21 d’octubre, Dia Internacional d’Acció per la Despatologització Trans

Des de 2009, activistes, professionals de la salut, així com institucions públiques, sindicats i organitzacions polítiques de tot el món estem lluitant per la retirada de la classificació de qualsevol procés de trànsit entre gèneres dels principals manuals diagnòstic de trastorns mentals en psicologia i psiquiatria.

17 de maig, Dia Internacional contra l’LGTBI-fòbia

STOP LGTBI-FÒBIA!!  Avui 17 de maig, Dia Internacional contra l’LGTBI-fòbia, jornada contra l’homofòbia, la transfòbia i la bifòbia amb motiu de commemoració de la desclassificació de l’homosexualitat com a malaltia mental per part de l’Organització Mundial de la Salut el 17 de maig de 1990

El TSJC dona la raó al Gabinet Jurídic de la UGT de Catalunya i reconeix el dret d’una parella de lesbianes a la prestació per reproducció assistida

El TSJC ha dictat la Sentència 100/2021 de 18 de gener, que suposa un pas important cap a la no discriminació per raó de sexe o d’orientació sexual, en reconèixer el dret d’un matrimoni format per dones a poder beneficiar-se de la cobertura de la prestació per reproducció humana assistida que presta la mútua MUFACE,