Publicat al DOGC el Decret llei 28/2020 que modifica la renda garantida de ciutadania per harmonitzar-la amb l’ingrés mínim vital

Avui s’ha publicat al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya el Decret llei 28/2020, de 21 de juliol, pel qual es modifica la Llei 14/2017, de 20 de juliol, de la renda garantida de ciutadania i s’adopten mesures urgents per harmonitzar prestacions socials amb l’ingrés mínim vital. L’objectiu d’aquesta norma és regular alguns aspectes tècnics del trànsit de la Continua llegint

Consulta tota la informació sobre la Covid-19

La UGT de Catalunya hem elaborat un seguit de documentació, elaborada en format de preguntes i respostes, per facilitar la solució de dubtes sobre l’afectació sociolaboral del Covid-19: mesures organitzatives i preventives a les empreses, nous

A Catalunya hi ha 218.804 dones que han de passar el mes amb una pensió mitjana de 755 euros mensuals

La UGT de Catalunya ens sumem a la commemoració del Dia Internacional de les Vídues, que se celebra el 23 de juny, i demanem més protecció cap a un dels col·lectius més vulnerables per la baixa quantia de les seves prestacions.

Preguntes i respostes sobre l’ingrés mínim vital

L’aprovació de l’Ingrés mínim vital i la seva posada en marxa immediata significa que es començarà a protegir un col·lectiu que ara mateix està fora de la xarxa de protecció social i que no està rebent cap tipus de cobertura econòmica. Consulteu aquí un document de preguntes i respostes. Infografia ingrés mínim vital. Infografía ingreso mínimo vital.