Només el 14% de les persones titulars de rendes mínimes són de nacionalitat estrangera

Arriba a Catalunya la campanya de sensibilització #TrabajoLibreDebulos, endegada per la UGT per contrarrestar a la feina informacions falses o tergiversades que es difonen amb rapidesa i fomenten el rebuig ver la immigració i la població

AMIC-UGT demana al nou Govern que surti elegit el 14 de febrer treballar per la igualtat de drets polítics

Tot i el context de pandèmia per la covid-19, el proper 14 de febrer estan convocades 5.623.962 persones amb nacionalitat espanyola a exercir un dels drets fonamentals: el dret de vot.  El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya ha dictaminat que s’ha de protegir el dret de la participació política de la  ciutadania.

AMIC-UGT de Catalunya reivindica al Govern central la regularització de les persones estrangeres en situació irregular

A Catalunya, en el primer trimestre de 2020 hi havia 74.913 persones inscrites al Sistema Especial d’Empleats de Llar, de les quals 38.800 tenien nacionalitat espanyola i 36.113 estrangera (segons dades de l’Idescat).

AMIC-UGT de Catalunya denuncia que la falta de cites prèvies d’estrangeria deixa indefensos milers de treballadores i treballadors estrangers

En el marc de la celebració avui del Dia Internacional del Migrant, l’AMIC-UGT de Catalunya exigeix a l’administració una actuació urgent davant del col·lapse per aconseguir cita prèvia per a la renovació de les autoritzacions de residència i treball de treballadores i treballadors estrangers.