Signat el conveni de confiteria, pastisseria i brioxeria de la província de Barcelona per al 2019 i el 2020

Inclou increments salarials del 2% per any i una clàusula específica per combatre la bretxa salarial UGT FICA de Catalunya, sindicat majoritari a la taula negociadora, va signar ahir a la tarda l’acord

UGT FICA de Catalunya signa el Conveni d’Indústria de la Fusta de la província de Barcelona després d’any i mig de negociacions

UGT FICA de Catalunya ha signat avui el conveni de la indústria de la fusta de la província de Barcelona per als anys 2018, 2019 i 2020, que regula les condicions laborals d’uns 14.000 treballadors i treballadores de la província.

La FeSP UGT de Catalunya denuncia que el Govern es nega a complir amb la moció parlamentària sobre precarietat laboral

Ahir va tenir lloc una nova reunió de la Mesa d’Empleats Públics de l’Administració de la Generalitat de Catalunya

Comunicat UGT-Bombers davant la signatura de l’Acord de condicions laborals dels bombers de la Generalitat 2019-2020

La UGT-Bombers considera que fer coincidir de forma forçada la signatura de l’Acord de condicions laborals dels bombers de la Generalitat 2019-2022 amb l’últim dia de campanya electoral és un acte d’oportunisme polític, i de propaganda electoral, i una manca de respecte fer servir, una vegada més, aquest col·lectiu per interessos partidistes.

La FeSMC-UGT de Catalunya reclama un conveni digne i just pel sector d’òptiques de Barcelona

La FeSMC – UGT de Catalunya alerta que la patronal AECO pretén retallar els drets dels treballadors i treballadores del sector d’òptiques en les propostes que ha presentat en les diferents reunions per la negociació del Conveni d’Òptiques de Barcelona.