La UGT convoca aturades per denunciar les condicions deficients del lloc de comandament de circulació de trens d’ADIF a Barcelona

La UGT i el conjunt de sindicats del comitè d’empresa d’ADIF a Barcelona han convocat vaga per a tots els dimarts i els dijous dels mesos de setembre i octubre, de 0 a 4 hores, per denunciar les condicions deficients del lloc de comandament de circulació de trens.

El Sindicat de Transports de la UGT insta les administracions a prendre les màximes mesures de protecció de riscos laborals

Des del Sindicat de Transports de la UGT instem les administracions competents en matèria de mobilitat que, atenent criteris de salut es prenguin les màximes mesures de protecció de riscos laborals i, per tant, es mantingui la nul·la venda de bitllets senzills, a causa de la situació que pels riscos a la salut per la Covid-19 continuen latents.

Demanem que s’avanci en la implementació de la T-Mobilitat arreu del territori

El sindicat de Carreteres i Urbans de la UGT de Catalunya ha transmès a l’ATM i l’AMB la seva preocupació pels reiterats retards en la implementació de la T-Mobilitat que, entre molts altres avantatges, havia de permetre eliminar l’expedició directa del bitllet senzill per part dels conductors i les conductores.