Valoració de la nova Llei de Formació Professional

Valorem positivament la nova Llei de Formació Professional estatal, fruit del consens i el diàleg social, tot i que lamentem que només abordi l’FP reglada. També cal més reflexió, debat i concertació en temes tan importants com la integració, la governça, la prospecció de necessitats de formació i qualificació professionals i l’FP Dual.

Ara i sempre, l’escola en català

Davant del recent aval del Tribunal Suprem a la sentència del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya que obliga tots els centres educatius catalans a fer un mínim d’un 25% de les classes en castellà, la plataforma unitària Somescola, de la qual forma part la UGT de Catalunya, convoca una gran mobilització el pròxim dissabte 18 de desembre a Barcelona.

La UGT de Catalunya referma el seu compromís amb la immersió lingüística i demana que es garanteixi la continuïtat del model d’escola catalana

Davant la resolució del Tribunal Suprem que obliga a impartir un 25% d’hores en castellà a les escoles, la UGT de Catalunya