Logo-e1489512205679Setmana global contra els Paraisos Fiscals #LliuresParaisosFiscals

El dilluns 3 d’abril farà just un any de la publicació dels Papers de Panamà, un fet històric que marca un abans i un després en la denúncia de l’elusió i el frau fiscal en l’àmbit internacional. El 3 d’abril ha estat declarat el DIA D’ACCIÓ GLOBAL PER L’ABOLICIÓ DELS PARADISOS FISCALS una campanya a nivell global per tornar a demanar polítiques concretes que acabin amb els problemes que es deriven Continua llegint

CSIR5La UGT de Catalunya participarà demà a l’assemblea del CSIR PIRIMED, integrada per sindicats francesos, andorrans i catalans

Hi participaran 200 delegats i delegades a banda i banda de la frontera Demà dijous, 23 de febrer, més de 200 delegats i delegades es reuniran en l’assemblea sindical transfronterera organitzada pel Consell Sindical Interregional Pireneus Mediterrània (CSIR PIRIMED), integrat per sindicats francesos, andorrans i catalans. El fil conductor de la trobada són els reptes de l’Europa social i d’una Continua llegint

CSIR5-644x320Més de 200 delegats i delegades es reuniran a Perpinyà en una Assemblea sindical transfronterera

El proper 23 de febrer a Perpinyà, la CSIR Piremed, integrada per sindicats francesos, andorrans i catalans, organitza una assemblea sindical transfronterera, a la qual assistiran més de 200 delegats i delegades de banda i banda de la frontera. A l’assemblea, que es celebrarà al palau del reis de Mallorca, a Perpinyà, intervindrà la secretària general adjunta de la CES, Continua llegint

casameva-casavostra-18La UGT de Catalunya i l’AMIC-UGT de Catalunya fan una crida a participar a la manifestació de demà sota el lema #volemacollir

Camil Ros hi participarà en la pancarta d’entitats socials Com a membres del grup d’entitats que donen suport a la campanya ‘Casa nostra, casa vostra’ per a l’acollida de persones refugiades, des de la UGT de Catalunya i l’AMIC-UGT de Catalunya fem una crida a la manifestació que tindrà lloc demà, 18 de febrer, a Barcelona, sota el lema #VolemAcollir. Continua llegint

Logo Be Bop_finalLa formació, una eina imprescindible per als membres dels comitès empresa europeus

Un dels grans reptes que tenen els membres dels comitès d’empresa europeus és millorar la seva formació. Per això, la UGT de Catalunya participa en un projecte europeu liderat per la CISL Lombardia, el BE BOP, que ha dissenyat un itinerari formatiu per a delegats i delegades amb experiència en aquests òrgans, que aprofundirà en conceptes com la comunicació interna Continua llegint