El Tribunal Suprem dona la raó a la UGT: les i els riders són falsos autònoms

La resolució del Tribunal Suprem sobre els riders en què assegura que els riders són falsos autònoms dona la raó a la UGT, que fa temps que defensa la relació laboral d’aquests treballadors i treballadores.

La Llei de protecció i ordenació del litoral, que ha de permetre regular els serveis mínims de vigilància i salvament a les platges catalanes, entra en vigor avui

El passat 3 d’agost de 2020 va publicar-se al DOGC la Llei 8/2020 de 30 de juliol de protecció i ordenació del litoral. Un mes més tard aquesta llei entra en vigor.

FeSP-UGT signa el V Conveni Col·lectiu de Catalunya d’Empreses d’Atenció Domiciliària

Després de molt mesos d’intenses negociacions, la  UGT juntament amb CCOO hem arribat a un acord amb tota la part patronal de la mesa negociadora per signar un conveni que millora substancialment les condicions de treball del sector de les treballadores i els treballadors del servei d’atenció domiciliària a Catalunya.

La UGT desconvoca la vaga a autopistes d’Abertis després d’aconseguir acord de conveni col·lectiu i a l’ERO

Ahir, després de 12 mesos de negociació, tres processos de conciliació i una convocatòria de vaga per part de tota la representació sindical a UNaAE, i en el marc de la mediació proposada pel Departament de Treball de la Generalitat de Catalunya, UGT i CCOO hem aconseguit un acord que revalida el contingut del conveni col·lectiu, i tanca l’últim acomiadament Continua llegint