AMIC-UGT de Catalunya participa amb l’Ajuntament de Barcelona al projecte Cities Grow de la UE

Després d’uns mesos intensos de treball i d’emocions iniciats amb el Lauch Meeting organitzat a Brussel·les els dies 15 i 16 de maig, el qual aplegà a 8 ciutats europees, es posa fi a la visita de tres dies (17-19 d’octubre) que Riga ha fet a Barcelona dins el projecte CITIES GROW organitzat i finançat per EUROCITIES. L’objectiu d’aquesta primera Continua llegint

Manifestació #18N: Unim-nos contra les agressions feixistes

Prou impunitat Defensem la convivència en la diversitat Al llarg de les últimes setmanes hem vist un auge preocupant d’accions violentes per part de grups feixistes que han gaudit d’una impunitat inacceptable. Al Congrés espanyol, el PP va impedir una declaració institucional de condemna de les greus agressions feixistes a València del passat 9 d’octubre. El PP i diverses organitzacions Continua llegint

L’AMIC-UGT de Catalunya, a la Trobada BCN Ciutat Diversa

El proper 22 d’octubre, el Consell Municipal d’Immigració de Barcelona (on la nostra organització sindical és membre actiu) organitzem un any més la Trobada BCN Ciutat Diversa, una diada festiva però reivindicativa adreçada a tota la ciutadania per mostrar, compartir i gaudir la diversitat de la nostra ciutat. Enguany, el tema central de la trobada és la dignificació i sensibilització Continua llegint

La Taula de Ciutadania i Immigració de Catalunya i el Consell Municipal d’Immigració de Barcelona condemnen els atemptats de Barcelona i Cambrils

La Taula de Ciutadania i Immigració de Catalunya i el Consell Municipal d’Immigració de Barcelona, òrgans de participació de les entitats i sindicats que treballem per a l’acollida i la convivència adscrits a la Generalitat de Catalunya i a l’Ajuntament de Barcelona, hem celebrat el dilluns una reunió extraordinària conjunta. La convocatòria, on hem assistit una trentena d’entitats de la vuitantena Continua llegint

AMIC – UGT valora positivament la mesura de l’Ajuntament de Barcelona per prevenir la irregularitat sobrevinguda de moltes persones estrangeres

Ahir l’Ajuntament de Barcelona va presentar un pla per afavorir la regularització dels veïns i veïnes de Barcelona i prevenir la irregularitat sobrevinguda. Una mesura que dóna resposta a les dificultats de moltes persones estrangeres per aconseguir regularitzar-se o mantenir les seves autoritzacions de residència i treball al no poder complir els requisits (principalment econòmics) que els demana la llei Continua llegint