Demà dissabte, mobilitzacions en defensa del servei públic de pensions

El secretari general de la UGT de Catalunya, Camil Ros, encapçalarà la manifestació de Barcelona La UGT de Catalunya i la Federació de Pensionistes i Jubilats de la UGT de Catalunya convoquen per a demà, 14 d’abril, diferents mobilitzacions arreu del territori per exigir pensions dignes. A Barcelona, la manifestació

L’increment dels preus ens demostra que també han d’augmentar els salaris i les pensions

Aquest dissabte 14 de març sortim al carrer per reclamar que totes les pensions pugin d’acord amb l’IPC Avui han sortit publicades a l’INE les dades de l’IPC corresponents al mes de març, i assenyalen que la taxa interanual dels preus del mes de febrer és

Rajoy i Rivera volen aixecar la camisa als pensionistes amb les mesures que han pactat per als PGE 2018

Manifestació en defensa del sistema públic de pensions

Aquests últims mesos estem assistint al clam creixent i majoritari de les persones pensionistes al nostre país, que reclamen una revaloració de les pensions d’acord amb el cost de la vida, així com un sistema que garanteixi unes pensions dignes presents i futures. És per aquest motiu que hem convocat una manifestació en defensa del sistema públic de pensions, el Continua llegint