La UGT i CCOO convoquen concentracions per denunciar la vulnerabilitat, l’abús i precarietat que viu el sector de la discapacitat

El proper dimarts, 10 d’abril, a les 12 hores davant la seu de Foment del Treball i a les 17:30 hores a la plaça Sant Jaume Arran la situació de bloqueig en la negociació del Conveni Col·lectiu de centres i serveis d’atenció a persones amb discapacitat d’àmbit estatal, la UGT i CCOO convoquen per al proper dimarts, 10 d’abril, dues Continua llegint

La UGT de Catalunya participarà en els actes de suport al model d’escola catalana, democràtica i cohesionadora

El sindicat fa una crida a concentrar-se demà a la tarda per defensar el model educatiu i donar suport als docents. La UGT de Catalunya participarà als actes en defensa del model educatiu

La FeSP-UGT de Catalunya adverteix que no s’acceptarà models escolars imposats i segregadors que busquen la ruptura social

Resolució en defensa de la immersió lingüística aprovada avui en Comitè Nacional El II Comitè Nacional ordinari de la Federació d’empleades i empleats Públics de la UGT de Catalunya ha aprovat

La plataforma Somescola rebutja tot atac que posi en perill la immersió lingüística a Catalunya. En aquest sentit, aquest col·lectiu de més d’una cinquantena d’entitats del món educatiu, social, pedagògic, lingüístic i sindical de Catalunya —entre les quals, la UGT de Catalunya— alerten del perill que podria suposar per a la cohesió social que s’inclogui una casella per triar el Continua llegint

La UGT de Catalunya proposa un pla de xoc per impulsar les llengües estrangeres en l’FP entre els joves i per al professorat dels centres

La UGT de Catalunya proposa un pla de xoc per impulsar les llengües estrangeres en l’FP entre els joves de 16 a 30 anys i per al professorat dels centres, tal com expliquem detalladament en aquest informe. Demanem al futur Govern que actuï urgentment amb Programes d’Impuls de l’Anglès, Alemany i Francès, a partir dels 16 anys, des dels centres Continua llegint