65 propostes per una recaptació municipal més justa

Amb motiu de eleccions municipals del 26 de maig, la Plataforma per una fiscalitat justa, ambiental i solidària -de la qual forma part la UGT de Catalunya- ha presentat aquest matí l’informe ’65 propostes per una recaptació municipal més justa’. Una actualització de l’Informe sobre propostes per a una fiscalitat més equitativa en l’àmbit local.

Guia per als treballadors i les treballadores de les plataformes digitals

La UGT de Catalunya ha elaborat amb Barcelona Activa la ‘Guia per als treballadors i les treballadores de les plataformes digitals’, una guia pràctica amb recursos didàctics enfocada als treballadors i treballadores de les plataformes digitals per donar-los a conèixer els seus drets i deures.

Jornada ‘De la responsabilitat social a la sostenibilitat global. L’Agenda 2030 a l’àmbit local’

La Comissió de Responsabilitat Social del Consell de Relacions Laborals de Catalunya, del qual la UGT de Catalunya forma part, organitza una jornada que comptarà amb la  participació d’alguns dels actors locals implicats en l’Agenda 2030 i que pretén impulsar aliances sòlides entre les Administracions, els agents socials i les entitats assistents. La Jornada de la primera sessió territorial a Continua llegint