La pandèmia converteix en paper mullat el Decret de teletreball de la Generalitat de Catalunya

En el Consell Català de la Funció Pública celebrat avui, el Departament de Polítiques Digitals i Administració Pública ha presentat el Decret 77/2020 de Teletreball de la Generalitat de Catalunya.

La UGT denuncia que la patronal de la hostaleria vol deixar sense conveni col·lectiu 300.000 persones

Durant la reunió mantinguda el passat dimarts, 29 de setembre, entre sindicats i patronal per avançar en la negociació col·lectiva del conveni d’hostaleria de Catalunya, la patronal va anunciar que no té cap voluntat de seguir negociant el conveni donada la situació i l’evolució del sector hoteler enfront la situació generada per la crisi sanitària.

El Tribunal Suprem dona la raó a la UGT: les i els riders són falsos autònoms

La resolució del Tribunal Suprem sobre els riders en què assegura que els riders són falsos autònoms dona la raó a la UGT, que fa temps que defensa la relació laboral d’aquests treballadors i treballadores.

La Llei de protecció i ordenació del litoral, que ha de permetre regular els serveis mínims de vigilància i salvament a les platges catalanes, entra en vigor avui

El passat 3 d’agost de 2020 va publicar-se al DOGC la Llei 8/2020 de 30 de juliol de protecció i ordenació del litoral. Un mes més tard aquesta llei entra en vigor.