Exigim per al nou curs escolar millors ràtios, increment de plantilles i, sobretot, el compliment dels acords signats

El nostre sindicat denuncia que el Govern segueix menyspreant els docents Un any més patim una manca de pressupost consolidat. Els successius governs no prioritzen la inversió en l’educació i som encara molt lluny de la mitjana europea del 6% del PIB. La UGT tornem a posar damunt la taula un seguit de propostes que

La UGT denuncia greus motins amb agressions als CREI Can Rubió (Esparraguera)

El nostre sindicat denuncia la manca de mitjans en centres de protecció de la infància i reclama que s’hi destinin els reforços educatius i de personal necessaris

Matinal en col·laboració amb ECOEMBES: “Reutilitza, Redueix, Recicla”.

Dimarts dia 17 de juliol, la UGT en col·laboració amb ECOEMBES, organitza el matinal “Reutilitza, Redueix, Recicla”.

Jornada “L’aprenentatge i les pràctiques en la formació professional a Catalunya. Recomanacions per a una realitat estratègica, plural i dinàmica”

El proper 12 de juliol, el Consell de Relacions Laborals, del qual la UGT de Catalunya en forma part, organitza la jornada L’aprenentatge i les pràctiques en la formació professional a Catalunya. Recomanacions per a una realitat estratègica,  plural i dinàmica.

Camil Ros participa demà en la inauguració de la Universitat Progressista d’Estiu 2018

També hi intervindran Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya; Ada Colau, alcaldessa de Barcelona; Oriol Lladó, diputat a la Diputació de Barcelona; i Jordi Serrano, rector de la UPEC