23M-cartell23 de març: Jornada de mobilitzacions sectorials contra el bloqueig de la negociació col·lectiva

Concentració principal: BARCELONA, 23 de març a les  13h davant la seu de la patronal Foment del Treball (Via Laietana, 31). Continuant amb les mobilitzacions del passat mes de desembre i de febrer, la UGT i CCOO convoquen a tot l’Estat el proper 23 de març una jornada de mobilitzacions sectorials contra el bloqueig de la negociació col·lectiva i la Continua llegint

aulaDemà, reunió de la Mesa de Negociació de Professorat Públic no universitari

A partir de les 10.30h, els sindicats convoquem concentració de delegats davant la seu del Departament d’Ensenyament Demà dimecres, 25 de gener, s’ha convocat la mesa de negociació de professorat públic no universitari amb l’únic punt de l’ordre del dia de condicions laborals. Vam demanar la reunió el 14 de desembre de forma unitària tots els sindicats (UGT de Catalunya, Continua llegint

jubilats1El Gobierno condena a los pensionistas a perder dinero un año más. Mal comienzo para el Diálogo Social.

(UGT Confederal) La Unión General de Trabajadores rechaza la revalorización del 0,25% de las pensiones para 2017 (1,62 euros de media al mes para la pensión más habitual que se sitúa en 650 euros) que ha aprobado hoy el Consejo de Ministros, por ser claramente insuficiente y condenar a los pensionistas a perder dinero un año más y a más Continua llegint

programa-sindical-caretaPrograma sindical de la UGT a Canal 33 sobre la negociació col·lectiva al 2017

Aquest dissabte a les 23:50h, el programa sindical de la UGT de Catalunya al Canal 33 tractarà de la situació de la negociació col·lectiva i les directrius de la nostra organització per a l’any 2017 en aquest àmbit. Hi intervenen Laura Pelay, vicesecretària general; Núria Gilgado, secretària de Política Sindical; Eva Gajardo, secretària d’Igualtat; Esteve Sánchez, coordinador de la Mesa Continua llegint

netejaAcord entre les entitats municipalistes, els sindicats i les patronals ASCEN i ASPEL