Proposta de resolució al Parlament per reclamar laboralitat i millores laborals per als riders

Al llarg d’aquesta setmana, la UGT i CCOO de Catalunya hem fet una ronda de contactes amb els diferents grups parlamentaris per explicar la situació dels treballadors i les treballadores d’empreses de repartiment a domicili de plataforma digital, més coneguts com a riders.

La Llei Rider, fonamental per a regular un sector important de l’economia digital

La UGT considera que la Llei Rider aprovada en Consell de Ministres és una llei fonamental que ve a regular un sector important de l’economia digital, a resoldre un gravíssim problema de seguretat entre les persones repartidores a domicili

UGT insta Glovo a complir amb la sentència del Suprem

La Inspecció de Treball, a instància de la denúncia de la UGT i altres sindicats, obliga Glovo a regular i donar d’alta 11.013 treballadors i treballadores que treballen com a falsos autònoms. La companyia haurà de pagar més de 16 milions d’euros per l’impagament de cotitzacions a la Seguretat Social. Aquesta actuació de la Inspecció de Treball demostra que el Continua llegint