Jornada de commemoració del Dia Internacional del Migrant

AMIC-UGT de Catalunya i Sindicalistes Solidaris organitzen una jornada de reflexió i sensibilització sobre les migracions humanes amb motiu del Dia Internacional del Migrant, el proper 18 de desembre a les 11.30 hores, a la Sala d’exposicions del sindicat (Rambla de Santa Mònica,10, Barcelona).

Seminari d’educació cívica i electoral

L’Associació Observadors i Observadores per la Democràcia (ODEM), amb la col·laboració d’AMIC-UGT de Catalunya i l’Ajuntament de Barcelona, organitza el Seminari d’educació cívica i electoral. El proper dilluns, 19 de novembre, de 17h a 20h a la Sala de les Columnes de la seu de la UGT de la Rambla de Santa Mònica, 10 de Barcelona. La jornada té com Continua llegint

AMIC participa a la Trobada BCN Ciutat Diversa 2018

El proper diumenge 4 de novembre, l’Associació d’Ajuda Mútua d’Immigrants a Catalunya (AMIC-UGT de Catalunya) participarà a la Trobada BCN Ciutat Diversa, organitzada pel Consell Municipal d’Immigració de Barcelona i l’Ajuntament de Barcelona. Una diada

Jornades formatives per la NO discriminació

En el marc de la col·laboració d’AMIC amb entitats socials, la Fundació Bayt-Al-Thaqafa ens ofereix el dimarts 6 de novembre al matí dos tallers per reflexionar sobre la no discriminació. Aquests tallers s’adrecen al conjunt de la gent vinculada a la UGT de Catalunya: organismes, federacions, delegats/des sindicals, afiliació.