Logo-e1489512205679Setmana d’acció per l’abolició dels paradisos fiscals

La Plataforma per una Fiscalitat Justa, Oxfam Intermón, Attac i Global Alliance for Tax Justice convoquen unaconcentració el dilluns 3 d’abril a les 19h a la plaça Sant Jaume de Barcelona Coincidint amb el primer aniversari de la publicació dels papers de Panamà, el proper 1 d’abril comença una setmana d’acció global per acabar amb els paradisos fiscals. A Catalunya, Continua llegint

mocadors-verdsAvui la UGT de Catalunya hem donat suport al col·lectiu de vídues del mocador verd

Cada 25 de mes, o següent dilluns si cau en dissabte o diumenge, l’Associació Ciutadana pels Drets de les Dones, conegudes com “les vídues del mocador verd” protesten davant Plaça Sant Jaume de Barcelona i reclamen una millora de les pensions de viduïtat. La UGT de Catalunya ens hem unit a les seves reivindicacions i és per això que avui Continua llegint

pobresaLa UGT denuncia que Catalunya es troba a la cua d’Europa en justícia social

Exigim un sistema de protecció social que sigui capaç de generar un efecte redistributiu entre la ciutadania i que corregeixi les situacions de desigualtat. Amb l’objectiu d’impulsar l’acció internacional en l’eradicació de la pobresa i a promoure la plena ocupació i el treball decent, la igualtat d’oportunitats de gènere i l’accés al benestar social, al novembre del 2007 les Nacions Continua llegint

carbon1Els jubilats i pensionistes de la UGT de Catalunya porten carbó a la delegació del Govern per la pujada de les pensions de només un 0,25%

El nostre sindicat reivindica unes pensions dignes i revaloritzades segons l’IPC per no perdre poder adquisitiu Avui, nit de Reis, la Unió de Jubilats i Pensionistes de la UGT de Catalunya, acompanyats del secretari general de la UGT, Josep M. Àlvarez, i del secretari general de la UGT de Catalunya, Camil Ros, han portat carbó simbòlicament a la Delegació del Govern Continua llegint

ipc-nov-2016Els pensionistes catalans perden de mitjana 59 euros anuals, 66,5 euros en el cas dels jubilats

L’Estat revaloritza les pensions només un 0,25%, mentre que el cost de la vida ha augmentat un 0,7% el 2016 La taxa de variació interanual del mes de novembre publicada avui per l’INE s’ha situat en un 0,7% a Espanya i un 1% a Catalunya (aquesta de nou, la major taxa de l’Estat). Així, es manté el diferencial en l’evolució Continua llegint