pobresaLa UGT denuncia que Catalunya es troba a la cua d’Europa en justícia social

Exigim un sistema de protecció social que sigui capaç de generar un efecte redistributiu entre la ciutadania i que corregeixi les situacions de desigualtat. Amb l’objectiu d’impulsar l’acció internacional en l’eradicació de la pobresa i a promoure la plena ocupació i el treball decent, la igualtat d’oportunitats de gènere i l’accés al benestar social, al novembre del 2007 les Nacions Continua llegint

carbon1Els jubilats i pensionistes de la UGT de Catalunya porten carbó a la delegació del Govern per la pujada de les pensions de només un 0,25%

El nostre sindicat reivindica unes pensions dignes i revaloritzades segons l’IPC per no perdre poder adquisitiu Avui, nit de Reis, la Unió de Jubilats i Pensionistes de la UGT de Catalunya, acompanyats del secretari general de la UGT, Josep M. Àlvarez, i del secretari general de la UGT de Catalunya, Camil Ros, han portat carbó simbòlicament a la Delegació del Govern Continua llegint

ipc-nov-2016Els pensionistes catalans perden de mitjana 59 euros anuals, 66,5 euros en el cas dels jubilats

L’Estat revaloritza les pensions només un 0,25%, mentre que el cost de la vida ha augmentat un 0,7% el 2016 La taxa de variació interanual del mes de novembre publicada avui per l’INE s’ha situat en un 0,7% a Espanya i un 1% a Catalunya (aquesta de nou, la major taxa de l’Estat). Així, es manté el diferencial en l’evolució Continua llegint

pobresa-energeticaLes entitats socials de la Taula d’Emergència presentem esmenes a la nova llei de l’habitatge

Les entitats i organitzacions socials de la Taula d’emergència en l’àmbit de l’habitatge i la pobresa energètica proposem esmenes al projecte de Llei de Mesures de protecció del Dret a l’Habitatge de les persones que es troben en risc d’exclusió residencial. Les entitats i organitzacions de la Taula hem decidit adreçar a tots els grups parlamentaris les nostres propostes de Continua llegint

infografia1Només 1 de cada 4 persones amb discapacitat en edat de treballar té feina

En el marc del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, la UGT de Catalunya denuncia les persistents dificultats del col·lectiu per accedir al mercat laboral ordinari En el marc del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat (3 de desembre), la UGT de Catalunya ha presentat l’informe ‘Les persones amb discapacitat i el mercat de treball a Catalunya’. L’informe Continua llegint