gent-gran-pobreDenunciem els retards i la insuficiència de recursos que es dediquen a l’atenció a la dependència

El nostre sindicat vol incidir en els maltractaments institucionals per omissió que pateixen les persones grans per la manca de recursos personals i econòmics que l’Administració hi dedica Aquest 15 de juny la UGT de Catalunya ens unim a la celebració del Dia Mundial de la Presa de Consciència de l’Abús i el Maltractament envers les Persones Grans, i aprofitem Continua llegint

propostesPropostes per a l’acció sindical núm. 1: Les persones amb discapacitat

Us presentem Propostes per a l’acció sindical, full informatiu que hem realitzat la UGT de Catalunya per a reforçar els nostres arguments i posicions sindicals vers a temes que als treballadors i treballadores ens afecten. Hem valorat que seria positiu poder disposar d’aquesta eina que pretén ser un instrument més que ens faciliti la nostra acció sindical a les empreses Continua llegint

Font: ACNSignat l’acord de la Renda Garantida de Ciutadania, un nou dret social a Catalunya aconseguit gràcies a la mobilització ciutadana

Des de la UGT de Catalunya ens felicitem per aquest nou dret subjectiu que ens ajudarà a lluitar contra la pobresa i la precarietat laboral Aquest matí la consellera de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat i els representants de la comissió promotora de la ILP –de la qual forma part la UGT de Catalunya- han signat l’acord Continua llegint

Logo ILP Renda GarantidaLa comissió promotora de la Renda Garantida de Ciutadania ratifica per unanimitat el preacord assolit amb la Conselleria de Treball, Afers Socials i Famílies

El document de l’acord se signarà aques dilluns, 15 de maig, a les 11 hores La Comissió promotora de la Renda Garantida de Ciutadania, de la qual forma part la UGT de Catalunya, reunida avui divendres 12 de maig a les 17 hores, al local del Col·legi Oficial de Treball Social de Catalunya, després de conèixer la redacció final del Continua llegint