S’aplica el Conveni de Transport de mercaderies per carretera i logística a l’empresa d’Outsourcing GI Group 2016 SL

Ahir, el Sector de Carreteres, Urbans i Logística de la FeSMC de la UGT de Catalunya, va aconseguir l’aplicació del Conveni Sectorial de Mercaderies en Gi Group, després d’una mediació davant el TLC per convocatòria de Vaga pels dies 24 i 25.

El procés de reindustrialització de BOSCH ha finalitzat amb un acord

El procés de reindustrialització de BOSCH a Lliça d’Amunt ha finalitzat amb un acord. Tot i no complir amb les expectatives que hi teníem bolcades, la UGT FICA de Catalunya, sobre el fet de garantir els llocs de treball per a tots els afectats pel tancament, ha sigut ratificat per la plantilla a la votació d’avui.

La UGT Serveis Públics signa l’acord del conveni pel sector del transport sanitari de Catalunya

L’any 2020, el 9 d’octubre, es va convocar la vaga indefinida de transport sanitari de Catalunya per part dels sindicats que conformem la taula negociadora del conveni col·lectiu (UGT de Catalunya, USOC, SINDI.CAT I CCOO)

El TSJC dona la raó a la UGT Serveis Públics sobre el decret de plantilles sobre els docents

El sindicat rep novament l’aval del Tribunal Suprem sobre punts del decret de plantilles que atemptaven contra els drets dels docents.