El diàleg social amb una mirada europea i altres reptes de l’era post-covid-19

El 14 de setembre a les 9 h al Pati Llimona de Barcelona farem una jornada sobre el diàleg social on participaran veus que treballen a Catalunya i Brussel·les i on tractarem els reptes del nou curs que tot just iniciarem al setembre.

Els sindicats dels ‘Quatre Motors per Europa’ demanem al president de la Generalitat un espai de diàleg amb visió transnacional

En nom dels “Quatre Motors per Europa”, la UGT de Catalunya i CCOO de Catalunya hem fet arribar una carta al president de la Generalitat de Catalunya, Quim Torra, per demanar un espai de diàleg amb una visió transnacional, per fer arribar l’aportació de la representació dels treballadors i les treballadores.

La UGT de Catalunya condemna l’inici de les operacions militars de Turquia al Kurdistan sirià

Després de dies d’amenaces, el president de Turquia, Recep Tayyip Erdogan, ha ordenat l’inici de de les operacions militars a Rojava (Kurdistan sirià) amb la presumpta intenció de crear una “franja de seguretat” i de “re-col·locar” dos milions de refugiats sirians que hi ha al territori turc.