La UGT i CCOO denunciem que les empreses del tercer sector es volen apropiar de bona part de les millores salarials decretades per la Generalitat

El 4 de novembre de 2020 es va publicar al DOGC el Decret Llei 39/2020, de 3 de novembre, de mesures extraordinàries de caràcter social per fer front a les conseqüències de la COVID-19.

La UGT de Catalunya i les persones que treballen en el sector de serveis socials reclamen sous mínims de referència i protocol de prevenció i gestió de riscos, agressions i amenaces

Just fa un any que la UGT de Catalunya i la Federació de Serveis Públics del sindicat vam llençar una enquesta a les i els professionals del sector dels serveis socials de Catalunya per a conèixer, de primera mà, la situació i realitat laboral que els envoltava.

23.900 persones amb discapacitat tindrien feina si les empreses complissin la quota del 2% de la Llei general de la discapacitat

Amb motiu del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, 3 de desembre, la UGT de Catalunya denunciem l’incompliment de la quota del 2% per part de les empreses de 50 i més treballadors.

Projecte XARSE de l’Ajuntament de Barcelona, servei d’acompanyament a persones per derivar-les als recursos que s’adeqüin a les seves necessitats

L’Ajuntament de Barcelona ha iniciat el projecte XARSE, Xarxes de Resposta SocioEconòmica, un servei d’atenció integral a les persones, sigui el seu problema de l’àmbit que sigui, i de suport pràctic (amb tramitació telemàtica si s’escau) per derivar al recurs o recursos que més s’adeqüin a la seva necessitat. Aquest projecte es desplegarà en 6 punts d’atenció als barris, amb Continua llegint

Consultar l’estat de la sol·licitud de l’IMV

La seguretat Social, a través del portal web del l’Ingrés Mínim Vital, ha posat a la disposició de les persones que hagin fet la seva sol·licitud a través del formulari web de la Seguretat Social, un espai de consulta de l’estat de la seva sol·licitud.