La Cimera de Goteborg aprova el Pilar Social Europeu

La UGT ha participat a la cimera de Goteborg dels dies 16 i 17 de novembre i ha participat també en els treballs preparatoris de la Confederació Europea de Sindicats (CES). La UGT es felicita per l’aprovació per part de la Comissió Europea del pilar social europeu, perquè encara que no és d’aplicació directa i no és vinculant pels estats Continua llegint

1 de cada 7 catalans amb feina té ingressos per sota del llindar de la pobresa

17 d’octubre – Dia internacional per a l’eradicació de la pobresa La UGT de Catalunya, amb motiu de la commemoració, demà 17 d’octubre, del Dia internacional per a l’eradicació de la pobresa, exigeix als poders públics que actuïn sobre les causes estructurals de les desigualtats i que, amb l’objectiu de fer una Catalunya més justa on es garanteixi una vida Continua llegint

La Plataforma Pobresa Zero organitza demà un acte simbòlic amb motiu del Dia Internacional per a l’eradicació de la pobresa

La Plataforma Pobresa Zero – Justícia Global, de la qual forma part la UGT de Catalunya, organitza demà dimarts, 17 d’octubre, un l’acte simbòlic amb motiu del Dia internacional per a l’eradicació de la pobresa. L’acte tindrà lloc a les 11 hores davant de la seu del Síndic de Greuges de Catalunya (Passeig de Lluís Companys, 7, Barcelona), al qual Continua llegint

17 d’octubre, acte davant del Síndic de Greuges amb motiu del Dia internacional per l’erradicació de la pobresa

El proper dimarts 17 d’octubre, Dia internacional per a l’erradicació de la pobresa, la plataforma Pobresa Zero – Justícia Global organitzem un acte simbòlic amb el lema ‘Contra la pobresa i les

La UGT compareix al Parlament per tractar la proposició de llei de creació de l’Agència Catalana de Protecció Social

El Govern no pot obviar la millora de les prestacions i serveis que ha de donar aquesta estructura d’estat Demà dimecres, 16 de novembre, a les 10 hores, la vicesecretària general de l’Àrea Externa de la UGT de Catalunya, Laura Pelay, compareixerà al Parlament de Catalunya en relació a la tramitació de la Proposició de llei de creació de l’Agència Continua llegint