Ens adherim al manifest unitari ‘Drets i llibertats’

La UGT de Catalunya i el seu secretari general, Camil Ros, s’han adherit al manifest unitari Drets i Llibretats presentat ahir en defensa de la llibertat d’expressió i els drets humans. Aquesta nova iniciativa vol donar una resposta unitària a la repressió que pateixen tuitaires, artistes, periodistes, manifestants i defensors dels drets humans arreu i també a l’Estat espanyol. Els Continua llegint

La UGT de Catalunya juntament amb Avalot i el grup LGTBI-UGT participaran a la manifestació/desfilada PRIDE Barcelona 2018

El PRIDE Barcelona 2018 ja està ben a prop i, com cada any, us animem a participar a la manifestació/desfilada i aprofitar aquest esdeveniment per fer-nos més visibles. La UGT de

La UGT de Catalunya participarà aquest diumenge al Sitges Pride 2018

La UGT de Catalunya i el Grup LGTBI de la UGT de Catalunya participaran aquest diumenge, 17 de junys, a la desfilada Sitges Gai Pride 2018 amb motiu de la propera celebració del Dia Internacional de l’Orgull LGTBI.

Entitats, sindicats i organitzacions de la societat civil catalana impulsen l’Espai Democràcia i Convivència

Aquest matí, deu entitats, sindicats i organitzacions de la societat civil catalana hem presentat l’Espai Democràcia i Convivència, que té com a objectiu defensar les institucions catalanes, la convivència, la cohesió social i els drets i llibertats fonamentals.

Monogràfic ‘Les criptomonedes, una revolució social?’

Monogràfic ‘Les criptomonedes, una revolució social? És possible un món sense bancs?’ El proper dimecres 21 de febrer, a les 12 hores tindrà lloc el monogràfic ‘Les criptomonedes, una revolució social?’. Hi participaran: Aleix Ripol, sociòleg i activista social, i Xavier Martínez, economista i doctor en dret tributari. Moderarà, Laura Pelay, vicesecretària general d’àrea externa de la UGT de Catalunya. Continua llegint