Matinal en col·laboració amb ECOEMBES: “Reutilitza, Redueix, Recicla”.

Dimarts dia 17 de juliol, la UGT en col·laboració amb ECOEMBES, organitza el matinal “Reutilitza, Redueix, Recicla”.

La UGT de Catalunya aposta per un model de desenvolupament que integri els principis de l’economia circular i la transició justa

El dia 5 de juny va ser designat, per l’Assemblea General de l’ONU, el Dia Mundial del Medi Ambient. L’objectiu principal d’aquesta iniciativa és estimular la conscienciació de la societat a

A la feina, en transport col·lectiu! La UGT de Catalunya amb el Dia sense Cotxes

A Catalunya, celebrem el 22 de setembre el Dia sense Cotxes i del 16 al 22 de setembre la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura. El lema és “Mobilitza’t per un aire més net”, per prendre consciència de la necessitat de transformar l’actual model de mobilitat per un de més sostenible que es tradueixi en un descens de la Continua llegint

Dia mundial de l’aigua “Aigües residuals, per què malbaratar aigua?”

El 22 de març se celebra a tot el món el Dia Mundial de l’Aigua. Enguany, el lema proposat és “Aigües residuals, per què malbaratar l’aigua?”. Des de la UGT de Catalunya, com cada any, donem suport a aquesta diada que té com a objectiu fomentar la sensibilització ciutadana envers la importància de conservar un bé comú tan necessari i Continua llegint

Presentació del projecte europeu LIFE CLINOMICS a Vilafranca del Penedès

La UGT de Catalunya assistirà aquesta tarda a la presentació del projecte Life CLINOMICS, en què el nostre sindicat hi participa juntament amb altres entitats. L’acte de presentació tindrà lloc avui dijous, 24 de novembre, a partir de les 16.30 hores al Fòrum Berger Balaguer de Vilafranca del Penedès. Per part de la UGT de Catalunya hi assistirà el secretari Continua llegint