casameva-casavostra-18La UGT de Catalunya i l’AMIC-UGT de Catalunya fan una crida a participar a la manifestació de demà sota el lema #volemacollir

Camil Ros hi participarà en la pancarta d’entitats socials Com a membres del grup d’entitats que donen suport a la campanya ‘Casa nostra, casa vostra’ per a l’acollida de persones refugiades, des de la UGT de Catalunya i l’AMIC-UGT de Catalunya fem una crida a la manifestació que tindrà lloc demà, 18 de febrer, a Barcelona, sota el lema #VolemAcollir. Continua llegint

memoria-amic-1AMIC – UGT alerta de l’augment de les persones immigrades en situació d’irregularitat sobrevinguda després d’anys al país per la precarietat laboral

L’entitat ha presentat la seva memòria d’activitat de l’any passat, en què va atendre 20.655 consultes L’Associació d’Ajuda Mútua d’Immigrants a Catalunya (AMIC – UGT de Catalunya) ha presentat aquest matí en roda de premsa la seva memòria d’activitat 2016. Durant l’any passat els 35 punts d’atenció d’AMIC a tot Catalunya van atendre 13.611 visites i 20.655 consultes. Per primer cop, Continua llegint

inmigrantes_naufragio_UGT_mediterraneo18 de desembre dia internacional del migrant

Davant la commemoració del Dia Internacional del Migrant, 18 de desembre, des de l’associació d’Ajuda Mútua d’Immigrants a Catalunya (AMIC-UGT) reivindiquem un canvi de les polítiques de migració i asil de la UE i dels seus Estats membres i, exigim aturar la violació dels drets de les persones migrants i refugiades i el genocidi de qui no arriba al seu Continua llegint

ajuntament-bcnDeclaració institucional a favor del dret de vot de les persones estrangeres

Demà, presentació a les 9:15 hores al hall de l’Ajuntament de Barcelona Des del Consell Municipal d’Immigració de Barcelona -del qual forma part l’AMIC-UGT de Catalunya) i amb el suport de la plataforma Ciutadans i ciutadanes com tu! -a la qual pertany la UGT de Catalunya- s’ha elaborat una declaració a favor del dret de vot de les persones estrangeres, Continua llegint

manifestacio-amic-19ML’AMIC-UGT de Catalunya dona suport a la convocatòria del 19 de març i fem una crida a la mobilització ciutadana

Manifestem-nos el proper 19M per dir… #ProuRacisme! #RefugeesWelcome • #StopIslamofòbia • #StopLGBTIfòbia • #FeixismeMaiMés • Per la pau i la convivència Drets per a tothom! Perquè ja n’hi ha prou de discriminar les persones en funció del seu origen, color de pell, creença… Si avui neguen els drets a una minoria, és una vergonya per a tota la societat… i Continua llegint