Dia Internacional de la Gent Gran

Coincidint amb el Dia Internacional de la Gent Gran, la Unió de Jubilats i Pensionistes de la UGT de Catalunya, la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya i la Plataforma Unitària de la Gent Gran de Catalunya convoquen per a demà dijous, 1 d’octubre, a les 10 h, una concentració a la Plaça Sant Jaume de Barcelona Continua llegint

A Catalunya hi ha 218.804 dones que han de passar el mes amb una pensió mitjana de 755 euros mensuals

La UGT de Catalunya ens sumem a la commemoració del Dia Internacional de les Vídues, que se celebra el 23 de juny, i demanem més protecció cap a un dels col·lectius més vulnerables per la baixa quantia de les seves prestacions.

Més de 16.000 jubilats i jubilades catalans podrien reclamar que es revisi la seva pensió

A Catalunya, 3 de cada 4 persones que treballen amb contracte a temps parcial són dones, i més del 40% ho fa de manera involuntària

Des de la UGT de Catalunya celebrem la sentència del Tribunal Constitucional i reclamem que es revisin totes les pensions que han estat calculades sota les premisses anteriors per millorar-les.