Estand Grup LGTBI de la UGT de Catalunya amb motiu de la Diada de Sant Jordi 2018

El proper dilluns 23 d’Abril, amb motiu de la celebració de Sant Jordi, els companys i companyes del Grup LGTBI de la UGT de Catalunya, muntaran un estand a les Rambles, a la paradeta numero 196, davant de la nostra seu de Rambla Santa Mònica, on podreu trobar diferents  detalls relacionats amb aquesta festivitat  a més de tot tipus de publicacions informatives Continua llegint

El grup LGTBI de la UGT de Catalunya demana més protecció per a les persones trans dins de les empreses

En el marc de la celebració del Dia Internacional de la Visibilitat Trans, el Grup LGTBI de la UGT de Catalunya vol donar un any més visibilitat a les persones diverses en gènere perquè puguin fer-se visibles sense por i mostrar-se en la nostra societat lliures de

La UGT de Catalunya participa dissabte al Pride Barcelona 2017 per commemorar el Dia Internacional de l’Orgull LGTBI

El Grup LGTBI de la UGT de Catalunya i l’Avalot – Joves de la UGT de Catalunya participen aquest dissabte, 8 de juliol, al Pride Barcelona 2017 per commemorar el Dia Internacional de l’Orgull LGTBI. La desfilada sortirà a les 17 hores de l’Avinguda Maria Cristina i marxarà pel Paral·lel fins al Moll de la Fusta. El nostre sindicat participarà Continua llegint

La UGT de Catalunya i l’Avalot participen al Pride Barcelona 2017

El Grup LGTBI de la UGT de Catalunya i l’Avalot – Joves de la UGT de Catalunya participen aquest dissabte, 8 de juliol, al Pride Barcelona 2017 per commemorar el Dia Internacional de l’Orgull LGTBI. La desfilada sortirà a les 17 hores de l’Avinguda Maria Cristina i marxarà pel Paral·lel fins al Moll de la Fusta. Si us animeu a Continua llegint

La UGT de Catalunya demana el desenvolupament reglamentari de la Llei contra la LGTBIfòbia, gairebé tres anys després de la seva aprovació

L’any passat només es van registrar quatre denúncies a Catalunya per discriminació al col·lectiu LGTBI en l’àmbit laboral La UGT de Catalunya vam celebrar l’aprovació al Parlament, l’octubre del 2014, de la llei de drets de les persones gais, lesbianes, bisexuals i transsexuals i per l’eradicació de l’homofòbia, la lesbofòbia i la transfòbia. Una llei pionera al món i que Continua llegint