Només 4 de cada 10 persones amb discapacitat en edat laboral estan ocupades

Amb motiu de la commemoració demà, 3 de desembre, del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, la Secretaria de Polítiques Socials de la UGT de Catalunya hem analitzat diverses dades al voltant de la situació laboral de les persones amb discapacitat a Catalunya.

Reclamem que s’adaptin les lleis a la convenció de l’ONU per aconseguir la integració laboral de les persones amb discapacitat

Avui 3 de maig commemorem per primera vegada el Dia de la Convenció Internacional sobre els Drets de les Persones amb Discapacitat de Nacions Unides, i se celebra aquest dia perquè

Si les empreses catalanes complissin la quota del 2% de la LISMI, gairebé 30.000 persones més amb discapacitat tindrien feina

Denunciem també que molts dels Centres Especials de Treball (CET) han esdevingut veritables multinacionals de la discapacitat