Monogràfic ‘Les criptomonedes, una revolució social?’

Monogràfic ‘Les criptomonedes, una revolució social? És possible un món sense bancs?’ El proper dimecres 21 de febrer, a les 12 hores tindrà lloc el monogràfic ‘Les criptomonedes, una revolució social?’. Hi participaran: Aleix Ripol, sociòleg i activista social, i Xavier Martínez, economista i doctor en dret tributari. Moderarà, Laura Pelay, vicesecretària general d’àrea externa de la UGT de Catalunya. Continua llegint

La UGT i CCOO de Catalunya donen suport a la convocatòria veïnal “Ocupem les Rambles”

La UGT i CCOO de Catalunya donem suport a la mobilització veïnal prevista per al dissabte, 28 de gener, a la Rambla de Caneletes sota el lema “Ocupem les Rambles”. Compartim els objectius bàsics de la convocatòria en el sentit d’exigir llocs de treball de qualitat, estables, professionalitzats i amb plenes garanties per al sector turístic, com a element clau Continua llegint

Campanya “Casa Nostra, Casa Vostra” per impulsar l’acollida de les persones refugiades

Diverses entitats, entre les quals la UGT de Catalunya, hem participat avui en la posada en marxa de campanya unitària ‘Casa Nostra, Casa Vostra’ per impulsar l’acollida de les persones refugiades i per conscienciar de la necessitat de desestigmatitzar la migració. Us animem a sumar-vos-hi signant-ne el manifest i a participar activament en les accions que properament es duran a Continua llegint

Conferència amb Jeremy Rifkin

Un nou paradigma econòmic per una Catalunya sostenible Dimecres, 21 de setembre de 2016, a les 19 hores. Auditori de Sant Cugat. A la conferencia hi participarà Raül Romeva, Mercè Conesa i Carles Puigdemont.