logo-renda-minima-garantidaCamil Ros assistirà demà al debat d’aprovació de la Renda Garantida de Ciutadania al Parlament de Catalunya

Des de la UGT de Catalunya, membre de la comissió promotora,  ens felicitem per la creació d’aquest nou dret social, aconseguit després de més de quatre anys de mobilització social Demà dimecres, 12 de juliol, a la tarda, el Ple del Parlament farà el debat final de la Proposició de llei de la renda garantida de ciutadania (RGC), fruit de la Continua llegint

gent-gran-pobreDenunciem els retards i la insuficiència de recursos que es dediquen a l’atenció a la dependència

El nostre sindicat vol incidir en els maltractaments institucionals per omissió que pateixen les persones grans per la manca de recursos personals i econòmics que l’Administració hi dedica Aquest 15 de juny la UGT de Catalunya ens unim a la celebració del Dia Mundial de la Presa de Consciència de l’Abús i el Maltractament envers les Persones Grans, i aprofitem Continua llegint

propostesPropostes per a l’acció sindical núm. 1: Les persones amb discapacitat

Us presentem Propostes per a l’acció sindical, full informatiu que hem realitzat la UGT de Catalunya per a reforçar els nostres arguments i posicions sindicals vers a temes que als treballadors i treballadores ens afecten. Hem valorat que seria positiu poder disposar d’aquesta eina que pretén ser un instrument més que ens faciliti la nostra acció sindical a les empreses Continua llegint

Font: ACNSignat l’acord de la Renda Garantida de Ciutadania, un nou dret social a Catalunya aconseguit gràcies a la mobilització ciutadana

Des de la UGT de Catalunya ens felicitem per aquest nou dret subjectiu que ens ajudarà a lluitar contra la pobresa i la precarietat laboral Aquest matí la consellera de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat i els representants de la comissió promotora de la ILP –de la qual forma part la UGT de Catalunya- han signat l’acord Continua llegint