Més de 16.000 jubilats i jubilades catalans podrien reclamar que es revisi la seva pensió

A Catalunya, 3 de cada 4 persones que treballen amb contracte a temps parcial són dones, i més del 40% ho fa de manera involuntària

Des de la UGT de Catalunya celebrem la sentència del Tribunal Constitucional i reclamem que es revisin totes les pensions que han estat calculades sota les premisses anteriors per millorar-les.

La pensió mitjana de les vídues frega el llindar de la pobresa

La UGT de Catalunya ens sumem a la commemoració del Dia Internacional de les Vídues, que se celebra el 23 de juny, per denunciar l’escassa protecció que rep un col·lectiu amb unes pensions de viduïtat que s’aproximen més a les quanties que presenten les pensions assistencials que no pas a les contributives.

Reivindicacions de la UGT de Catalunya davant la celebració del Dia Mundial de la Presa de Consciència de l’Abús i el Maltractament envers les Persones Grans

Demà dissabte 15 de juny se celebra el Dia Mundial de la Presa de Consciència de l’Abús i el Maltractament envers les Persones Grans, per aquest motiu, la UGT de Catalunya ens unim a aquesta celebració per donar visibilitat a aquesta realitat que roman oculta i que afavoreix la vulnerabilitat de les persones grans.