Curs ‘Sistemes agroforestals’ en el marc del projecte europeu Life CLINOMICS

En el marc del ‘Projecte Life CLINOMICS’, Oportunitats i reptes de l’economia local i la societat per adaptar-se al canvi climàtic’, la UGT de Catalunya organitza el curs de formació Sistemes agroforestals a Vilafranca del Penedès el proper 25 d’octubre.

Matinal en col·laboració amb ECOEMBES: “Reutilitza, Redueix, Recicla”.

Dimarts dia 17 de juliol, la UGT en col·laboració amb ECOEMBES, organitza el matinal “Reutilitza, Redueix, Recicla”.

La UGT de Catalunya aposta per un model de desenvolupament que integri els principis de l’economia circular i la transició justa

El dia 5 de juny va ser designat, per l’Assemblea General de l’ONU, el Dia Mundial del Medi Ambient. L’objectiu principal d’aquesta iniciativa és estimular la conscienciació de la societat a

A la feina, en transport col·lectiu! La UGT de Catalunya amb el Dia sense Cotxes

A Catalunya, celebrem el 22 de setembre el Dia sense Cotxes i del 16 al 22 de setembre la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura. El lema és “Mobilitza’t per un aire més net”, per prendre consciència de la necessitat de transformar l’actual model de mobilitat per un de més sostenible que es tradueixi en un descens de la Continua llegint