La UGT de Catalunya t’ajuda a reclamar l’ingrés mínim vital (IMV)

La Unió General de Treballadors ha iniciat una campanya per a ajudar a les persones que han sol·licitat l’Ingrés Mínim Vital (IMV), i que encara no han rebut resposta o no han pogut cobrar la prestació per part de la Seguretat Social, mitjançant la reclamació davant aquest organisme i intentar que puguin cobrar al més aviat possible.

Publicat al DOGC el Decret llei 28/2020 que modifica la renda garantida de ciutadania per harmonitzar-la amb l’ingrés mínim vital

Avui s’ha publicat al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya el Decret llei 28/2020, de 21 de juliol, pel qual es modifica la Llei 14/2017, de 20 de juliol, de la renda garantida de ciutadania i s’adopten mesures urgents per harmonitzar prestacions socials amb l’ingrés mínim vital. L’objectiu d’aquesta norma és regular alguns aspectes tècnics del trànsit de la Continua llegint

Consulta tota la informació sobre la Covid-19

La UGT de Catalunya hem elaborat un seguit de documentació, en format de preguntes i respostes, per facilitar la solució de dubtes sobre l’afectació sociolaboral de la Covid-19: mesures organitzatives i preventives a les empreses, nous

A Catalunya hi ha 218.804 dones que han de passar el mes amb una pensió mitjana de 755 euros mensuals

La UGT de Catalunya ens sumem a la commemoració del Dia Internacional de les Vídues, que se celebra el 23 de juny, i demanem més protecció cap a un dels col·lectius més vulnerables per la baixa quantia de les seves prestacions.