jubilats1Els jubilats i pensionistes de la UGT i CCOO i la plataforma de la Gent Gran de Catalunya entregaran demà un manifest a l’INSS en defensa del sistema públic de pensions

Hi proposem algunes mesures per a la millora conjuntural i/o estructural d’ingressos per fer sostenible el sistema La Unió de Jubilats i Pensionistes de la UGT de Catalunya i de CCOO de Catalunya, així com la Plataforma de la Gent Gran de Catalunya, han convocat demà dimarts, 27 de juny, a les 10.30 hores, una concentració davant de la seu Continua llegint

pensionsLa UGT de Catalunya continuem lluitant per la defensa del sistema públic de pensions i per assegurar les pensions presents i futures

Davant la gestió nefasta del PP que posa en perill la Seguretat Social i que empobreix les persones pensionistes, recolzem la campanya estatal “Defensar les pensions és cosa de tots!” Ahir la UGT i la Unió de Jubilats i Pensionistes van presentar una campanya a nivell estatal en defensa dels drets de totes les persones pensionistes i per assegurar les Continua llegint

jubilats1L’agrupació de treballadors passius de la UGT-FICA lliura un manifest en defensa de les pensions a la delegació del Govern a Catalunya

L’Agrupació de Treballadors Passius de la UGT-FICA de Catalunya (Federació d’Indústria, Construcció i Agro) lliurarà demà dimecres, 19 d’abril, a les 10 hores, a la Delegació del Govern a Catalunya un manifest en defensa de les pensions. El manifest reivindica urgentment que les pensions han de seguir sent un sistema públic de repartiment de l’esforç laboral i subjecte a l’increment Continua llegint

pensionsConcentració en defensa del sistema públic de pensions

Demà divendres, 27 de gener, a les 10:30 hores davant la seu de l’INSS La Plataforma Unitària de la Gent Gran, de la que forma part la Unió de Jubilats i Pensionistes de la UGT de Catalunya, ha convocat per a demà, 27 de gener, una concentració en defensa del sistema públic de pensions. La concentració serà a les 10:30 Continua llegint

carbon1Els jubilats i pensionistes de la UGT de Catalunya porten carbó a la delegació del Govern per la pujada de les pensions de només un 0,25%

El nostre sindicat reivindica unes pensions dignes i revaloritzades segons l’IPC per no perdre poder adquisitiu Avui, nit de Reis, la Unió de Jubilats i Pensionistes de la UGT de Catalunya, acompanyats del secretari general de la UGT, Josep M. Àlvarez, i del secretari general de la UGT de Catalunya, Camil Ros, han portat carbó simbòlicament a la Delegació del Govern Continua llegint