Signat el Conveni Col·lectiu d’Oficines i Despatxos 2019-2021

Després de gairebé un any de negociacions, els sindicats UGT de Catalunya i CCOO de Catalunya i les patronals Foment del Treball i PIMEC hem signat aquest matí el Conveni Col·lectiu d’Oficines i Despatxos per als anys 2019-2021, que fixa les condicions laborals de 250.000 treballadors i treballadors -un 70% són dones- que treballen en més de 50.000 empreses.

Decau el Conveni Col·lectiu de Catalunya dels CET per a persones amb discapacitat física i/o sensorial

El passat 30 de novembre va finalitzar la ultraactivitat (que ja havia estat prorrogada en més d’una ocasió) del Conveni Col·lectiu de Treball del Sector de Centres Especials de Persones Treballadores amb Discapacitat Física i/o Sensorial de Catalunya.

En relació a la notícia apareguda als mitjans de comunicació sobre les “trampes” en els negocis de pa i beguda, el sector d’hostaleria de la FeSMC-UGT de Catalunya va iniciar el passat mes de setembre una campanya davant del Consell de Relacions Laborals de Catalunya