La UGT de Catalunya guanya per majoria absoluta les eleccions al Grup Coty Spain

La UGT de Catalunya hem guanyat per majoria absoluta les eleccions al comitè d’empresa de Coty a Barcelona, que representa més de 600 treballadors i treballadores de les oficines de les Torres Mapfre, les oficines d’Alcobendas (Madrid), comercials i venedores de la marca a grans magatzems i perfumeries de tot l’Estat.

La UGT revalida la majoria absoluta a les eleccions sindicals del personal laboral del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies

La UGT de Catalunya ha guanyat per majoria absoluta les eleccions sindicals celebrades ahir entre el personal laboral del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat, uns 2.800 treballadors i treballadores aproximadament.

La UGT guanya amb majoria absoluta les eleccions a l’Ajuntament de Viladecans

La UGT de Catalunya ha guanyat amb majoria absoluta les eleccions sindicals celebrades ahir a l’Ajuntament de Viladecans (Baix Llobregat). A la Junta de Personal (personal funcionari) el resultat ha estat de 7 delegats de la UGT, 3 de CCOO, 1 de CSIF