IPC-gener-2017La UGT de Catalunya denuncia que augmenta la inflació però els salaris no recuperen capacitat de compra

El preu dels subministraments bàsics a l’habitatge ha augmentat un 2,5% el darrer mes, i un 6,4% en tan sols un any Segons les dades publicades avui per l’INE, la variació de preus interanual del mes de gener assoleix el 3,1% a Catalunya i un 3% a Espanya. Quant a la variació mensual respecte al mes de desembre, aquesta és Continua llegint

infografia-preus-2016Els salaris a Catalunya han perdut un 11,2% de capacitat adquisitiva des de 2009

Urgeix que es garanteixi la no pèrdua de capacitat adquisitiva de les pensions, situar l’SMI en els 1.000 euros i que els salaris participin de les millores econòmiques, que ja se situen per damunt del 3% La taxa de variació interanual del mes de desembre s’ha situat en un 1,9% a Catalunya i un 1,6% a Espanya. L’índex mensual, que Continua llegint

jornada-fiscalitatLa Generalitat ha deixat d’ingressar aquest any 1.202 M€ només en concepte de beneficis fiscals derivats de la normativa catalana

La UGT de Catalunya presenta les seves propostes per fer el nostre sistema fiscal més just i progressiu Aquest matí la UGT de Catalunya ha organitzat la jornada col·loqui “Quina fiscalitat necessitem per una societat més justa?”, per debatre sobre les propostes al voltant de les polítiques de fiscalitat, escull de la negociació dels pressupostos de la Generalitat pel 2017 Continua llegint

La UGT de Catalunya organitza demà la jornada-col·loqui ‘Quina fiscalitat necessitem per a una societat més justa?’ Hi participaran Roger Torrent (Junts pel Sí),  Antonio Espinosa (Ciutadans),  Alícia Romero (PSC),  Joan Coscubiela (Catalunya Sí que es Pot), Eulàlia Reguant (CUP) i Santi Rodríguez (PP) Demà dimecres, 14 de desembre, la UGT de Catalunya organitza la jornada col·loqui “Quina fiscalitat necessitem Continua llegint