En marxa per les pensions dignes!!

La UGT i CCOO han convocat marxes per unes pensions dignes que recorreran tot l’Estat del 30 de setembre al 9 d’octubre. A casa nostra, la Unió de Jubilats i Pensionistes de la UGT i de CCOO de Catalunya han convocat una concentració de protesta davant de la Delegació del Govern a Barcelona (c. de Mallorca, 278) el proper divendres, Continua llegint

Els jubilats i pensionistes de la UGT i CCOO i la plataforma de la Gent Gran de Catalunya entregaran demà un manifest a l’INSS en defensa del sistema públic de pensions

Hi proposem algunes mesures per a la millora conjuntural i/o estructural d’ingressos per fer sostenible el sistema La Unió de Jubilats i Pensionistes de la UGT de Catalunya i de CCOO de Catalunya, així com la Plataforma de la Gent Gran de Catalunya, han convocat demà dimarts, 27 de juny, a les 10.30 hores, una concentració davant de la seu Continua llegint

La UGT de Catalunya continuem lluitant per la defensa del sistema públic de pensions i per assegurar les pensions presents i futures