La UGT de Catalunya aconsegueix que els treballadors del transport sanitari concertat recuperin les condicions salarials del 2012

Amb l’acord, que beneficia prop de 5.000 professionals, es desconvoca la vaga prevista per al proper dilluns La UGT de Catalunya, CCOO i USOC, sindicats majoritaris al sector del transport sanitari concertat, hem arribat aquest matí a un acord amb el Departament de Salut i la patronal Associació Catalana d’Empresaris d’Ambulàncies (ACEA) que permet desconvocar la vaga prevista per al Continua llegint

El nou conveni d’hostaleria de Catalunya posarà fre a les externalitzacions per primera vegada

La UGT de Catalunya aconsegueix que les empreses multiserveis contractades estiguin obligades a aplicar el conveni d’Hostaleria, evitant l’explotació laboral que es produeix al sector Per primera vegada un conveni incorporarà una clàusula de regulació de les externalitzacions a empreses de serveis integrals La UGT de Catalunya signarà el proper 6 de setembre amb la Confederació Empresarial d’Hostaleria, Restauració i Continua llegint

UGT i CCOO signen el conveni d’Acció Social de Catalunya

Després de gairebé 5 anys de negociacions en les quals ni la UGT ni CCOO no estàvem  disposats a signar un conveni que no millorés l’anterior, i que sobretot no empitjorés les condicions de treball com pretenia la part empresarial, hem pogut arribar a un acord amb la patronal del tercer sector social “La Confederació” amb la signatura d’un nou Continua llegint

Principi d’acord en el conveni d’hostaleria que posarà fre a les externalitzacions per primera vegada a Catalunya

La UGT de Catalunya ha arribat a un principi d’acord amb la Confederació Empresarial d’Hostaleria, Restauració i Apartament Turístics de Catalunya en les negociacions del Conveni Col·lectiu d’Hostaleria de Catalunya.

Les organitzacions empresarials impedeixen que els salaris recuperin poder adquisitiu

CEOE i CEPYME han negat l’acord. Han rebutjat la clàusula de revisió i han bloquejat la possibilitat que la franja d’increment dels salaris anés més enllà de l’anterior proposta de l’1,2-2% ampliable al 2,5% en funció de les característiques de cada sector. Davant aquesta situació, la UGT i CCOO consideren irresponsable la conducta empresarial en un moment en què el Continua llegint