L’Assemblea Docent Plenària demana el cessament del director general de l’FP

L’Assemblea Docent Plenària convocada de forma unitària pels sindicats sotasignants i per la Plataforma Defensem l’FP demanem el cessament del Director General de Formació Professional Inicial

UGT i CCOO reclamen la retirada de la resolució que regula la FP Dual

A l’espera que es publiqui la resolució concertada sobre FP Dual amb els sindicats més representatius de Catalunya, CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya manifestem: 1-    Que tal i com s’ha defensat en el marc de la unitat sindical i a la plataforma Defensem l’FP,

La UGT de Catalunya i CCOO de Catalunya reclamem que el model de FP dual a Catalunya respongui a les necessitats de les persones aprenents, dels professionals i del teixit productiu

Les organitzacions sindicals UGT de Catalunya i CCOO de Catalunya volen posar en valor la iniciativa del Departament d’Educació a l’hora de concertar, en la passada  tarda de dimarts, les necessàries modificacions a la Resolució ED/1076/2019

#16M Vaga i manifestació de l’ensenyament públic no universitari

Els sindicat de l’ensenyament convoquem demà dijous, 16 maig, una vaga a l’ensenyament públic no universitari per unes condicions laborals dignes i per una educació pública de qualitat. A les 12 hores hem convocat una manifestació a Barcelona que sortirà de la Plaça Universitat i finalitzarà a la Plaça de