La UGT i CCOO reclamem que la ràtio per atenció a persones amb discapacitat intel·lectual sigui l’establerta per la llei

Exigim que es posi fi  a les excepcions transitòries El 2 de desembre de l´any 2011, les patronals juntament amb el

La precarietat portada a l’extrem als centres especials de treball

La lluita per la igualtat guanya els carrers L’empresa Jordan de Martorell va decidir el dia 1 de gener d’enguany traslladar la seva activitat a Santa Perpètua de la Mogoda. El trasllat ha afectat directament els treballadores del Centre Especial de Treball GRUPO SIFU que treballaven en aquesta empresa. Es tracta de prop de 100 persones amb una discapacitat física Continua llegint

La taxa d’ocupació de les persones amb discapacitat és només del 23%, enfront del 61% de la població general

3 de desembre – Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat La UGT de Catalunya denuncia les persistents dificultats del col•lectiu per accedir al mercat laboral ordinari A Catalunya gairebé 530.000 persones tenen legalment reconeguda una discapacitat, representen el 7% del conjunt de la població catalana i el 5,7% de la població total en edat de treballar. Però les dades Continua llegint

Només 1 de cada 4 persones amb discapacitat en edat de treballar té feina

En el marc del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, la UGT de Catalunya denuncia les persistents dificultats del col·lectiu per accedir al mercat laboral ordinari En el marc del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat (3 de desembre), la UGT de Catalunya ha presentat l’informe ‘Les persones amb discapacitat i el mercat de treball a Catalunya’. L’informe Continua llegint

Jornades “Discapacitat i món laboral”

En el marc del “Dia Internacional de la Discapacitat”, el 3 de desembre, la UTO-UGT i l’Avalot – Joves de la UGT de Catalunya organitzen les jornades “Discapacitat i món laboral”. Com a persones compromeses amb la lluita i que entenem el treball com a eina d’integració, necessitem tenir sensibilitat amb un col·lectiu que molt sovint tenim desatesos en el Continua llegint