Manifest de la Plataforma Pobresa Zero en el Dia internacional per a l’eradicació de la pobresa

Avui, 17 d’octubre, amb motiu del Dia internacional per a l’eradicació de la pobresa, la Plataforma Pobresa Zero – Justícia Global, de la qual forma part la UGT de Catalunya, ha organitzat un acte simbòlic davant de la seu del Síndic de Greuges de Catalunya, amb la lectura del manifest “Contra la pobresa i les desigualtats, exigim els nostres drets!”. Continua llegint

17 d’octubre, acte davant del Síndic de Greuges amb motiu del Dia internacional per l’erradicació de la pobresa

El proper dimarts 17 d’octubre, Dia internacional per a l’erradicació de la pobresa, la plataforma Pobresa Zero – Justícia Global organitzem un acte simbòlic amb el lema ‘Contra la pobresa i les

Celebrem l’engegada de la Llei de la Renda Garantida de Ciutadania

La UGT de Catalunya, com a membres de la Comissió Promotora de la RGC, participem en l’acte per l’engegada de la Llei de la Renda Garantida de Ciutadania. Per aquest motiu us convidem a celebrar-ho amb nosaltres aquest divendres 15 de setembre de 19 a 22 hores a la Capella de Santa Àgueda del museu d’història de Barcelona. Per entrar a la Continua llegint

La guia completa de la renda garantida de ciutadania (RGC)

La renda garantida de ciutadania (RGC) és una nova prestació social de dret subjectiu i universal que garanteix un mínim per a les persones i famílies que no disposen de recursos econòmics o que són insuficients per a cobrir les necessitats bàsiques, sempre que compleixin una sèrie de requisits. Aquesta prestació consta d’una prestació econòmica garantida, incondicional i subjecta als requisits que marca la Continua llegint

La UGT de Catalunya organitza la jornada “La Renda Garantida de Ciutadania: Un nou dret social”

Intervindran la consellera de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat, Dolors Bassa, i el secretari general de la UGT de Catalunya, Camil Ros La UGT de Catalunya organitza demà dimecres, 6 de setembre, a les 12 hores la jornada “La Renda Garantida de Ciutadania: un nou dret social”, a la Sala de les Brigades Internacionals de la seu del sindicat Continua llegint