restauraciócolectiva-300x160El TSJC obliga Geriatria Siglo XXI a complir el conveni de col·lectivitats de Catalunya

El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya ha donat la raó a una denúncia interposada per la UGT de Catalunya i ha sentenciat que l’empresa Geriatria Siglo XXI ha de complir el conveni de col·lectivitats de Catalunya, i no el conveni estatal de geriatria que fins ara aplicava l’empresa. Aquesta sentència reconeix a tots els treballadors i les treballadores d’aquesta Continua llegint

GeneralitatActe de confirmació dels acords de la Mesa General de la Funció Pública

Demà divendres, a les 10h, al Departament de Governació Demà divendres, 23 de juny, tindrà lloc a les 10 hores al Departament de Governació l’acte de confirmació dels acords de la Mesa General de la Funció Pública per donar estabilitat a les plantilles i reduir l’índex de temporalitat. En representació del nostre sindicat participarà Encarna Fernández, secretària general de la Continua llegint

cargillAcord per al conveni col·lectiu de l’empresa de química alimentària Cargill

El nostre sindicat ha aconseguit increments salarials i recuperar la clàusula de revisió salarial amb efecte retroactiu en base a l’IPC real, tal com s’ha marcat el nostre sindicat La plantilla de l’empresa de química alimentària Cargill, amb seu a Martorell, va ratificar ahir el text del nou conveni col·lectiu acordat entre la direcció i el comitè d’empresa, amb majoria Continua llegint

mani-contact58.000 treballadors del sector del telemàrqueting, uns 3.000 a Catalunya, passaran a ser indefinits gràcies al nou conveni

La UGT i CCOO vam signar ahir el preacord del conveni estatal del ‘contact center’, que el nostre sindicat sotmetrà a ratificació dels delegats dimarts en assemblea La UGT i CCOO vam arribar ahir a un preacord amb ACE (Associació del Contact Center Espanyola) del conveni col·lectiu estatal del sector de Contact Center(telemàrqueting), amb una vigència de cinc anys (de Continua llegint

23M-cartell23 de març: Jornada de mobilitzacions sectorials contra el bloqueig de la negociació col·lectiva

Concentració principal: BARCELONA, 23 de març a les  13h davant la seu de la patronal Foment del Treball (Via Laietana, 31). Continuant amb les mobilitzacions del passat mes de desembre i de febrer, la UGT i CCOO convoquen a tot l’Estat el proper 23 de març una jornada de mobilitzacions sectorials contra el bloqueig de la negociació col·lectiva i la Continua llegint