Fundació Maria Aurèlia Capmany donen suport a la campanya #19j #AlertaFeminista, amb l’objectiu d’exigir que l’eradicació de les violències masclistes sigui un tema central i urgent a resoldre per part dels poders públics i la societat en general. Entre d’altres, la campanya demana augmentar a 120 Continua llegint