La UGT de Catalunya participarà a la comissió de seguiment de l’aplicació dels decrets d’autonomia de centres, direccions i provisió i perfils professionals

El nostre sindicat ha denunciat i recorregut tots aquests decrets des del moment de la seva publicació i aplicació, però entenem que no assistir a aquestes sessions de control, com ha decidit fer el sindicat majoritari a ensenyament públic, és una irresponsabilitat

Comunicat dels sindicats UGT de Catalunya, USTEC, CCOO i ASPEPC després de la reunió de la Mesa Sectorial d’Ensenyament

Avui s’ha reunit la Mesa Sectorial d’Ensenyament. L’Administració ha exposat quines han estat les seves demandes sobre recuperació de condicions laborals al Departament d’Economia, sense haver obtingut cap resposta concreta. Ens hem emplaçat a una altra mesa abans del 15 d’octubre. Ja que el Departament

Els sindicats d’Ensenyament convoquen demà, dimecres, una concentració de delegats

Demà dimecres, 26 de setembre, coincidint amb la reunió de la Mesa Sectorial del Personal Docent no universitari, els sindicats UGT de Catalunya, USTEC, CCOO i ASPEC hem convocat una concentració de delegats i delegades sindicals a les 9.30 hores davant del Departament d’Ensenyament de la Generalitat.

Exigim per al nou curs escolar millors ràtios, increment de plantilles i, sobretot, el compliment dels acords signats

El nostre sindicat denuncia que el Govern segueix menyspreant els docents Un any més patim una manca de pressupost consolidat. Els successius governs no prioritzen la inversió en l’educació i som encara molt lluny de la mitjana europea del 6% del PIB. La UGT tornem a posar damunt la taula un seguit de propostes que