Proposta de resolució al Parlament per reclamar laboralitat i millores laborals per als riders

Al llarg d’aquesta setmana, la UGT i CCOO de Catalunya hem fet una ronda de contactes amb els diferents grups parlamentaris per explicar la situació dels treballadors i les treballadores d’empreses de repartiment a domicili de plataforma digital, més coneguts com a riders.

La Llei Rider, fonamental per a regular un sector important de l’economia digital

La UGT considera que la Llei Rider aprovada en Consell de Ministres és una llei fonamental que ve a regular un sector important de l’economia digital, a resoldre un gravíssim problema de seguretat entre les persones repartidores a domicili

CTAC Autònoms acusa d’incompetent el Departament de Polítiques Digitals i Administració Pública pel caos en la tramitació d’ajuts

Des de la CTAC-Autònoms, com organització representativa del Treball Autònom a Catalunya, titllem d’incompetent al Departament de Polítiques digitals i Administració Pública per no fer front a la tasca de reforç tecnològic de les sol·licituds de les ajudes per al col·lectiu d’autònoms i autònomes pel manteniment de l’activitat econòmica enfront la Covid-19, que estan passant per moments molt crítics i Continua llegint