22-M: Jornada de lluita per uns convenis que garanteixin recuperar el poder adquisitiu del salaris

35 El proper dimarts 22 de maig està convocada una jornada de lluita per uns convenis que garanteixin la recuperació del poder adquisitiu del salaris. A continuació us exposem els detalls de les mobilitzacions arreu de Catalunya.

Cal urgentment un conveni sectorial de recerca

L’informe sobre el sector de la recerca presentat avui en roda de premsa per la UGT i CCOO fa una anàlisi de la situació que actualment viu el sector de la recerca, llastat per l’alta temporalitat i la precarietat, alhora que posa especial èmfasi en la necessitat urgent de regular-lo mitjançant un conveni que garanteixi

Signat el conveni de xocolates, bombons i caramels de la província de Girona

El sector ocupa un miler de treballadores i treballadors de la demarcació La UGT de Catalunya ha signat avui el Conveni de Xocolates, Bombons i Caramels de la província de Girona, que afecta un miler de persones treballadores de la demarcació.

UGT i CCOO anuncien l’inici de mobilitzacions el 22 de maig per una sortida justa de la crisi i la negociació dels convenis col·lectius

Les patronals catalanes rebutgen les propostes sindicals en la negociació de l’Acord Interprofessional de Catalunya (AIC) 2018

La UGT signa el preacord del conveni d’empleats de finques urbanes de Catalunya

La UGT de Catalunya ha signat aquest dimarts, 8 de maig, el principi d’acord del conveni de Finques Urbanes de Catalunya, que garanteix la recuperació salarial perduda en els darrers anys