AMIC-UGT de Catalunya reivindica al Govern central la regularització de les persones estrangeres en situació irregular

A Catalunya, en el primer trimestre de 2020 hi havia 74.913 persones inscrites al Sistema Especial d’Empleats de Llar, de les quals 38.800 tenien nacionalitat espanyola i 36.113 estrangera (segons dades de l’Idescat).

AMIC-UGT de Catalunya denuncia que la falta de cites prèvies d’estrangeria deixa indefensos milers de treballadores i treballadors estrangers

En el marc de la celebració avui del Dia Internacional del Migrant, l’AMIC-UGT de Catalunya exigeix a l’administració una actuació urgent davant del col·lapse per aconseguir cita prèvia per a la renovació de les autoritzacions de residència i treball de treballadores i treballadors estrangers.

AMIC-UGT de Catalunya llança la campanya “Som un milió” i reclama més recursos per a l’acolliment lingüístic

L’Associació d’Ajuda Mútua d’Immigrants a Catalunya (AMIC-UGT) llança la campanya “Som un milió de catalans i catalanes, som aquí i el català també és la nostra llengua. El dret a vot, encara no. Volem votar!”, per reclamar polítiques a favor de la integració real de les persones immigrades a Catalunya.

AMIC – UGT de Catalunya denuncia l’apartheid polític de milers de veïns i veïnes a casa nostra i reivindica el dret de vot de les persones estrangeres

A les properes eleccions generals del 28 d’abril cap ciutadà o ciutadana immigrant podrà exercir el dret de vot.