Reunió per videoconferència de la Mesa Unitària en Defensa del Sector Social amb el Govern de la Generalitat

La UGT de Catalunya, com a membre de la Mesa Unitària en defensa del Sector Social i d’atenció a les persones, hem participat en la reunió per videoconferència amb el president de la Generalitat, Quim Torra, el vicepresident del Govern i conseller d’Economia, Pere Aragonès, i el conseller de Treball, Afers Socials i Famílies, Chakir el Homrani.

Com puc ajornar el pagament de la hipoteca?

La publicació del Real Decreto-ley 8/2020, de 17 de marzo, de medidas urgentes extraordinarias para hacer frente al impacto económico y social del COVID-19 ha establert una suspensió temporal del pagament de quotes de l’habitatge habitual, inicialment d’un sol mes, prorrogable a sis.

La UGT de Catalunya reclama mesures de protecció econòmica pel col·lectiu d’empleades de la llar i de cures

La UGT de Catalunya reclama que es protegeixi a un dels col·lectius més vulnerables durant aquesta crisi provocada per la pandèmia del COVID-19: al voltant de 90.000 treballadores i treballadors de la llar i de cures.

El Govern garanteix la tramitació dels casos més urgents de la Renda Garantida de Ciutadania

Davant la situació d’emergència a causa de la COVID-19, el Departament de Treball, Afers Socials i Famílies ha reajustat els canals de tramitació de la Renda Garantida de Ciutadania per garantir-ne el seu accés i tramitació, sobretot en els casos d’urgència.

Informació sobre la moratòria del pagament d’hipoteques i del tall de subministraments bàsics de persones vulnerables

La publicació del Real Decreto-ley 8/2020, de 17 de marzo, de medidas urgentes extraordinarias para hacer frente al impacto económico y social del COVID-19 ha establert una suspensió temporal del pagament de quotes de l’habitatge habitual, inicialment d’un sol mes que es podrà prorrogar prèvia avaluació de la situació, per a aquelles famílies que compleixin els següents requisits: ● passar a situació de Continua llegint