Informe anual sobre les violacions dels drets sindicals al món

Els treballadors i treballadores estan veient reduït el seu espai democràtic, un 65% dels països exclouen determinades categories de treballadors de la cobertura de la legislació laboral i la desigualtat continua en augment.

Es reuneix a la UGT de Catalunya el grup de treball de la CES de cooperació amb la regió Mediterrània

Aquest grup que va celebrar la primera reunió a Brussel·les al març de 2018, es va crear a petició de diferents organitzacions afiliades a la CES com un espai d’intercanvi d’informacions i

FICA-UGT de Catalunya i IG Metall – Regio Meo renoven el seu conveni de cooperació

Aquest acord, amb vigència de cinc anys, obre un ampli ventall de cooperació entre ambdues organitzacions que va més enllà de les condicions laborals

Demà dia 9 de maig celebrem el dia d’Europa

El dia d’Europa, el 9 de maig, celebrem la pau i la unitat al nostre continent. Aquesta data és l’aniversari de la declaració de Schuman, al 1950, quan el ministre d’exteriors francès va defensar la necessitat de crear una nova superestructura de cooperació política que fes impossible un conflicte bèl·lic entre els estats nació europeus.

La CES publica la guia de mobilitat laboral europea

La llibertat de circulació de les persones  és un dels quatre pilars fonamentals sobre els quals es fonamenta la Unió Europea. Però la mobilitat laboral justa i eficient està subjecte al fet que tots els treballadors i treballadores tinguin els mateixos drets en els 28 estats membres. Els treballadors i les seves famílies haurien de tenir accés a la protecció Continua llegint