El mercat de treball continua mostrant la pitjor cara: estacional, temporal i amb contractes de curta durada

Principals dades d’atur i contractació del mes de gener a Catalunya: Aquest mes destaquem: El 2020 s’inicia a Catalunya amb 393.682 persones en situació d’atur, 5.558 persones més que al mes de desembre, sent així el pitjor més de gener dels darrers 5 anys. A nivell interanual les dades sobre l’atur ens indiquen que el model de creació d’ocupació que Continua llegint

La UGT de Catalunya reclamem un augment dels salaris que reverteixi la pèrdua de capacitat adquisitiva dels darrers anys i alhora afavoreixi el consum i la demanda interna

Segons les dades publicades avui a l’INE, els preus del mes de novembre van augmentar una 0,5% a Catalunya i un 0,4% a Espanya respecte el novembre de 2018. Continua l’augment suau i estable dels preus. En quant a la variació mensual dels preus, aquests han augmentat un 0,1% a Catalunya i un 0,2% a Espanya.