Es manté la convocatòria de vaga a Iberia davant la posició immobilista de la direcció de l’empresa

Després de les dues reunions de mediació a la seu del Departament de Treball de la Generalitat, dimecres d’aquesta setmana i avui divendres, entre el comitè d’empresa i la direcció d’Iberia Barcelona,

El Comitè Nacional de la UGT de Catalunya ratifica el preacord del V Acord Interprofessional de Catalunya (2018-2020)

Aquest matí, el Comitè  Nacional de la UGT de Catalunya ha ratificat els resultats de la consulta a la seva militància sobre el preacord del V AIC (Acord Interprofessional de Catalunya).

Acord Interprofessional de Catalunya. Necessitem la teva opinió

Avui engega la consulta perquè els delegats i les delegades de la UGT de Catalunya ratifiquin el preacord del V Acord Interprofessional de Catalunya (2018-2020). Per a la UGT de Catalunya és molt important l’opinió dels nostres delegats i delegades, perquè la seva participació en processos com aquest són vitals per construir una organització més forta, més transparent

El comitè d’empresa d’Iberia Barcelona convoca vaga per als propers 27 i 28 de juliol i 3 i 4 d’agost

Aquest matí, el comitè d’empresa d’Iberia Barcelona, on el sindicat majoritari és la UGT, ha registrat una convocatòria de vaga per als dies 27 i 28 de juliol i els dies 3 i 4 d’agost, davant la manca de diàleg amb la direcció de l’empresa pel que fa a la situació de