Els treballadors i les treballadores de la indústria flequera de les comarques de Girona tindran un increment salarial retroactiu del 4,5% durant 2019 i 2020

Avui s’ha publicat el conveni col·lectiu de la indústria flequera de les Comarques de Girona, que tindrà vigència fins al 31 de gener de 2021. Aquest conveni va ser signat per la UGT FICA al mes de desembre de 2019 però no s’ha pogut aplicar fins ara a causa de l’aturada per la pandèmia de la Covid-19.

La UGT signa el Conveni col·lectiu del personal laboral i Acord de condicions del personal laboral funcionari de l’Ajuntament de Sant Boi

La secció sindical de la UGT de l’Ajuntament de Sant Boi de Llobregat ha signat el Conveni col·lectiu del personal laboral i Acord de condicions del personal funcionari que millora en molts aspectes condicions anteriors, regula i aclareix temes sol·licitats pels treballadors i treballadores, sense pèrdua de cap dret ni retrocés econòmic de cap tipus. El Conveni i Acord de Continua llegint

Signem el preacord del Conveni Col·lectiu de Supermercats i Autoserveis de Catalunya 2020-2021

La UGT de Catalunya hem signat el preacord del Conveni Col·lectiu de Supermercats i Autoserveis de Catalunya per als anys 2020 i 2021, que afecta uns 250.000 treballadors i treballadores.

La UGT signem l’acord del nou Conveni Col·lectiu de l’Hostaleria 2020-2021

La Federació de Serveis, Mobilitat i Consum de la UGT de Catalunya hem signat aquest matí el nou acord de conveni col·lectiu interprovincial del sector de la indústria de l’hostaleria i el turisme de Catalunya per als anys 2020 i 2021, que afecta més

La patronal del sector agropecuari de Catalunya desconvoca unilateralment la reunió on havia d’adequar les taules salarials del conveni que estan per sota de l’SMI

UGT FICA de Catalunya denuncia que les patronals del sector agropecuari de Catalunya ha desconvocat unilateralment la reunió de la comissió negociadora que ella mateixa havia convocat i on s’havia d’abordar el fet que 4 dels 7 grups salarials del conveni col·lectiu laboral agropecuari de Catalunya estiguin per sota de l’SMI,