cargillAcord per al conveni col·lectiu de l’empresa de química alimentària Cargill

El nostre sindicat ha aconseguit increments salarials i recuperar la clàusula de revisió salarial amb efecte retroactiu en base a l’IPC real, tal com s’ha marcat el nostre sindicat La plantilla de l’empresa de química alimentària Cargill, amb seu a Martorell, va ratificar ahir el text del nou conveni col·lectiu acordat entre la direcció i el comitè d’empresa, amb majoria Continua llegint

mani-contact58.000 treballadors del sector del telemàrqueting, uns 3.000 a Catalunya, passaran a ser indefinits gràcies al nou conveni

La UGT i CCOO vam signar ahir el preacord del conveni estatal del ‘contact center’, que el nostre sindicat sotmetrà a ratificació dels delegats dimarts en assemblea La UGT i CCOO vam arribar ahir a un preacord amb ACE (Associació del Contact Center Espanyola) del conveni col·lectiu estatal del sector de Contact Center(telemàrqueting), amb una vigència de cinc anys (de Continua llegint

23M-cartell23 de març: Jornada de mobilitzacions sectorials contra el bloqueig de la negociació col·lectiva

Concentració principal: BARCELONA, 23 de març a les  13h davant la seu de la patronal Foment del Treball (Via Laietana, 31). Continuant amb les mobilitzacions del passat mes de desembre i de febrer, la UGT i CCOO convoquen a tot l’Estat el proper 23 de març una jornada de mobilitzacions sectorials contra el bloqueig de la negociació col·lectiva i la Continua llegint

aulaDemà, reunió de la Mesa de Negociació de Professorat Públic no universitari

A partir de les 10.30h, els sindicats convoquem concentració de delegats davant la seu del Departament d’Ensenyament Demà dimecres, 25 de gener, s’ha convocat la mesa de negociació de professorat públic no universitari amb l’únic punt de l’ordre del dia de condicions laborals. Vam demanar la reunió el 14 de desembre de forma unitària tots els sindicats (UGT de Catalunya, Continua llegint

jubilats1El Gobierno condena a los pensionistas a perder dinero un año más. Mal comienzo para el Diálogo Social.

(UGT Confederal) La Unión General de Trabajadores rechaza la revalorización del 0,25% de las pensiones para 2017 (1,62 euros de media al mes para la pensión más habitual que se sitúa en 650 euros) que ha aprobado hoy el Consejo de Ministros, por ser claramente insuficiente y condenar a los pensionistas a perder dinero un año más y a más Continua llegint