liferclinomicsPresentació del projecte europeu LIFE CLINOMICS a Vilafranca del Penedès

La UGT de Catalunya assistirà aquesta tarda a la presentació del projecte Life CLINOMICS, en què el nostre sindicat hi participa juntament amb altres entitats. L’acte de presentació tindrà lloc avui dijous, 24 de novembre, a partir de les 16.30 hores al Fòrum Berger Balaguer de Vilafranca del Penedès. Per part de la UGT de Catalunya hi assistirà el secretari Continua llegint

liferclinomicsLIFE CLINOMICS. Oportunitats i reptes de l’economia local i la societat, per adaptar-se al canvi climàtic

La UGT de Catalunya, juntament amb d’altres entitats, desenvoluparà en els propers 36 mesos (juliol 2016-juliol 2019), el projecte europeu LIFE CLINOMICS. El projecte està finançat en un 60% per la Unió Europea i amb ell volem adaptar les economies en tres territoris significatius i en tres sectors d’activitat, als efectes del canvi climàtic per incrementar l’ocupació.

medi ambientCompareixença de la UGT al Parlament sobre el projecte de llei del canvi climàtic

Bon dia, senyor president, membres de la mesa, senyores diputades i senyors diputats. En representació de la UGT de Catalunya i en el meu càrrec de secretària de Política Sindical, voldria primer de tot, agrair l’ocasió que ens han donat perquè la UGT de Catalunya vingui a la seu parlamentària a traslladar el parer de la nostra organització sobre el Continua llegint

mobilitatA la feina, en transport col·lectiu! La UGT de Catalunya amb la mobilitat sostenible i segura

A Catalunya, i coincidint amb la Setmana Europea, se celebra del 16 al 22 de setembre la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura. El lema d’aquest any és “Mobilitat intel·ligent. Economia potent”, que reivindica el concepte de smart mobility, és a dir, mobilitat intel·ligent. L’objectiu és conscienciar la ciutadania de la importància de canviar els nostres hàbits de moure’ns Continua llegint