Els sindicats exigeixen augments salarials en el Dia Mundial del Treball Digne

7 d’octubre – Dia Mundial del Treball Digne El dia 7 d’octubre la Confederació Sindical internacional commemora per desè any consecutiu el Dia Mundial del Treball Digne amb manifestacions i activitats arreu del món.

Commemoració 100 anys de la Revolució bolxevic

La UGT de Catalunya volem commemorar els 100 anys de la Revolució bolxevic, i ho farem amb un monogràfic obert a tothom aquest pròxim 19 d’octubre, a les 12 hores,  a la 6a planta de seu de la UGT de Catalunya al Raval. Mirarem de conèixer l’herència d’aquella revolució en els nostres dies -sobretot què va suposar

Tercer curs de formació per a delegats de comitès d’empresa europeus

Els dies 13, 14 i 15 de setembre una delegació de la UGT de Catalunya es va desplaçar a Bucarest per assistir a les terceres jornades de formació per a membres de comitès d’empresa europeus organitzades per la CISL Lombardia en el marc del projecte BE BOP. Les jornades de treball van comptar amb la presència de formadores de la Continua llegint