La UGT de Catalunya condemna l’inici de les operacions militars de Turquia al Kurdistan sirià

Després de dies d’amenaces, el president de Turquia, Recep Tayyip Erdogan, ha ordenat l’inici de de les operacions militars a Rojava (Kurdistan sirià) amb la presumpta intenció de crear una “franja de seguretat” i de “re-col·locar” dos milions de refugiats sirians que hi ha al territori turc.

Seminari de formació sindical internacional: ‘Els comitès d’empresa europeus, pilar europeu de diàleg social’

Durant els dies 7, 8 i 9 d’octubre la seu històrica de la UGT de Catalunya a la Rambla de Sta. Mònica acollirà el primer dels tres seminaris formatius que formen part del projecte europeu “Els comitès d’empresa europeus, pilar europeu de diàleg social”

Iniciativa Ciutadana Europea Habitatge per a Tothom (Housing for all)

El problema d’accés a un habitatge digne, adequat i accessible és un problema de primera magnitud al nostre país: davant a pujades de preu de l’habitatge en propietat d’un 26% (entre el primer trimestre de 2014 i quart del 2018), o del lloguer amb pujades estimades d’un 30%, ens trobem pel mateix període amb augments salarials de només un 2,1%.