CSI-Primer-de-MaigDeclaración de la CSI con ocasión del Primero de mayo de 2017

Alto a la Codicia Corporativa – El mundo necesita un aumento salarial Los logros de generaciones de trabajadores y trabajadoras, que se celebran el 1 de mayo, están sometidos a ataques continuos y sistemáticos, dado que las poderosas multinacionales y un puñado de personas inmensamente ricas son quienes establecen las reglas de la economía mundial. Leer la Declaración completa

LOGO_DEF_FORUM_1_MAIGLa UGT de Catalunya celebra la primera edició del “Fòrum 1 de maig” sota el lema el “sindicalisme com a contrapoder”

Demà dimecres i dijous, 27 d’abril, a la Sala d’Actes de la UGT de Catalunya (Rambla Santa Mònica, 10) La UGT de Catalunya organitza demà i dijous, 26 i 27 d’abril, laprimera edició del Fòrum 1 de Maig. Dins del marc de la celebració del Primer de Maig, volem dur a terme un acte reivindicatiu del moviment obrer a nivell Continua llegint

Logo-e1489512205679Setmana global contra els Paraisos Fiscals #LliuresParaisosFiscals

El dilluns 3 d’abril farà just un any de la publicació dels Papers de Panamà, un fet històric que marca un abans i un després en la denúncia de l’elusió i el frau fiscal en l’àmbit internacional. El 3 d’abril ha estat declarat el DIA D’ACCIÓ GLOBAL PER L’ABOLICIÓ DELS PARADISOS FISCALS una campanya a nivell global per tornar a demanar polítiques concretes que acabin amb els problemes que es deriven Continua llegint

CSIR5La UGT de Catalunya participarà demà a l’assemblea del CSIR PIRIMED, integrada per sindicats francesos, andorrans i catalans

Hi participaran 200 delegats i delegades a banda i banda de la frontera Demà dijous, 23 de febrer, més de 200 delegats i delegades es reuniran en l’assemblea sindical transfronterera organitzada pel Consell Sindical Interregional Pireneus Mediterrània (CSIR PIRIMED), integrat per sindicats francesos, andorrans i catalans. El fil conductor de la trobada són els reptes de l’Europa social i d’una Continua llegint

CSIR5-644x320Més de 200 delegats i delegades es reuniran a Perpinyà en una Assemblea sindical transfronterera

El proper 23 de febrer a Perpinyà, la CSIR Piremed, integrada per sindicats francesos, andorrans i catalans, organitza una assemblea sindical transfronterera, a la qual assistiran més de 200 delegats i delegades de banda i banda de la frontera. A l’assemblea, que es celebrarà al palau del reis de Mallorca, a Perpinyà, intervindrà la secretària general adjunta de la CES, Continua llegint