Jornades formatives per la NO discriminació

En el marc de la col·laboració d’AMIC amb entitats socials, la Fundació Bayt-Al-Thaqafa ens ofereix el dimarts 6 de novembre al matí dos tallers per reflexionar sobre la no discriminació. Aquests tallers s’adrecen al conjunt de la gent vinculada a la UGT de Catalunya: organismes, federacions, delegats/des sindicals, afiliació.

Concentració per a reclamar la derogació de l’esmena 6777 del Partit Popular, que retarda la inclusió de les treballadores de la llar al règim general de la seguretat social

El Grup d’Acció per a la Ratificació del Conveni 189 de l’OIT, format per les entitats Mujeres Pa’lante, Mujeres Migrantes Diversas, Las Libélulas, Centro Boliviano Catalan, Dones

El 20 de Juny commemorem el Dia Mundial de les Persones Refugiades

El pròxim dimecres 20 de juny, amb motiu del Dia Mundial de les Persones Refugiades, presentarem a la seu històrica de la UGT de Catalunya, l’exposició “600 anys del poble gitano a Catalunya 1415-2015”. En l’acte de presentació comptarem amb la presència de:

L’AMIC-UGT celebra demà la jornada ‘Els drets polítics de la nova ciutadania: Cap a un nou moviment sufragista?’

L’AMIC-UGT inicia una campanya per conquerir els drets polítics plens de gairebé un milió de persones immigrades majors d’edat residents a Catalunya