ACTUA! Diversitat LGTBI a les empreses

El projecte “Diversitat LGTBI a les empreses” neix de la necessitat de conèixer la realitat que viuen les persones LGTBI al seu lloc de treball. Malauradament, encara són moltes les discriminacions que sabem que pateixen moltes persones LGTBI a l’empresa, i el treball sindical ha de servir per fer-hi front i actuar davant qualsevol tipus de discriminació.

La UGT de Catalunya, juntament amb l’Avalot i el grup LGTBI-UGT participaran a la manfiestació-desfilada Pride Barcelona 2018 d’aquest dissabte

Com cada any, el 28 de juny es celebra el dia de l’orgull LGTBI (lesbianes, gais, bisexuals, transsexuals, intersexuals) amb

La UGT de Catalunya juntament amb Avalot i el grup LGTBI-UGT participaran a la manifestació/desfilada PRIDE Barcelona 2018

El PRIDE Barcelona 2018 ja està ben a prop i, com cada any, us animem a participar a la manifestació/desfilada i aprofitar aquest esdeveniment per fer-nos més visibles. La UGT de

La UGT de Catalunya participarà aquest diumenge al Sitges Pride 2018

La UGT de Catalunya i el Grup LGTBI de la UGT de Catalunya participaran aquest diumenge, 17 de junys, a la desfilada Sitges Gai Pride 2018 amb motiu de la propera celebració del Dia Internacional de l’Orgull LGTBI.

La UGT de Catalunya elabora un glossari bàsic de termes LGTBIQ per lluitar contra les discriminacions per raó d’orientació sexual, identitat i expressió de gènere en l’àmbit laboral

17 DE MAIG – DIA INTERNACIONAL CONTRA LA LGTBIFÒBIA La UGT de Catalunya i el grup LGTBI-UGT treballa per l’eradicació