La UGT de Catalunya, juntament amb l’Avalot i el grup LGTBI-UGT participaran a la manfiestació-desfilada Pride Barcelona 2018 d’aquest dissabte

Com cada any, el 28 de juny es celebra el dia de l’orgull LGTBI (lesbianes, gais, bisexuals, transsexuals, intersexuals) amb

La UGT de Catalunya juntament amb Avalot i el grup LGTBI-UGT participaran a la manifestació/desfilada PRIDE Barcelona 2018

El PRIDE Barcelona 2018 ja està ben a prop i, com cada any, us animem a participar a la manifestació/desfilada i aprofitar aquest esdeveniment per fer-nos més visibles. La UGT de

La UGT de Catalunya participarà aquest diumenge al Sitges Pride 2018

La UGT de Catalunya i el Grup LGTBI de la UGT de Catalunya participaran aquest diumenge, 17 de junys, a la desfilada Sitges Gai Pride 2018 amb motiu de la propera celebració del Dia Internacional de l’Orgull LGTBI.

La UGT de Catalunya elabora un glossari bàsic de termes LGTBIQ per lluitar contra les discriminacions per raó d’orientació sexual, identitat i expressió de gènere en l’àmbit laboral

17 DE MAIG – DIA INTERNACIONAL CONTRA LA LGTBIFÒBIA La UGT de Catalunya i el grup LGTBI-UGT treballa per l’eradicació

Estand Grup LGTBI de la UGT de Catalunya amb motiu de la Diada de Sant Jordi 2018

El proper dilluns 23 d’Abril, amb motiu de la celebració de Sant Jordi, els companys i companyes del Grup LGTBI de la UGT de Catalunya, muntaran un estand a les Rambles, a la paradeta numero 196, davant de la nostra seu de Rambla Santa Mònica, on podreu trobar diferents  detalls relacionats amb aquesta festivitat  a més de tot tipus de publicacions informatives Continua llegint