Iniciativa Ciutadana Europea: Right to Cure

La Secretaria de Polítiques Socials, Ocupació i Seguretat Social de la Comissió Executiva Confederal i la Secretaria del Sector de Salut, Serveis Sociosanitaris i Dependència de la FeSP-UGT, formen part del Comitè espanyol de la “Iniciativa Ciutadana Europea “Right to Cure”,

La UGT de Catalunya dona suport a la Iniciativa per una llei que garanteixi el dret a l’habitatge

El passat 18 de febrer, la UGT de Catalunya i diverses entitats vam llançar una campanya de mobilització ciutadana per aconseguir que la Llei pel dret a l’habitatge estatal  inclogui una sèrie de demandes amb l’objectiu d’aconseguir que aquesta Llei garanteixi d’una vegada i de manera efectiva el dret a l’habitatge per a tota la ciutadania. En concret, aquesta Iniciativa exigeix Continua llegint

Traslladem al conseller de Treball les demandes de les treballadores i els treballadors dels serveis socials

Ahir, la secretària de Polítiques Socials de la UGT de Catalunya, Enriqueta Durán, i el secretari del sector Administracions Locals de la FESP-UGT de Catalunya, José Antonio Fdez. Cáceres, es van reunir amb el Conseller de Treball, Afers Socials i Família, Chakir El Homrani, i la Directora General de Serveis Socials, Meritxell Benedí, per presentar-los els resultats de l’enquesta que Continua llegint

Iniciativa per una llei que garanteixi el dret a un habitatge digne i adequat

Davant l’anunci pel Govern de la presentació imminent d’una Llei pel dret a l’habitatge estatal, diverses entitats hem presentat avui un manifest per llançar una campanya estatal de mobilització ciutadana i aconseguir que la Llei pel dret a l’habitatge inclogui una sèrie de demandes

Nou complement de maternitat de les pensions contributives per a reduir la bretxa de gènere

El Reial decret llei 3/2021, pel qual s’adopten mesures per a la reducció de la bretxa de gènere i altres matèries en els àmbits de la Seguretat Social i econòmic, publicat al BOE d’avui, aprova un nou complement vinculat a la maternitat i paternitat amb l’objectiu de reduir la bretxa de gènere que actualment es produeix en les pensions.