L’Ajuntament de Barcelona comença a aplicar a les noves licitacions de centres culturals les millores salarials i laborals pactades amb els sindicats majoritaris

És el cas del Museu de les Cultures del Món i del MACBA L’Ajuntament de Barcelona ja està aplicant a les noves licitacions de centres culturals –com és el cas del Museu de les Cultures del Món i del MACBA- les millores pactades a la Taula de la Cultura, formada per l’ICUB, els sindicats majoritaris i la patronal i que Continua llegint

Desconvocatòria vaga Arts Gràfiques

Us informem que la convocatòria de vaga al sector d’arts gràfiques per als dies 25 i 26 d’octubre s’ha desconvocat, després d’haver arribat a un preacord aquesta mateixa tarda per al conveni col·lectiu estatal.

La UGT de Catalunya aconsegueix que els treballadors del transport sanitari concertat recuperin les condicions salarials del 2012

Amb l’acord, que beneficia prop de 5.000 professionals, es desconvoca la vaga prevista per al proper dilluns La UGT de Catalunya, CCOO i USOC, sindicats majoritaris al sector del transport sanitari concertat, hem arribat aquest matí a un acord amb el Departament de Salut i la patronal Associació Catalana d’Empresaris d’Ambulàncies (ACEA) que permet desconvocar la vaga prevista per al Continua llegint

El nou conveni d’hostaleria de Catalunya posarà fre a les externalitzacions per primera vegada

La UGT de Catalunya aconsegueix que les empreses multiserveis contractades estiguin obligades a aplicar el conveni d’Hostaleria, evitant l’explotació laboral que es produeix al sector Per primera vegada un conveni incorporarà una clàusula de regulació de les externalitzacions a empreses de serveis integrals La UGT de Catalunya signarà el proper 6 de setembre amb la Confederació Empresarial d’Hostaleria, Restauració i Continua llegint