Una delegació de jubilats i pensionistes de la UGT de Catalunya participarà dilluns a Madrid en la manifestació per exigir pensions dignes

Una delegació de la Unió de Jubilats i Pensionistes de la UGT de Catalunya participarà dilluns, 9 d’octubre, en la manifestació

La meitat dels pensionistes catalans cobren menys de 700 euros, és a dir, per sota del llindar de la pobresa

La UGT de Catalunya reclama al Govern de l’Estat una revaloració de les pensions d’acords amb l’IPC — Des de la reforma del 2013 les persones que reben una pensió han patit una pèrdua del poder adquisitiu del 3,5% La UGT de Catalunya ens sumem a la commemoració del Dia Internacional de les Persones Grans, que se celebra cada 1 d’octubre, per Continua llegint

Els jubilats i pensionistes de la UGT i CCOO de Catalunya es concentren demà davant de la delegació de Govern per exigir pensions dignes

La Unió de Jubilats i Pensionistes de la UGT i de CCOO de Catalunya han convocat demà divendres, 29 de setembre, a les 10.30 hores una concentració de protesta davant de la Delegació del Govern a Barcelona (c. de Mallorca, 278) per exigir pensions dignes. Aquesta acció s’emmarca dins de la campanya “En marxa per les pensions dignes”. La UGT Continua llegint

En marxa per les pensions dignes!!

La UGT i CCOO han convocat marxes per unes pensions dignes que recorreran tot l’Estat del 30 de setembre al 9 d’octubre. A casa nostra, la Unió de Jubilats i Pensionistes de la UGT i de CCOO de Catalunya han convocat una concentració de protesta davant de la Delegació del Govern a Barcelona (c. de Mallorca, 278) el proper divendres, Continua llegint

Els jubilats i pensionistes de la UGT i CCOO i la plataforma de la Gent Gran de Catalunya entregaran demà un manifest a l’INSS en defensa del sistema públic de pensions

Hi proposem algunes mesures per a la millora conjuntural i/o estructural d’ingressos per fer sostenible el sistema La Unió de Jubilats i Pensionistes de la UGT de Catalunya i de CCOO de Catalunya, així com la Plataforma de la Gent Gran de Catalunya, han convocat demà dimarts, 27 de juny, a les 10.30 hores, una concentració davant de la seu Continua llegint