Els salaris a Catalunya han perdut un 4% de poder adquisitiu el 2017, i un 11,8% des del 2009

La UGT de Catalunya exigeix una política salarial que garanteixi la capacitat adquisitiva de les persones treballadores i pensionistes: els salaris han de créixer al voltant del 3% i les pensions han de tornar a revaloritzar-se segons l’IPC La taxa de variació interanual del mes de desembre s’ha situat en un 1,2% a Catalunya i un 1,1% a l’Estat espanyol. Continua llegint

Signat el conveni de consultoria, investigació de mercat i serveis informàtics

El nou conveni millora la situació de més de 50.000 treballadors a Catalunya que han vist deteriorades les seves condicions laborals després del bloqueig de la patronal durant set anys Aquest matí s’ha signat a Madrid el conveni col•lectiu que empara els més de 250.000 treballadors i treballadores a l’Estat –uns 50.000 dels quals a Catalunya- d’empreses consultores, d’investigació de Continua llegint

La UGT i CCOO considerem necessari un important increment del SMI

Els sindicats considerem necessari que es resolgui el diferencial entre el Salari Mínim Interprofessional a l’Estat espanyol i altres països de la Unió Europea. Arribar al 60% del salari mitjà, com recomana la Carta Social Europea, ha de corregir l’anomalia històrica del SMI a l’Estat. Per a la UGT i CCOO el creixement econòmic s’ha de reflectir en una recuperació Continua llegint

Les organitzacions patronals i sindicals més representatives anuncien el rellançament del diàleg social a Catalunya

En les properes setmanes s’iniciarà el procés de negociació de l’Acord Interprofessional de Catalunya Les organitzacions sindicals i patronals més representatives de Catalunya, CCOO de Catalunya, UGT de Catalunya, Foment del Treball, Pimec i Fepime, han acordat iniciar el procés de negociacions de l’Acord Interprofessional de Catalunya en les properes setmanes. L’Acord Interprofessional de Catalunya constitueix l’eix central de la Continua llegint