AMIC-UGT de Catalunya demana al Govern de l’Estat, agilitzar l’aprovació del nou Decret per a l’homologació de títols universitaris obtinguts a l’estranger

Fa un any des de que el Ministeri d’Universitats, a través de l’exministre Manuel Castells, va anunciar que s’estava treballant sobre un nou decret de procediment per a l’Homologació (per a les professions regulades de grau o màster)

AMIC-UGT de Catalunya presenta un Informe on reivindica les aportacions de les persones estrangeres i demana a la societat que rebutgi actituds i discursos racistes i xenòfobs

El 21 de març, amb motiu del Dia Internacional contra la Discriminació Racial, AMIC-UGT de Catalunya publica l’informe ‘Aportació de les persones estrangeres a l’estat del benestar’.

El diàleg social amb una mirada europea i altres reptes de l’era post-covid-19

El 14 de setembre a les 9 h al Pati Llimona de Barcelona farem una jornada sobre el diàleg social on participaran veus que treballen a Catalunya i Brussel·les i on tractarem els reptes del nou curs que tot just iniciarem al setembre.

Els sindicats dels ‘Quatre Motors per Europa’ demanem al president de la Generalitat un espai de diàleg amb visió transnacional

En nom dels “Quatre Motors per Europa”, la UGT de Catalunya i CCOO de Catalunya hem fet arribar una carta al president de la Generalitat de Catalunya, Quim Torra, per demanar un espai de diàleg amb una visió transnacional, per fer arribar l’aportació de la representació dels treballadors i les treballadores.