V Jornada per una Fiscalitat Justa: fiscalitat ambiental i crisi climàtica

La Plataforma per una Fiscalitat Justa, de la qual la UGT de Catalunya és una de les entitats promotores, organitza la cinquena edició de la jornada ciutadana per a debatre sobre la fiscalitat ambiental i la crisi climàtica.

Tot i guanyar poder adquisitiu el 2019, els salaris continuen sense recuperar la pèrdua del 9,7% que han patit des de l’inici de la crisi

Segons les dades publicades avui a l’INE, els preus del mes de desembre van augmentar una 0,9% a Catalunya i un 0,8% a Espanya respecte el desembre de 2018. Quant a la variació mensual dels preus, aquests han augmentat un 0,1% a Catalunya i han baixat un 0,1% a Espanya.

La UGT de Catalunya insta el nou govern a augmentar el salari mínim interprofessional i a derogar les reformes laborals

Segons les dades publicades avui a l’INE, els preus del mes d’octubre van augmentar un 0,3% a Catalunya i un 0,1% a Espanya respecte l’octubre de 2018. Continua l’augment suau i estable dels preus. Quant a la variació mensual dels preus, aquests han augmentat un 0,3% a Catalunya i un 0,1% a Espanya.