Els agents socials i econòmics del sector d’atenció a la gent gran critiquem amb duresa la proposta del Govern i reclamem uns pressupostos dignes pel sector d’atenció a la gent gran

Patronals i sindicats adverteixen els grups parlamentaris que no “seran còmplices” d’uns comptes que no situen les persones grans amb dependència com una “prioritat de país”.

Els agents socials i econòmics d’atenció a la gent gran exigim la revisió d’uns pressupostos que cronifiquen l’infrafinançament en el sector

Denuncien que la proposta de comptes de la Generalitat pel 2020 només preveu destinar 15 milions d’euros en aquest àmbit, el que significa dedicar menys d’1 euro al dia per persona en residència assistida, el recurs majoritari entre les persones grans en situació de dependència.

La Mesa unitària en defensa del sector social i d’atenció a les persones reclama al Govern uns pressupostos en clau social i acorda la creació d’un espai estable de diàleg i negociació.

La Mesa unitària en defensa del sector social i d’atenció a les persones reclama una resposta al Govern

La Mesa unitària en defensa del sector social i d’atenció a les persones de Catalunya reclama davant les demandes exposades fa 20 dies. Llegiu la nota conjunta de la Mesa unitària, de la qual la UGT de Catalunya és una de les organitzacions impulsores.

Llencem una enquesta dirigida als i les professionals del sector social

A la UGT de Catalunya i la Federació de Serveis Públics del sindicat veiem amb molta preocupació com des dels anys de la crisi el sector dels serveis socials de Catalunya està patint profundes i continuades retallades que han afectat tant les persones usuàries com les que treballen en aquest sector.