TUSGSAL farà proves a tota la plantilla per determinar la prevalença de la Covid-19

La secció sindical de la UGT a TUSGSAL valora molt positivament la decisió de la companyia d’executar un programa de prospecció de prevalença puntual de la Covid-19 a tots els seus treballadors i treballadores mitjançant un estudi serològic, que permetrà conèixer i determinar si una persona ha estat en contacte recent o ha passat el viurs.

La secció sindical de la UGT a l’Ajuntament de Barcelona demana que es reactivi el servei de Bicing a la ciutat

La secció sindical de la UGT de Catalunya a l’Ajuntament de Barcelona ha adreçat una carta a la Regidora de Mobilitat de l’Ajuntament de Barcelona, Rosa Alarcón,  per demanar-li que activi a tota la ciutat el servei de Bicing, aturat des de l’inici de la pandèmia.

Comunicat conjunt, UGT i CCOO, del Sector Ferroviari: seguretat treballadors i usuaris

UGT i CCOO, com a sindicats més representatius del Sector Ferroviari de Catalunya, davant dels actes de sabotatge que s’han produït darrerament a Catalunya volem fer les següents declaracions adreçades a les administracions, les organitzacions polítiques, les entitats socials i la ciutadania catalana: