La UGT de Catalunya exigeix 10 mesures de xoc per combatre el problema de l’accés a l’habitatge

Aquestes es recullen al nostre Informe “Habitatge, caminar cap a un dret subjectiu garantit”  L’empobriment pel cost de l’habitatge és un problema de les classe treballadora que des de la UGT de Catalunya

23.900 persones amb discapacitat tindrien feina si les empreses complissin la quota del 2% de la Llei general de la discapacitat

Amb motiu del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, 3 de desembre, la UGT de Catalunya denunciem l’incompliment de la quota del 2% per part de les empreses de 50 i més treballadors.

La pandèmia no pot ser una excusa per aturar la implementació del Pacte social contra l’estigmatització i la discriminació associada al VIH

La UGT de Catalunya, amb motiu de la commemoració, l’1 de desembre, del Dia Mundial de la Lluita contra la Sida, volem expressar el nostre compromís com a organització sindical vers aquesta causa i la nostra solidaritat amb les persones afectades.

Ajut extraordinari per a les persones professionals i tècniques de l’àmbit de la cultura

El Decret Llei 39/2020, de mesures extraordinàries de caràcter social per fer front a les conseqüències de la COVID-19, ha establert, en els articles 8 – 12, un ajut extraordinari, en forma de prestació econòmica de pagament únic, per un import fix de 750  euros destinat a les persones professionals i tècniques de les arts escèniques, arts visuals, música i Continua llegint

La UGT de Catalunya denuncia que les desigualtats heretades de l’anterior crisi s’aprofundeixen durant la pandèmia

Reclamem una reforma de la protecció per desocupació per arribar a les persones que s’han quedat sense prestació en un moment de gairebé nul·les oportunitats de trobar un lloc de treball.