Agenda 27-S: “Mobilitza’t pel planeta”

El proper divendres 27 de setembre, sota el lema “Mobilitza’t pel planeta”, els sindicats UGT i CCOO realitzarem a Barcelona una assemblea conjunta a les 10.30 hores, a la Plaça del Rei. Per la tarda ens sumarem a la manifestació, “Vaga Mundial pel Clima”, que sortirà dels Jardinets de Gràcia, a les 18 hores.

Mobilitza’t per l’emergència climàtica

La UGT de Catalunya és conscient de la situació d’emergència climàtica en la qual ens trobem. Per aquest motiu, donem suport i participarem activament en la Manifestació “Vaga Mundial pel Clima” aquest 27 de setembre a Barcelona per reclamar el reconeixement de l’estat d’emergència climàtica.

Jornades sindicals en el marc del projecte europeu LIFE CLINOMICS: ‘El món del treball davant el repte de l’adaptació al canvi climàtic’

En el marc del ‘Projecte CLINOMICS, Oportunitats i reptes de l’economia local i la societat per adaptar-se al canvi climàtic’, la UGT de Catalunya, juntament amb CCOO, organitza unes jornades sindicals a Barcelona per a debatre i conèixer diferents experiències davant dels reptes del canvi climàtic, els propers dies 10 i 11 d’abril al Centre Cívic Convent de Sant Agustí Continua llegint