El Comitè d’Empresa d’ADIF convoca una protesta pel deteriorament de la qualitat del servei ferroviari

Aquesta concentració serà el dilluns, 14 de febrer a les 11h a l’estació de Sants.  El comitè d’empresa lamenta que Adif hagi implementat mesures organitzatives a Catalunya sense negociar-se prèviament amb els sindicats.

La UGT convoca aturades per denunciar les condicions deficients del lloc de comandament de circulació de trens d’ADIF a Barcelona

La UGT i el conjunt de sindicats del comitè d’empresa d’ADIF a Barcelona han convocat vaga per a tots els dimarts i els dijous dels mesos de setembre i octubre, de 0 a 4 hores, per denunciar les condicions deficients del lloc de comandament de circulació de trens.

El Sindicat de Transports de la UGT insta les administracions a prendre les màximes mesures de protecció de riscos laborals

Des del Sindicat de Transports de la UGT instem les administracions competents en matèria de mobilitat que, atenent criteris de salut es prenguin les màximes mesures de protecció de riscos laborals i, per tant, es mantingui la nul·la venda de bitllets senzills, a causa de la situació que pels riscos a la salut per la Covid-19 continuen latents.