Projecte XARSE de l’Ajuntament de Barcelona, servei d’acompanyament a persones per derivar-les als recursos que s’adeqüin a les seves necessitats

L’Ajuntament de Barcelona ha iniciat el projecte XARSE, Xarxes de Resposta SocioEconòmica, un servei d’atenció integral a les persones, sigui el seu problema de l’àmbit que sigui, i de suport pràctic (amb tramitació telemàtica si s’escau) per derivar al recurs o recursos que més s’adeqüin a la seva necessitat. Aquest projecte es desplegarà en 6 punts d’atenció als barris, amb Continua llegint

Consultar l’estat de la sol·licitud de l’IMV

La seguretat Social, a través del portal web del l’Ingrés Mínim Vital, ha posat a la disposició de les persones que hagin fet la seva sol·licitud a través del formulari web de la Seguretat Social, un espai de consulta de l’estat de la seva sol·licitud.

Decret Llei 37/2020, de reforç de la protecció del dret a l’habitatge davant els efectes de la pandèmia de la COVID-19

Avui s’ha publicat al DOGC aquesta norma amb la que, mentre duri l’estat d’alarma o les restriccions de mobilitat per motius sanitaris, s’interrompen els llançaments de famílies vulnerables fins que el gran tenidor propietari de l’habitatge ofereixi el lloguer social obligatori.

La pandèmia no atura les reivindicacions de les “vídues del mocador verd”

Cada 25 de mes, o següent dilluns si cau en cap de setmana, l’Associació Ciutadana pels Drets de les Dones, conegudes com “les vídues del mocador verd” es manifestaven a la plaça de Sant Jaume de Barcelona per reclamar una millora de les pensions de viduïtat.

La UGT de Catalunya denuncia que les desigualtats heretades de l’anterior crisi s’aprofundeixen durant la pandèmia

Reclamem una reforma de la protecció per desocupació per arribar a les persones que s’han quedat sense prestació en un moment de gairebé nul·les oportunitats de trobar un lloc de treball.