arton18767-3794cÍndex global de violacions de drets humans, laborals i sindicals CSI 2017: La violència i la repressió ha augmentat un 10% en el darrer any

L’informe mostra que els interessos corporatius s’estan anteposant als interessos dels treballadors en una economia global en què el 60% dels països exclouen totes les categories de treballadors del dret laboral.  “Quan neguem la protecció del dret laboral als treballadors, estem creant grans diferències dintre de la força del treball, on els governs i les grans empreses renuncien a assumir Continua llegint

payrise2Europa necessita un augment salarial, ara és el torn dels treballadors!

En el marc de la jornada de mobilització del 14-J per la negociació col·lectiva, l’ocupació de qualitat i els drets socials, us animem a participar en la campanya de la Confederació Europea de Sindicats, per un augment salarial dels treballadors i treballadores a tota Europa. Més informació a: http://www.payrise.eu Hashtag: #OurPayRise Actualment a Europa les desigualtats no deixen d’augmentar i Continua llegint

ceta-etucUGT de Catalunya reclama un debat rigorós i participatiu abans de ratificar el CETA

La UGT de Catalunya lamenta que el Congrés dels Diputats hagi votat en contra de l’esmena a la totalitat de l’acord comercial de la Unió Europea (UE) i el Canadà, conegut com CETA, i el seu control previ de constitucionalitat, com demanava el grup parlamentari de Unidos Podemos. Defensem una política comercial europea que promogui les exportacions de les nostres Continua llegint

guy-standing-2Presentació de ‘La corrupción del capitalismo’ amb Guy Standing