Primera trobada intergeneracional de dones

En el marc de la vaga del 8 de març “Per la igualtat, les dones ens plantem!”, la UGT de Catalunya ha inaugurat avui una sèrie de trobades intergeneracionals per compartir experiències, reivindicacions i línies d’acció sindical per erradicar les desigualtats

Primera trobada intergeneracional de dones

Demà divendres, 2 de març, a les 11.30 hores En el marc de la vaga del 8 de març per la igualtat, la UGT de Catalunya inicia un seguit de “trobades intergeneracionals” per compartir reivindicacions i línies d’acció sindical per erradicar les desigualtats en l’actual context de precarització laboral, feminització de la pobresa i pèrdua generalitzada de poder adquisitiu, especialment Continua llegint

Assemblea de Gestió i Trobada Anual de l’Avalot – Joves de la UGT de Catalunya

Enguany, de manera excepcional, farem l’Assemblea de Gestió i la Trobada Anual de manera conjunta, pel que esperem poder passar juntes tot el cap de setmana! Així doncs, l’Assemblea de Gestió tindrà lloc a la Sala d’Actes de l’Alberg Torre Ametller (Cabrera de Mar) el 23 de febrer de 2018 a les 16h. Com ja sabeu, la finalitat de l’Assemblea Continua llegint