#16M Vaga i manifestació de l’ensenyament públic no universitari

Els sindicat de l’ensenyament convoquem demà dijous, 16 maig, una vaga a l’ensenyament públic no universitari per unes condicions laborals dignes i per una educació pública de qualitat. A les 12 hores hem convocat una manifestació a Barcelona que sortirà de la Plaça Universitat i finalitzarà a la Plaça de

Informa’t sobre els cursos del Centre de Formació de Persones Adultes Maria Rúbies per al curs vinent

El Centre de Formació de Persones Adultes Maria Rúbies ofereix estudis de: Graduat en Educació Secundària (ESO) Curs d’Accés a CF de Grau Mitjà (CAM) Curs d’Accés a CF de Grau Superior Curs d’Accés a la Universitat per a més grans de 25 anys Llengües (3 nivells): català, castellà, anglès i francès.

Els sindicats ens tanquem dins del Departament d’Educació davant la negativa a una negociació real per millorar l’Ensenyament Públic

Avui, 2 de maig, a la Mesa Sectorial del Personal Docent No Universitari, tots els sindicats representants dels i les treballadores de l’educació pública hem decidit tancar-nos a la seu del