El Govern del PP vol destruir la protecció social de les persones en situació d’atur

L’impuls de la Renda Complementària de Desocupació de la Seguretat Social (RED) suposarà la reducció de la durada i  l’enduriment en l’accés a la nova protecció d’assistència per  desocupació

S’ha presentat l’estratègia d’inclusió i de reducció de les desigualtats socials a Barcelona 2017-2027

La UGT de Catalunya participa a l’estratègia compartida amb nou serveis Avui s’ha presentat l’Estratègia d’Inclusió i de reducció de les desigualtats socials de Barcelona

La Cimera de Goteborg aprova el Pilar Social Europeu

La UGT ha participat a la cimera de Goteborg dels dies 16 i 17 de novembre i ha participat també en els treballs preparatoris de la Confederació Europea de Sindicats (CES). La UGT es felicita per l’aprovació per part de la Comissió Europea del pilar social europeu, perquè encara que no és d’aplicació directa i no és vinculant pels estats Continua llegint

1 de cada 7 catalans amb feina té ingressos per sota del llindar de la pobresa

17 d’octubre – Dia internacional per a l’eradicació de la pobresa La UGT de Catalunya, amb motiu de la commemoració, demà 17 d’octubre, del Dia internacional per a l’eradicació de la pobresa, exigeix als poders públics que actuïn sobre les causes estructurals de les desigualtats i que, amb l’objectiu de fer una Catalunya més justa on es garanteixi una vida Continua llegint