La UGT-FICA de les Terres de Lleida guanya per majoria absoluta les eleccions sindicals a Axparia Trade (Grupo Jorge)

El sindicat UGT-FICA de les Terres de Lleida ha guanyat aquest dijous per majoria absoluta les eleccions sindicals celebrades a l’empresa Axparia Trade, societat mercantil del Grupo Jorge, després d’obtenir un total de set delegats al comitè i d’haver-se quedat a solament dos vots d’un vuitè.

La UGT primer sindicat en el conjunt de les eleccions sindicals de Renfe Operadora, ADIF i ADIF AV en l’àmbit de Catalunya

A les eleccions sindicals celebrades dijous en l’àmbit de l’antiga Renfe, ara organitzada en 3 empreses, Renfe Operadora, ADIF i ADIF AV, s’han triat un total de 104 delegats i delegades per als 3.486 treballadors i treballadores que actualment treballen a Catalunya.

Resultats de les eleccions sindicals a la Generalitat

Fa poques hores han tancat les meses de les eleccions sindicals a la Generalitat de Catalunya, amb una participació del 45%. És evident que aquestes eleccions s’han celebrat en un context polític molt complex per al nostre país, una situació que sens dubte ha tingut un pes important en el procés electoral aquestes darreres setmanes.