Presentem la ‘Guia de bones pràctiques per a una contractació pública socialment responsable’

El secretari general de la UGT de Catalunya, Camil Ros; la diputada presidenta de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç de la Diputació de Barcelona, Eva Menor; i el secretari de Polítiques Sectorials de la UGT de Catalunya, José Antonio Pasadas; han presentat aquest matí la ‘Guia de bones pràctiques per a una contractació pública socialment responsable’

La UGT exigim al Govern de la Generalitat que derogui totes les retallades dels serveis públics

En la reunió matinguda ahir de la MEPAGC, la UGT de Catalunya va exigir als representants del Govern que deroguessin a través de la Llei de Pressupostos o de la Llei d’acompanyament totes les retallades que es van aprovar a l’etapa del Govern d’Artur Mas (2012).

Publicat el novè Butlletí Laboral i Sindical

Aquest Butlletí trimestral conté diferents apartats que recullen els principals indicadors del mercat de treball i les principals novetats normatives i jurisprudencials, així com recomanacions a la negociació col·lectiva i sintetitza els temes laborals i sindicals d’actualitat.